Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoan. Vaikuttaa oikeasti hauskalta ja lämpimältä ihmiseltä ja näyttää rakastavansa vaimoaan 👀
Siinä tosiaan palstan naisten ikisuosikki, ja hyvästä syystä: komea, miehekäs, lahjakas ja tosiaan ilmeisen hyvä aviomies ja isäkin :)
Vierailija kirjoitti:
En ketään!!!!!!! Kyllä teillä on helppo maku! Yök oksetus teidän miesihanteet!
Höh, kymmenet Jason Momoaa fanittavat palstamammat eivät voi olla väärässä :D Ja fanitan itsekin...
Ville Valo! Hän on niin upea, syvällinen, fiksu, kohtelias, hauska tyyppi ja komein mies maapallolla! On nähnyt maailmaa ja kokenut kaikkea, osaa varmasti arvostaa parisuhdetta.
Richard Hammondin. Karismaattinen, iloinen, huumorintajuinen mies jonka rinnalla elämisestä ei vauhdin hurmaa puuttuisi.
Susanna Laine, fiksu, tervepäinen ja kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viki YleX Aamun Vikistä ja Köpistä. Hauska, vaikuttaa kiltiltä ja mukavalta. Ja ollaan molemmat henkisesti keski-ikäisiä :D N23
Mä Ottasin Köpin, seksikäs, hauska ja itseironinen, kelpaakohan täti53 vuotta ?
Kolmen kimppa noiden kahden kanssa vois olla ainakin hauskaa, vähintäänkin se verbaalinen esileikki-tunnelmannostatus. Luulen että Köpi ei mahtuis Vikin kanssa samaan sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viki YleX Aamun Vikistä ja Köpistä. Hauska, vaikuttaa kiltiltä ja mukavalta. Ja ollaan molemmat henkisesti keski-ikäisiä :D N23
Mä Ottasin Köpin, seksikäs, hauska ja itseironinen, kelpaakohan täti53 vuotta ?
Olen myös varma että Vikistä tulis hyvä isä. Eli siinä lisäsyy ottaa se puolisoksi. Mutta saiskohan Frankin kaupan päälle?
Ristomatti Hakolan - samanikäinen kuin minä, komea kuin mikä, urheilullinen, huumorintajuisen ja fiksun oloinen, asuu sopivalla suunnalla ja ei nysvää koko ajan kotona.
https://flockler.com/thumbs/sites/657/ristomattihakola2_s600x0_c2308x13…
Ehkä Josh Beauchampin tai Noah Urrean
Suomalaisista taas Valto Harvistolan tai Robin Packalenin.
Tom Hardy; erittäin mukava katsella, vaikuttaa(!) tosi mukavalta tyypiltä ja on tervepäisen oloinen :)
Hauska ajatusleikki ja mun ehdokkaat mainittu ja syytkin allekirjoitan ja heitän pari lisää: Miikka Nousiaisen kiva hiusten väri, ääni taidettiinkin jo sanoa ja se, että olisi varmasti hauskaa seuraa kaveripiirissäkin, jos ajattelee jotain illanistujaisia tai mökkireissua. Viggo on kuin Norjan/USAn Miikka, vähän samaa näköä. Jason Momoaa ei oikein osaa kuvitella suomalaiselle mökille (tai uuh.. enkä osaankin 🤪). Jason on suorastaan Too much!!
Mutta kukaan ei ole tainnut (en jaksa lukea joka sivua) mainita: Kai Vaine 🤩😘Varmaan pyörtyisin jos jossain lähikontaktiin osuisin (paitsi jos olisikin tympeä k.pää). Liian hyvännäköinen aviomieheksi kyllä.. mutta tämä olikin ajatusleikki.
Mutta jos 1 pitää valita niin Miikka (koska Jason on too much)
Heh, toivottavasti M.N. tai joku ohjelmakollega kuulee tästä topicista ja kuinka unelmamies M.N. onkaan ❤️ ja tulisi puheeksi telkussa 😁
Fotari kirjoitti:
Viggo on kuin Norjan/USAn Miikka
Korjaan, Viggohan enempi tanskalaista sukuperää, sama se
Oisko tullut uusia julkkiksia markkinoille?
LÄSKI kirjoitti:
Maroon 5 laulajan Adam Levinen. Komea ja rikas.
Mutta lyhyt laiha silakka
Jason Momoan. Vaikuttaa oikeasti hauskalta ja lämpimältä ihmiseltä ja näyttää rakastavansa vaimoaan 👀