Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko onnesi kukkuloilla jos saisit mieheltäsi lahjaksi Gessin laukun?

Vierailija
14.05.2020 |

Vaimokkeelle pitäisi ostaa valmistujaislahjaksi laukku. Onko Gessi sellainen merkki minkä kaikki naiset halajaa? Auttakaa ummikkoa ja miestä joka ei tiedä laukuista mitään. En voi kysyä suoraan rouvaselta kun kassi on yllätyslahja. M34

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheita trolleja.

Tässä 40+ ”uranainen” (no ura ja ura, mutta hyvissä töissä kuitenkin).

Guess on teinien ja ”instavosujen” merkki. Älä osta sitä. Anna kun täti neuvoo;

- edullisia (siis kuitenkin kalliimpia kuin guess) ovat esim DKNY (donna karan new york), trussardi ja oma suosikkini Michael Kors. Näille jotku rikkaat nyrpistelee mutta ovat tosi laadukkaita. Esim Michael Kors jet set tote voisi olla kiva isompi laukku, tai pientä jos kaipaa niin saman merkin ”camera bag”, hinnat 150-200e

- tästä kalliimpia ja korkeammalla statusarvolla esim Murlberry, Armani

- vielä kalliimpia Vuitton, Gucci, Prada

Mielestäni tuosta ekasta ryhmästäkin löytyy jo hyviä. Guessilla on muutamia tyylikkäitä laukkujakin. Mutta ovat kaikki keinonahkaa. Osta ihmeessä aitoa nahkaa.

Salli mun nauraa. Michael Korsin laukuthan on juuri instabimbojen kamaa. Useimmat, kuten tuo mainitsemasi jet set kuuluvat "Michael by Michael Kors" halpislinjaan. 

Ap:lle: mikäli et ole trolli, ja olet varma että rakkaasi pitää laukuista, anna hänelle lahjaksi kortti, jossa lupaat mennä hänen kanssaan laukkuostoksille. 

Vierailija
42/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset haluaa?? Oletko tosissasi?? Voi taivas. Elä elämää. Itse en halua lahjoja mieheltä. Se, että haluaa mieheltä lahjoja kertoo naisesta liian paljon. Itsenäinen nainen ei tarvitse mieheltä lahjoja. Voi taivas teitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin lahjakortin laukkukauppaan.

Vierailija
44/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hänellä entuudestaan laukkuja? niistä on aika helppo katsoa minkä tyylistä kannattaa etsiä. onko puhunut mistään merkistä erityisesti?

Vierailija
45/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito Pravda sen olla pitää. Muuten ei römpsän terälehdet avaudu.

Vierailija
46/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Chanel ois jees.

Vierailija
47/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää mollatko! Guessillä on oikeasti tänä keväänä kivoja laukkuja.

Vierailija
48/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean kassi lyö kaikki edellämainitut tyylikkyydellään ja kestävyydellään.

Vierailija
49/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito Pravda sen olla pitää. Muuten ei römpsän terälehdet avaudu.

Itse asiassa Pradan laukut on nykyään aika huonoa laatua, samoin Chanelilla (uskomatonta kyllä ottaen huomioon hinnan) on maanantai kappaleita.

Kallistuisin Vuittoniin, tosin nekään ei ole kaikkien mieleen. Ei oikeasti ole hyvä idea ostaa laukkua ihan sokkona lahjaksi.

Vierailija
50/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset haluaa?? Oletko tosissasi?? Voi taivas. Elä elämää. Itse en halua lahjoja mieheltä. Se, että haluaa mieheltä lahjoja kertoo naisesta liian paljon. Itsenäinen nainen ei tarvitse mieheltä lahjoja. Voi taivas teitä.

Et varmaan halua mieheltä penistäkään? Kun dildon voi ostaa itse.

Vierailija
51/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan vaan gesseistä, burperreista ja vittuneista, jos tietämys tällä tasolla, niin parempi harkita jotain toista lahjaa tai kysellä vinkkejä jostain muualta ;). Onnea kuitenkin laukun ostoon :)

Vierailija
52/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon kessin laukuilla menny enkä oo instavosu. Hienoo että ostat lahjan. Pidä kuitti talles.

Vierailija
53/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ideasi on hyvä, mutta laukku on oikeasti naiselle itselleenkin yleensä vaikea tai helppo valinta sillä niitä on yleensä oikeasti vain pari, joiden hankkiminen omaksi kiinnostaa. Näin ollen aika varmasti metsään menee jos menet tekemään valinnan itse ilman ettei sinulla oli oikeasti merkkiä+mallia+väriä(!) tiedossa. Joten siis kaikista paras kun annat itsetehdyn lahjakortin laukkukauppaan, että tarjoilut ostamaan hänelle valitsemansa laukun.

Tällaisella avoimella lahjakortilla vältät myös mokat, ettet osta kaupan 1 lahjakorttia kun nainen haluaakin laukun kaupasta 2.

Laukku on hyvä lahjavalinta, mutta anna naisen valita se itse!

Vierailija
54/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheita trolleja.

Tässä 40+ ”uranainen” (no ura ja ura, mutta hyvissä töissä kuitenkin).

Guess on teinien ja ”instavosujen” merkki. Älä osta sitä. Anna kun täti neuvoo;

- edullisia (siis kuitenkin kalliimpia kuin guess) ovat esim DKNY (donna karan new york), trussardi ja oma suosikkini Michael Kors. Näille jotku rikkaat nyrpistelee mutta ovat tosi laadukkaita. Esim Michael Kors jet set tote voisi olla kiva isompi laukku, tai pientä jos kaipaa niin saman merkin ”camera bag”, hinnat 150-200e

- tästä kalliimpia ja korkeammalla statusarvolla esim Murlberry, Armani

- vielä kalliimpia Vuitton, Gucci, Prada

Mielestäni tuosta ekasta ryhmästäkin löytyy jo hyviä. Guessilla on muutamia tyylikkäitä laukkujakin. Mutta ovat kaikki keinonahkaa. Osta ihmeessä aitoa nahkaa.

Salli mun nauraa. Michael Korsin laukuthan on juuri instabimbojen kamaa. Useimmat, kuten tuo mainitsemasi jet set kuuluvat "Michael by Michael Kors" halpislinjaan. 

Ap:lle: mikäli et ole trolli, ja olet varma että rakkaasi pitää laukuista, anna hänelle lahjaksi kortti, jossa lupaat mennä hänen kanssaan laukkuostoksille. 

Tosissani kyselen koska vaimoke valmistuu ja haluan yllättää laukulla kun on puhunut siitä kauan. Merkkejä on maininnut mutta Guessi oli ainut jonka muistin.

Vierailija
55/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko hänellä entuudestaan laukkuja? niistä on aika helppo katsoa minkä tyylistä kannattaa etsiä. onko puhunut mistään merkistä erityisesti?

Vaimolla on marketin halpa laukkuja mutta ajattelin hankkia yllätys lahjaksi Gessin. Moni täällä onkin kommentoinut että älä osta Guessia ja Korsia.

Vierailija
56/56 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillä siis ei niin väliä, kunhan on genuiininnahkainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä