Olisitko onnesi kukkuloilla jos saisit mieheltäsi lahjaksi Gessin laukun?
Vaimokkeelle pitäisi ostaa valmistujaislahjaksi laukku. Onko Gessi sellainen merkki minkä kaikki naiset halajaa? Auttakaa ummikkoa ja miestä joka ei tiedä laukuista mitään. En voi kysyä suoraan rouvaselta kun kassi on yllätyslahja. M34
Kommentit (56)
Kysy joltain hänen hyvältä ystävältään, ne yleensä tietää
Kyllä sen pitää olla aito Livergy.
Vierailija kirjoitti:
Kysy Gessiltä haluaako se antaa laukkunsa vaimollesi. Mä en ainakaan ilahtuisi kenenkään toisen laukusta.
Häh? Aikomukseni on ostaa lahjaksi eikä viedä kenenkään muun laukkua.
Yhtä onnellinen kuin Rulexin kellosta.
Sanoisin, että ei kannata summissa ostaa - menee kuitenkin pieleen.
Minä en ottaisi mitään laukkua, missä lukee merkki merkin merkki kissan kokoisilla kirjaimilla. Haluaisin myös itse mieluiten valikoida laukun värin, muodon ja koon.
Osta mielummin Victorin salaisuus -alushousuja.
Aidon Luis Vittonin voi saada katukauppiaalta halvalla.
Ehdottomasti, Gessi on lempimerkkini.
En tunne ketään Gessiä. Onko sukua?
Laukku on kuten korut.
Jos sulle ei ole suoraan näytetty malli ja väri niin älä vaivaudu. Metsään menee.
Makuja on niin monia. Tai sun on todella hyvin tiedettävä.
Anna kortti jossa kerrot vieväsi laukkuostoksille ja saa valita mieleisen. Mikäli oikeasti tykkää laukuista. Kaikki ei niin välitä kuten ei koruistakaan.
Aito Luis Vittuni sen olla pitää.
Anna vaimolle lahjakortti niin että saa valita itse mieluisan laukun. Se nimittäin on aika henkilökohtainen lahja.
SUN kannattaa ostaa vaan golitzihousut ja fleesytakki lahjaksi.
Olsin todella pettynyt, 20 vuotta yhdessä eikä mies vieläkään olisi tajunnut etten käytä minkäänlaista veskaa.
En. Olisin käyttänyt senkin rahan mieluummin mesolankoihin.
Kauheita trolleja.
Tässä 40+ ”uranainen” (no ura ja ura, mutta hyvissä töissä kuitenkin).
Guess on teinien ja ”instavosujen” merkki. Älä osta sitä. Anna kun täti neuvoo;
- edullisia (siis kuitenkin kalliimpia kuin guess) ovat esim DKNY (donna karan new york), trussardi ja oma suosikkini Michael Kors. Näille jotku rikkaat nyrpistelee mutta ovat tosi laadukkaita. Esim Michael Kors jet set tote voisi olla kiva isompi laukku, tai pientä jos kaipaa niin saman merkin ”camera bag”, hinnat 150-200e
- tästä kalliimpia ja korkeammalla statusarvolla esim Murlberry, Armani
- vielä kalliimpia Vuitton, Gucci, Prada
Mielestäni tuosta ekasta ryhmästäkin löytyy jo hyviä. Guessilla on muutamia tyylikkäitä laukkujakin. Mutta ovat kaikki keinonahkaa. Osta ihmeessä aitoa nahkaa.
Tee avokauppa, niin laukun voi vaihtaa, jollei se miellytä. Siis jos liikkeessä asioit, etkä verkkokaupasta osta. Verkkokaupassahan on peruuttamisoikeus.
Itse en Guessista pidä, mutta kyse on makuasioista. Siskoilta ja ystäviltä voit tosiaan kysellä.
Kysy Gessiltä haluaako se antaa laukkunsa vaimollesi. Mä en ainakaan ilahtuisi kenenkään toisen laukusta.