Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Jussi halla ahon. Sillä on niin haikea katse ja suppusuu jolla suplattelisi minulle pehmoisia asioita.
Jonas Nay. Voisin treenata saksan kieltäni.
Vierailija kirjoitti:
Jussi halla ahon. Sillä on niin haikea katse ja suppusuu jolla suplattelisi minulle pehmoisia asioita.
Se suppusuu on kieltämättä vähän sellaisessa pusuasennossa jo valmiiksi. Lieköhän "hyvä suustaan" myös peiton alla? <3
Ilkka Alangon, koska sillä on Suomen seksikkäin puhe- ja lauluääni.
Hastings kirjoitti:
Jacinta Mulcahy. Persoonallisen näköinen.
Tuohan on se Bella Duveen Poirot-elokuvasta Golfkentän murha. On kyllä kaunis.
Chris Hemsworthin, vaikuttaa hauskalta tyypiltä jolla on jalat maassa ja arvot kohdallaan. Ei myöskään hullumman näköinen.
Kukaan suomijulkkiksista ei oikein iske. Jonkun miljardöörin voisi naida jos pakko olisi.
Ismo Alanko ihan ykkösenä ja varalla Ile Uusivuosi.
Miika Nousiaisen kanssa minulla menis liian lujaa koska keksin hänen laillaan puhkihulluja, aivan älyttömiä ja päättymättömiä 'tarinoita'.
Kaksi ihanan ystävällisen ja kunnollisen oloista miestä: Diego Klattenhoff ja Jamie Dornan. Toki kumpikin ovat myös ihan sairaan hyvän näköisiä mielestäni. Vaikea valita vaan toista, mutta jos olisi pakko valita, niin ehkä valitsisin Jamien, koska hän vaikuttaa hauskemmalle. Diego vaikuttaa vähän totisemmalle tyypille.
Suomen tasolla Pilvi Hämäläinen. En osaa perustella. Ja minulla on girl crush Jennifer Anistoniin.
Marion Cotillardin. Kaunis ja ranskalainen, eli taatusti sivistynytkin vielä.
Jos en saa Marionia, niin otan Elizabeth Hurleyn sitte.
Vierailija kirjoitti:
Madventures Riku. Ei olisi tylsää seuraa.
Yök! Voitte yhdessä sitten veistellä niitä kaarnaveneitä. Kyllä miehellä pitäis olla järkeäkin
Cillian murphy, koska kuumin mies maanpäällä.
sofi...
Viikkovlogi ja näitä asioita ette tienneet minusta!
Sami Kurosen, todella komea ja ihana.
Ottaisin Johannes Holopaisen. Ja mieluiten ihan nyt just heti. En ikinä kyllästyisi pitämään sitä hyvänä <3
Satu Silvo tai Maarit Hurmerinta.
Pientä jännitystä elämään, ei haittaa c: ♥