Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mies.

Vierailija
05.07.2006 |

On ihan hirveä tilanne. Kaverini aviomies vokotteli minua eilen. Ollaan kai jossain määrin sielunkumppaneita. Eilen sitten juteltiin oikeastaan ensimmäistä kertaa koskaan ihan kahden kesken ja hän tunnusti että on aina tuntenut yhteyden meidän välillä ja on aina myös halunnut minua. Ja näin olen minäkin tuntenut ihan alusta asti.

Minulla on mies ja lapsia, samoin kaverillani miehineen on lapsia.

Rakastan miestäni, mutta nyt menee huonosti ja kiusaus enempään tuon miehen kanssa on todella suuri. En kuitenkaan ole mikään pettäjätyyppi, joten omatuntoni soimaisi loppuikäni ja luultavasti kertoisin hairahduksesta miehellekin heti. Pakko pitää näpit kurissa, mutta kiusallisen vaikeaa tämä on.

Auttakaahan tsemppaamaan minua tässä asiassa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelin kaverini miestä. Tai hän oikeastaan suuteli minua ja vastasin suudelmaan ehkä muutaman sekunnin ajan. Tämä tapahtui humalassa, mutta vetäydyin pois tilanteesta, vaikka hankalaa se oli.

Nyt minulla on morkkis, kun vastasin suudelmaan sen muutaman sekunnin ajankin.

Kaverin mies oli valmis menemään pidemmällekin, minäkin jos tilanne olisi ollut toinen. Myös meillä synkkaa henkisellä tasolla tosi loistavasti.

Sanokaahan pitäisikö kertoa miehelle/kaverille?

(En ole AP)

Vierailija
22/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suutelin kaverini miestä. Tai hän oikeastaan suuteli minua ja vastasin suudelmaan ehkä muutaman sekunnin ajan. Tämä tapahtui humalassa, mutta vetäydyin pois tilanteesta, vaikka hankalaa se oli.

Nyt minulla on morkkis, kun vastasin suudelmaan sen muutaman sekunnin ajankin.

Kaverin mies oli valmis menemään pidemmällekin, minäkin jos tilanne olisi ollut toinen. Myös meillä synkkaa henkisellä tasolla tosi loistavasti.

Sanokaahan pitäisikö kertoa miehelle/kaverille?

(En ole AP)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alun perin oli: " Minulla on mies ja lapsia, samoin kaverillani miehineen on lapsia." .

PROVO

Vierailija:

Sinulle 15, se käy mielessäni useinkin. Onhan tämä tilanne jatkunut jo 5 vuotta. Pelkään vahingossa lipsauttavani jotain, mistä ystäväni arvaa tms..Siksihän tämä pitäisi lopettaa. En vaan tiedä miten, joku side meillä on välillämme. Olemme molemmat parit yli 30 v, eli ei mitään nuoruudenhairahteluja ole. Pidämme paljon yhteyttä pariskuntina, käymme toistemme mökeillä..ulkomailla..jne.. yhdessä. Siellä pidämme kyllä näpit erossa toisistamme. Tämä mies on alkanut puhumaan eron mahdollisuudesta, heillä menee muuten hyvin. Ainoa mikä hiertää, ja se on iso asia, on kun mies haluais lapsia ja nainen ei. Olenkin miettinyt, kun itse olen valtavan lapsirakas, olisko tässä syy minkä takia minä häntä niin kiehdon. Itse en todellakaan ole eroamassa!

Vierailija
24/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka moni muu onkin tässä sanonut että miksi turhaan pahoittaa miehen mieltä kertomalla - olen kyllä ihan eri mieltä. Mitäänhän ei ole tapahtunut, ette ole suudelleet ettekä olleet sängyssä. Ei ole mitään " kerrottavaa" , on vain kerrottavana että tunnet vetoa johonkin toiseen ja että se johtuu todennäköisesti siitä että teidän suhteessanne on nyt vaikeaa. Sen EI pitäisi pahoittaa kenenkään puolisoaan rakastavan mieltä turhaan, vaan sen pitäisi kertoa siitä että suhteessa on jotain vialla ja nyt on aika toimia todella rajusti suhteen eteen!

Minusta kans oli hyvin realistinen tuo sun arvio että joskus humalapäissään sitten tuleekin antauduttua tunteelle. Sitten onkin miehelle jo paljon kurjempia uutisia.

Vierailija
25/25 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 12, mulla samanlasinen homma kun sulla vähän, en tunne minäkään enää syyllisyyttä, luulen että siksi koska tunteet ovat niin vahvoja, tuntuu niin oikealta. Ja tätä ei ymmärrä kuin toinen samassa tilanteesa oleva, helppohan se on ulkopuolisena jeesustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan