Lue keskustelun säännöt.
Pitääkö jäädä kotiin, jos aamulla aivastaa? Missä menee raja?
14.05.2020 |
Aivastin aamulla kolme kertaa. Ääni poissa. Pitäisikö tän perusteella kuinka pitkään pysytellä nyt kotona? Vai pitäisikö vain mennä töihin tavalliseen tapaan?
Jos koululaisesi aivastaisi aamulla, pitäisikö hänen jäädä koulusta pois vai mennä kouluun?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samaa miettinyt. Mulla on joinain päivinä aamuyöstä ja aamuisin herättyäni ollut kurkku kipeä. Ylös noustua kun vessassa kröhin limaklöntit lavuaariin ja oon ollut ylhäällä hetken, helpottaa. Välillä kuumeinen olo, mut lämpö on ollut koko kevään usein 34-35, max 36. Yleensä on ollut noin 36,0-37,0.
Tällaista ollut vaihdellen koko kevään. Välillä tulee yksi aivastus. Olo on kotona yleensä aina tosi heikko. Jostain syystä kuitenkin töissä aina parempi. Onneksi työpäiviä kuitenkin vain noin kolme viikossa.
Työkaveri oli ihan kunnon räkätaudissa ollut ja pomo oli sille sanonut, että voi tulla töihin. Tätä ihmettelin kyllä jo.
Jos näillä mun oireilla pitäisi olla kotona, niin joutuisin kyllä olemaan sit kai koko ajan?
Oon asiakaspalvelutyössä, mut en terveydenhuollossa enkä kaupassa. Kuitenkin paikassa, jossa tapaan aika paljon ihmisiä. :-/