Keksikää syitä elää. Haluan enää vain päästä pois tästä tuskasta.
En keksi yhtäkään.
Kommentit (65)
Taasko sinä täällä naukut? Etkö jo aamulla uhonnut traumatisoivasi jonkun sivullisen veturinkuljettajan, koska et saa poliisilta paperia sinuun kohdistuneesta rikoksesta?
Vierailija kirjoitti:
Taasko sinä täällä naukut? Etkö jo aamulla uhonnut traumatisoivasi jonkun sivullisen veturinkuljettajan, koska et saa poliisilta paperia sinuun kohdistuneesta rikoksesta?
Ihmeellistä. Puhun siitä miten haluan päästä pois ja alat kettuilla, että olen joku eri kirjoittaja. Tuskinpa mihinkään junan eteen menisin vaan valitsisin toisen tavan. Ap
En mäkään tiedä syytä elää. Miehet pitää vain anorektikoista ja musta ei ikinä tule sellasta, koska olen oksettava läski, joka ei osaa lopettaa syömistä. En ikinä tule saamaan rakkautta, koska olen lihava.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään tiedä syytä elää. Miehet pitää vain anorektikoista ja musta ei ikinä tule sellasta, koska olen oksettava läski, joka ei osaa lopettaa syömistä. En ikinä tule saamaan rakkautta, koska olen lihava.
Kuka sinulle väitti, että miehet pitävät anorektikoista? Emme pidä, jos ihan oikeista anorektisistä puhutaan, eikä hoikista. Anorektikko on puistattavan näköinen.
M53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä. Puhun siitä miten haluan päästä pois ja alat kettuilla, että olen joku eri kirjoittaja. Tuskinpa mihinkään junan eteen menisin vaan valitsisin toisen tavan. Ap
Ai. Ei sitten mitään, ellet ole aamulla palstalle kirjoittanut itsekäs paskapää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole sama, vaikka kovasti silloinkin väitit samalle kirjoittavasi kuin aiemminkin. Sulla oli aamulla ikävämmät sanavalinnat köyden rasvaamisesta jne.
Ap anna itsellesi armoa ja koita elää päivä kerrallaan vaikka tuntuu pajalta. Oletko ollut koskaan osastolla? Siellä on ihan tavallisia ihmisiä lepäämässä...
Täällä työtön syrjäytynyt 30v nainen. Olen niin yhteiskunnan ulkopuolella ja köyhä kuin kirkonrotta. Päivät ovat ikuisia ja tyhjiä. Yritän nukkua ison osan päivistä pois mut kun päätä alkaa särkee.
Vuodesta toiseen tätä samaa painajaista. En vaa sovi tähän yhteiskuntaan ja olen täysin näkyymätön työkkäreille, lääkäreille. Kaikille!
Jos joku kiltti osaisi auttaa mua. Tämä on jo vuosia jatkunut. En ole tippaakaan masentunut vaa syrjäytynyt. En saa mistään otetta.
Ei minullakaan ole mitään syytä elää, mutta en silti omista tuhoisia ajatuksia. Päivästä toiseen käyn töissä ja chillailen. Minulla ei ole edes kavereita, mutta yksin oleminen ei minua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Ei sitten mitään, ellet ole aamulla palstalle kirjoittanut itsekäs paskapää.
Sinä oot aika ikävä tyyppi. Kiusaat ihan oikeasti vakavasti masentuneita. Mitä saat tuolla?
Se, että joku voi todella huonosti, ei tee hänestä itsekästä paskapäätä. Moni on hyvinkin hyväntahtoinen ja herkkä niistä, jotka kohtaa paljon kaltaisiasi kiusaajia ja lopulta päättävät päivänsä. Ikinä ei saisi olla julma ihmistä kohtaan joka on surullinen tai masentunut.
Ala tekeen jotain kivaa. Vaikka kasvattamaan yrttejä ja sitten kokkailet niistä jotain hyvää.
Zinc
Mulla on nyt yrtti-haba-pullat maustumassa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä työtön syrjäytynyt 30v nainen. Olen niin yhteiskunnan ulkopuolella ja köyhä kuin kirkonrotta. Päivät ovat ikuisia ja tyhjiä. Yritän nukkua ison osan päivistä pois mut kun päätä alkaa särkee.
Vuodesta toiseen tätä samaa painajaista. En vaa sovi tähän yhteiskuntaan ja olen täysin näkyymätön työkkäreille, lääkäreille. Kaikille!
Jos joku kiltti osaisi auttaa mua. Tämä on jo vuosia jatkunut. En ole tippaakaan masentunut vaa syrjäytynyt. En saa mistään otetta.
Mistä syrjäytyminen alkoi?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kiltti osaisi auttaa mua. Tämä on jo vuosia jatkunut. En ole tippaakaan masentunut vaa syrjäytynyt. En saa mistään otetta.[/quote
Hae marjanpoiminta töihin.
Lupaa isännälle ILMAINEN TYÖVIIKKO että näkee tehos..silläki riskillä et saat potkut.
Niil on joku kimppamajotus ja yhteissauna siellä maalla.
Laihdut..saat C-vitamiinia ja rusketuksen...
Mutta kai täältä pääsee kun hiuksia lähtee tukoittain. Elämä tähän mennessä ollut täynnä kuraa, pahoja ihmisiä joille on ollut ilo purkaa liikaa pahaa minuun. Vaikka hyvää on en näe sitä tai koe iloa mistään.