Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mies.

Vierailija
05.07.2006 |

On ihan hirveä tilanne. Kaverini aviomies vokotteli minua eilen. Ollaan kai jossain määrin sielunkumppaneita. Eilen sitten juteltiin oikeastaan ensimmäistä kertaa koskaan ihan kahden kesken ja hän tunnusti että on aina tuntenut yhteyden meidän välillä ja on aina myös halunnut minua. Ja näin olen minäkin tuntenut ihan alusta asti.

Minulla on mies ja lapsia, samoin kaverillani miehineen on lapsia.

Rakastan miestäni, mutta nyt menee huonosti ja kiusaus enempään tuon miehen kanssa on todella suuri. En kuitenkaan ole mikään pettäjätyyppi, joten omatuntoni soimaisi loppuikäni ja luultavasti kertoisin hairahduksesta miehellekin heti. Pakko pitää näpit kurissa, mutta kiusallisen vaikeaa tämä on.

Auttakaahan tsemppaamaan minua tässä asiassa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli minun vastaus, ei ap...

Vierailija
2/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa hänestä hyvän ystävän, mutta älkää turhaan alkako nussimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä himputtia mokoma sana edes tarkoittaa??? Keskityhän nyt siihen omaan parisuhteeseesi ja paranna se.

Vierailija
4/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä sinä että kaverin mies näette toisissanne sellaisia asioita, joita elämäänne juuri nyt kaipaatte. Kaverin miehessä on jotain, joka palvelee tarpeitasi tällä hetkellä. Mieti mitä sinulta puuttuu ja mitä tarvitset, mitä todella haluat, ja miten sen voit saada ilman että pilaat miehesi, kaverisi, kaverisi miehen ja oman elämäsi sekä vielä mahdollisten lastenkin elämän. Ihminen ihastuu toisessa yleensä enemmän kuviteltuihin kuin todellisiin ominaisuuksiin. Sijoitamme ihastuksen kohteeseen omia toiveitamme ja tarpeitamme ja uskomme omiin haaveiisiimme lujasti.

Sinulla on tasan kaksi mahdollisuutta: voit antaa ihatuksen hiipua omia aikojaan ja etsiä elämään sisältöä muualta tai voit ruokkia ja hekuttaa ihastustasi mielessäni niin, että se paisuu ja paisuu ja räjäyttää ehkä lopulta potin. Kyse on VAIN tunteesta, jotka voit itse valita ja joita voit hallita ajatusten ja tekojen kautta.

Vierailija
5/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen miehen kanssa. Pidä etäisyyttä. Avio-ongelmasi eivät tuollaisesta ainakaan parane.

Vierailija
6/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihan rehellisesti, että ehkä siksi kun teillä menee huonosti, tämä mahdollisuus pettämiseen vaikuttaa liian houkuttelevalta. Keskustele miehen kanssa äläkä syytä, älä itseä, mistä tai tätä kaverin miestä.

Kiusaus kasvaa todella isoksi ja jossain vaiheessa repeät(te), jos et joko kerro miehelle tai eliminoi tätä kaverin miestä elämästäsi. Minusta vaan tuo miehellesi kertominen olisi parempi vaihtoehto, koska se saisi aikaan teidän välillä kommunikaatiota - jos vain suljet kaverin miehen elämästä niin aina jää mieleesi " mitäs jos" ...

Epämiellyttävältä tilanteesi kyllä kuulostaa, toivottavasti selvität sen kunnialla!

Vierailija
7/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut vipinää samanlaisessa tilanteessa. Kaverini mies oli siis ennen heidän seurustelua minuun ihastunut ja minä olin häneen, mutta sillon olin vielä sen verran järkevä ja en osoittanut kiinnostusta häneen, kun tiesin kaverini tunteet. He ovat nykyisin naimissa, lapsettomia kylläkin. Itselläni on lapsia oman mieheni kanssa. Pidämme yhteyttä tämän miehen kanssa edelleen, s-postein, tekstarein..olemme jopa tavanneet salaa aika usein. Joo, ja nyt tiedän..huorahan teidän mielestä olen..Mutta meillä on hauskaa kahdestaan, enkä tarkoita seksiä. Puhumme paljon toisillemme elämästä, voihan mieskin olla ystävä. No, tässä ehkä on hiukan enemmän. Enhän ystäviä tapaile mieleltäni salassa? Jotenkin tästä " suhteesta" minulle ei tule ollenkaan omatunnontuskia. En tiedä miksi? Rakastan omaa miestäni ja perhettäni, siksi mietin miksi teen näin..Mutta ymmärrän sinua hyvin ap, älä kuitenkaan satuta ketään kertomalla tilannetta. Sehän on niin, että tieto lisää tuskaa. Kerrot vasta sitten jos on kerrottavaa!

Vierailija
8/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi enää ikinä vaivautumatta tapailla toisianne, te neljä siis. Kysehän on ihan oikeasti vain tunteesta, ei niitä tarvitse puolisolle kertoa.

Vierailija
9/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on juuri sopiva hetki miettiä yksin ja miehesi kanssa, mikä mättää ja onko teillä aitoa halua yrittää parantaa suhdettanne. Sitä ennen ei kannata alkaa vehtaamaan muiden kanssa.

Vierailija
10/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pitkäähän niin käy! Korttitalo romahtaa ja sen kasaaminen voi olla vaikeaa, ei kuitenkaan mahdotonta.

Vierailija
11/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen, kypsä ihminen kunnioittaa kaveria ja omaa puolisoaan niin paljon, ettei ryhdy tuumasta toimeen.

Vierailija
12/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle 15, se käy mielessäni useinkin. Onhan tämä tilanne jatkunut jo 5 vuotta. Pelkään vahingossa lipsauttavani jotain, mistä ystäväni arvaa tms..Siksihän tämä pitäisi lopettaa. En vaan tiedä miten, joku side meillä on välillämme. Olemme molemmat parit yli 30 v, eli ei mitään nuoruudenhairahteluja ole. Pidämme paljon yhteyttä pariskuntina, käymme toistemme mökeillä..ulkomailla..jne.. yhdessä. Siellä pidämme kyllä näpit erossa toisistamme. Tämä mies on alkanut puhumaan eron mahdollisuudesta, heillä menee muuten hyvin. Ainoa mikä hiertää, ja se on iso asia, on kun mies haluais lapsia ja nainen ei. Olenkin miettinyt, kun itse olen valtavan lapsirakas, olisko tässä syy minkä takia minä häntä niin kiehdon. Itse en todellakaan ole eroamassa!

Vierailija
13/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Älä missään tapauksessa kerro miehellesi, kuka on ihastuksesi kohde!

Ette voi enää ikinä vaivautumatta tapailla toisianne, te neljä siis. Kysehän on ihan oikeasti vain tunteesta, ei niitä tarvitse puolisolle kertoa.

" Vain" tunteesta? Minkä pohjalta kuvittelet ihmisten menevän naimisiin tai pettävän, oisko " vain" tunteet? Millaisessa suhteessa oikein elät jos mielestäsi ei ole tarvis kertoa miehelle tunteistasi.

Mitä sitten jos ei voi enää tapailla toisiaan nämä neljä ihmistä. Eikö kuitenkin aika paljon tärkeämpää ole se että ap voi tavata miestään hyvällä omallatunnolla!

Vierailija
14/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en halua. Kyllä tämä tästä.

Vierailija
15/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti selventää sen verran, että tottahan me olemme jutelleet paljonkin aiemmin, mutta aina on ollut jomman kumman kumppani mukana. Eli ei olla ihan rauhassa saatu keskustella.

Nyt eilen ihan sattumalta tavattiin ja käytiin kahvittelemassa kuppilassa. Juteltiin 3h.

Luulen että tuo omalle miehelle kertominen olisi nyt paras vinkki, mitä teiltä sain. Se voisi toimia. En tietenkään sielunkumppanuudesta kerro mitään, mutta kaikesta muusta.

Kyllähän me voidaan sen kaverin miehen kanssa pysyä läheisinä ystävinä tms, ilman suhdetta, mutta turha kai sanoa, että kun sitten joskus kohdataankin alkoholin vaikutuksen alaisina, niin silloin voi itsehillintä pettää.

AP

AP

Vierailija
16/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettatte vaan kahdestaan tapaamisen. Ja sillä siisti. Miksi pahoittaisit miehesi mielen? Uskon, että jokaisella on omia pikkuisia salaisuuksia suhteessa. Joten tässä olisi sinun pikkuinen salaisuus =)

Vierailija
17/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. kokemuksesta

Vierailija
18/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette voi olla ystäviä?

Vierailija
19/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppailet itsesi kanssa ja mietit rajat. Jos et halua erota, niin silloin suosittelen seuraavaa: Mieti oikeasti mitä haluat liitoltasi. Mieti mikä on mielestäsi pettämistä - eli sellaiset teot eivät ole ok, joista itse pahoittaisit mielesi, jos miehesi jotain puuhastelisi. Periaate kyllä mielestäni on, että jos et pysty kertomaan jotain ja joudut selän takana toimimaan, niin se on pettämistä, vaikka sänkyyn asti ette menisikään.

Ennen kuin kerrot, niin mieti mitä sinulla on miehesi kanssa ja mitä voit menettää.

Vierailija
20/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, miten tuntee jotain unessa näkemäänsä henkilöä kohtaan. Unet ovat kuitenkin omia tuotoksiamme, mutta niin ovat muutkin tunteet.

Jokainen voi itse valita, mitä tunteiden " vallassa" tekee. Esimerkiski toisen ihmisen tappamista tai lyömistä ei voi puolustella sillä, että on suuren tunnekuohun ja raivon vallassa. Sama pätee ihastumiseen ja moneen muuhunkin asiaan.

Tunteet eivät pakota ihmistä toimimaan, eikä ihastus ole rakkautta. Rakkauden syvenee tekojen kautta. Harva menee naimisiin pelkkien tunteiden pohjalta, tai tekee muitakaan suuria ratkaisuja, esimerkiksi irtisanotuu töistä huonona päivänään, ottaa avioeron, kun tuntuu ettei tänään rakasta puolisoa tai lähettää lapset sijaiskotiin, kun uhmaikäinen ottaa päähän....

Mielestäni jokaisella on oikeus ihastua, mutta parisuhteessa elävällä ei ole oikeutta toimia jokaisen tunteensa mukaan. Mielestäni joka tunnetta ei myöskään tarvitse tilittää puolisolle.

" Vain" tunteesta? Minkä pohjalta kuvittelet ihmisten menevän naimisiin tai pettävän, oisko " vain" tunteet? Millaisessa suhteessa oikein elät jos mielestäsi ei ole tarvis kertoa miehelle tunteistasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän