Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-kaupoissa kassoilla työskennelleet!

Vierailija
14.05.2020 |

Voitteko kertoa onko siinä kassajärjestelmässä jotain mitä pitäisi tietää? Olen ollut K-puolella töissä pitkään ja nyt menen tekemään vuoroja S-marketteihin ja Prismoihin. En käynyt sitä kassakoulutusta, kun sanottiin ettei se ole tarpeellinen.

Oletan, että on suht helppo käyttää? Onko miten paljon eroa K-kassoihin? :)

Kiitti avusta! On minulla nuo kassajärjestelmän ohjeet, jotka aion lukea kyllä, mutta ihan vain vertaistukea tässä haen. Jännää mennä uusiin ympäristöihin :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millainen on K-kaupan järjestelmä, mutta meillä salessa järjestelmä tuntuu keskeneräiseltä, kuin tekijät eivät olisi missään kohtaa kysyneet mitä ominaisuuksia käyttäjä tarvitsee ja jos teet virheen, on asioiden korjaaminen yhtä helppoa kuin Belzebuubin g-pisteen löytäminen.

Vierailija
2/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millainen on K-kaupan järjestelmä, mutta meillä salessa järjestelmä tuntuu keskeneräiseltä, kuin tekijät eivät olisi missään kohtaa kysyneet mitä ominaisuuksia käyttäjä tarvitsee ja jos teet virheen, on asioiden korjaaminen yhtä helppoa kuin Belzebuubin g-pisteen löytäminen.

Pystyykö siinä poistamaan tuotteen helposti? Tai tekemään itse kuitinkorjauksen? Pitääkö siihen aina kirjautua, vai riittääkö että laittaa kassapohjan kiinni?

K-järjestelmä on ainakin todella simppeli ja mukava käyttää. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 10 vuotta sitten sekä k-supermarketeissa että S-marketeissa kassahenkilönä. Siitä siis kulunut aikaa mutta tuolloin kassajärjestelmät tismalleen samat mutta numerokoodi oli eri ruokakasseissa tyyliin toisessa numero 2 ja toisessa 100. Luultavasti muuttunut järjestelmät

Vierailija
4/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 10 vuotta sitten sekä k-supermarketeissa että S-marketeissa kassahenkilönä. Siitä siis kulunut aikaa mutta tuolloin kassajärjestelmät tismalleen samat mutta numerokoodi oli eri ruokakasseissa tyyliin toisessa numero 2 ja toisessa 100. Luultavasti muuttunut järjestelmät

Mäkin olen ollut joskus 10 vuotta sitten alepoissa keikkalaisena, mutta silloin ei ollut edes kortinlukulaitetta ja itse piti valita, että luotto vai pankki :D eli varmasti on muuttunut järjestelmät. 

AP

Vierailija
5/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useammassa S-marketissa töissä. Yksi poikkesi muista sillä että rahoja piti työntää niputettuna putkeen joka singautti ne menemään kassa-alueelta toisaalle :D

Vierailija
6/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut useammassa S-marketissa töissä. Yksi poikkesi muista sillä että rahoja piti työntää niputettuna putkeen joka singautti ne menemään kassa-alueelta toisaalle :D

Haha apua :D Onko se kassajärjestelmä helppo, jos ei ole aikaisemmin käyttänyt?

Ap

Vierailija
7/7 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha apua :D Onko se kassajärjestelmä helppo, jos ei ole aikaisemmin käyttänyt?

Ap

Mielestäni on helppo. Jos k-ryhmällä olet työskennellyt uskon että pärjäät ilman suurempia perehdytyksiä