Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi kärsiä koko ajan flunssan oireista

Vierailija
14.05.2020 |

En ole kotoa poistunut kahteen kuukauteen jä äärimmäisen vähän sitä ennenkin. Koko ajan on nenä vuotanut ja yskittänyt. Tänä aamuna oli jo kurkkukin kipeä. Olen ajatellut, että nämä tarttuvat jostain, mutta miten ihmeessä nämä voi tulla kotona ollessa. Nytkin nenä aivan tukossa ja koko ajan saa niistää.

Onko kellään kokemusta tällaisesta? Oman käsityskyvyn ohitse menee, aiemmin nämä on voinut laittaa jonkun kauppareissun tms piikkiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla huono sisäilma tai sisälle kulkeutuu siitepölyä.

Vierailija
2/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://norkko.fi/

Tuon takia AP.

Vierailija
4/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tänään helpompi kurkkukivun suhtren pariin kolmeen viikkoon.

Vierailija
5/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Kiitos tästä vinkistä. Eipä ole tätä ongelmaa ollutkaan aiempina vuosina. Nyt pitää tarkkailla millon loppuu tämä siitepölyaika. Kiitos paljon.

Vierailija
6/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta virkaa!

Olin maaliskuussa neljä viikkoa flunssassa, ja välillä kun tuntui että olo helpotti niin oireet pahenivat. Oli siis kurkkukipua, yskää, nenä vuoti ja olin todella tukkoinen, lämpöä piti myös yhden päivän. Eikä ollut koronasta kyse.

Ravasin siis tuon neljän viikon aikana lääkärillä about 5 kertaa - joko saikkua hakemassa tai sitten hoitaja suoraan puhelimessa käski tulla käymään, kun oireet kestivät noin pitkään.

Söin myös viime kuun puolessa välissä poskiontelotulehdukseen antibioottikuurin.

Nyt olen taas kipeänä - nenä tukossa ja kurkku vähän kipeänä, eikä johdu allergiasta.

Mutta niinhän sitä on sanottu, että tänä vuonna on sitkeää flunssaa liikkeellä. Veemäistä vaan olla koko ajan kipeänä.

Vierailija
7/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla on sama juttu! Sairastin flunssan puolessavälissä maaliskuuta. Oli lämpöäkin. Siitä asti on ollut flunssaoiteita. Kävin lääkärissäkin ja mulle määrättiin allergialääkkeet. Jonkin verran lieventynyt oireet, mutta ei kokonaan.