Joka paikassa louskuttavia hurttia, kotona naapuriparvekkeella, miehen mökillä vastapäätä! Tukkikaa niiden rakkien turvat tai luovuttakaa ne eteenpäin tai mitä tahansa
Kommentit (14)
Mieluummin kuuntelen koirien louskutusta kun sun valitusta.Selvyyden vuoksi,mulla ei ole koiraa.
Kamala kuunnella mökillä koiran räkytystä, järvi kantaa ääntä. Miten sinne saisi viestin että kouluttaa rakkinsa. Taloyhtiössä asiasta voi valittaa rakin omistajalle tai isännöitsijälle.
Jep, hyi... Olen ääniyliherkkä ja pahin kaikista mulle on juuri koiran räksytys. Nousee ihokarvat pystyyn silkasta raivosta aina kun kuulen jossain räkytystä ja äyksytystä. Koirat eivät kuulu kaupunkialueille.
Olin juuri kyselemässä vinkkejä, miten saisi pennun lopettamaan haukkumisen, kun on nyt löytänyt äänensä ja kokeilee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Haukkuminen on koiran tehtävä.
...ja alemman sosiaaliluokan tehtävä on ottaa koiria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
????
No esimerkiksi metsästyskoirat, esimerkiksi hirvi- ja karhukoirat ilmoittavat saaliista haukkumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
????
No esimerkiksi metsästyskoirat, esimerkiksi hirvi- ja karhukoirat ilmoittavat saaliista haukkumalla.
Juuri tämän takia kaikki pikkurakit ilmoittavat löytäneensä kiven tai koppakuoriaisen ihan saatananmoisella räksytyksellä.
Poliisikoiratkin haukkuvat ja siksi on oikein ja kohtuullista että kaupan eteen jätetty villakoira haukkuu kun ohi kulkee auto, pyörä tai perhonen.
Pitäisi olla lailla kielletty antaa rakkien räkyttää pihoilla. Minä niin vihaan joka ikistä koiranomistajaa joka pistää sen elukan ulos louskuttamaan. Tyhmempiä ihmisiä en keksi.
Pidän koirista ja haluaisin itsellenikin sellaisen, mutta en voi sietää naapurin vahtikoiraa, joka haukkuu kaiket päivät ohikulkijoita takapihan koirankopissa. Takapihalla ei meinaa viihtyä, kun pieneikin liike ja se koira räksyttää, Miksei koiranomistajat kykene ymmärtämään, että joillekin se koiran haukkuminen käy hermoille. Ymmärrään niitä, vielä enemmän, jotka vihaavat koiria. Se voi olla heille yhtä helvettiä.
Koirien omistajat ovat lemmikkiensä kaltaisia.