Seiska, Stefan ja Sofia naimisiin!
7 kertoo, Seiska haastatteli noiden lähipiiriä. Ovat kuulemma oikeasti olleet jo kuukausia, toki ensin salaa, yhdessä. Stefan on täysin täysin palavasti rakastunut Sofiaan. Kihlat vaihdetaan pian ja kesähäät tulee, jos aikataulut menee ok. Rakkaudettoman suhteen jälkeen Stefu onnellinen.
Kommentit (1607)
Hahhahhaa, mikä jetset-väki Hangossa muka pörrää:) Kyllä ne pörrää ihan muualla (kuin Suomessa) mutta jotkut wannabeet siellä käy ryyppäämässä ja leikkimässä kyltyrelliä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ihmettelen minäkin.Hajotti perheen omalta osaltaan ja hyvä kun entinen ehti kamansa hakea,kuvia tulee martinan kodista,veneeltä,autosta ym.ym.Miten kehtaa??
Martina hajotti oman suhteensa julkisilla avautumisillaan syyttäen Sofiaa, jonka seurauksena Sofiakin joutui eroamaan miehestään.
Stefan ja Sofia ovat tunteneet toisensa pitkään, joten ei ihme, että tukivat toisiaan.
Mitä kehtaamista siinä on?
Kummankin erosta on aikaa jo kuukausi joten aika vähän ovat siihen nähden ehtineet, onhan sitä jotkut ehtineet jo naimisiinkin tuossa ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo talo Hangossa ole, vaan jossain metsän keskellä pellon laidalla.
Meren ranta aika kaukana siitä :D
No ihan tavallinen omakotitalo jossa iso maapala, hevosille talli jne., ei mikään palatsi meren äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan kyllä jännän äärellä. Ilmaantuuko Martina viikonloppuna Hankoon? Ja miten menee S&S ja Martinan kohtaaminen kun emännänvaihdos on meneillään? Kenties Martinan shamaani auttoi häntä löytämään sisäisen rauhan ja Sofian kohtaaminen menee tällä kertaa paremmin?
Olisi vähän irvokasta Maran mainostaa henkistä valmennustaan, jossa löydetään sisäinen rauha ja levitetään positiivisuutta, jos menisi Hankoon riehumaan.
Se on irvokasta jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan tavallinen omakotitalo jossa iso maapala, hevosille talli jne., ei mikään palatsi meren äärellä.
Ranta pitäis kyllä olla. Olen vähän pettynyt.
He he kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Muistan kun Maitolehmä itse nöyryytti ex-ukko Eskoaan julkisesti mediassa.
Nyt ämmä saa maistaa omaa lääkettään.TÄSTÄ MINÄ NAUTIN 😎
Nauti sä rauhassa sinulle vieraan ihmisen epäonnesta. Kerrot näillä viesteillä miten onneton sä olet. Laita elämäsi järjestykseen kuten Martti.
Siis mikä muija on tää Sofia ja hänen motto on varmaan: MINÄ TYTTÖ VUOKRAA TAI VESKOJANI ITSE EN MAKSA!
https://www.picuki.com/profile/stefuthermanquote
täältä kanssa
=Vierailija]Anteeksi, mutta mistä pääsikään katsomaan noiden ig, jos ei ole ig:tä eikä halua noille klikkauksia? 😂😜 Joku sitä sivustoa mainosti[/quote]
Sorry, ota toi quote pois nimen jäljestä
Vierailija kirjoitti:
https://www.picuki.com/profile/stefuthermanquote
täältä kanssa
=Vierailija]Anteeksi, mutta mistä pääsikään katsomaan noiden ig, jos ei ole ig:tä eikä halua noille klikkauksia? 😂😜 Joku sitä sivustoa mainosti
Vierailija kirjoitti:
Sofia tuskin tykkää olla Hangossa. Sofia haluaa että on bling bling joka hetki.
Kohtahan se pääsee Espanjaan Stefun asunnolle. Siellä sitä blingblingiä riittää, vaikka ei taida kämppä ihan yhtä luxus olla kuin edellisellä rahoittajalla.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän kaikki, jotka tätä on saagaa seuranneet, tietää, että rotikat elää tallihuoneessa Spermannin ruotsalaisen rengin kanssa. Ne haettiin vaan instaan silloin tällöin ’haluttavaksi’. Vai jäikö teille käsitys, että Martiiina ja Sperman niin kuin yhdessä Muka niitä lenkkeilytti ja siivos niiden jälkiä Hangon tiluksilla?!
Ja ne rotikat ei pysy siellä omilla tiluksilla edes, vaan poliisit käyny monesti huomauttamassa heille siitä, martina lähettäny monesti tytöt jopa hakemaan koiriaan takas kun ei itse kehtaa niiden peräässä juosta.
Vierailija kirjoitti:
He he kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Nauti sä rauhassa sinulle vieraan ihmisen epäonnesta. Kerrot näillä viesteillä miten onneton sä olet. Laita elämäsi järjestykseen kuten Martti.
Marttiko laittanut elämänsä järjestykseen, salli mun nauraa ja nauranhan minä, tuollahan tuo vinkuu ja märisee stefun rahojen perään. Stefu saa kyllä kiittää taivasta että tuosta sekopäästä pääsi.
Vierailija kirjoitti:
He he kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Mitä sinä märiset, totta joka sana, ei Marttia pidätellyt vaikka pieni vauva oli hänellä. Sellainen käyttäytyjä meillä tässä martissa, luntsukka minusta on tuommoinen.
No nyt se Bambikin on päässyt vapauden makuun Hangossa!
Kohta on poliisit perässä ja Bambillakin rikosrekisteri!
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
- "Ainiin ja yks tärkee , kavereiden kumppaneihin ei kosketa. Muista nää , jos haluut oikeasti tehdä vaikutuksen ympärilläsi"
Mut tottahan toi on. Universaali prinsiippi, pitäs olla ihan selvää.
Jänskää ettei Martti muistanut kun ryhtyi Levin vessassa hommiin... itsellä oli mies ja lapsi, stefulla tyttöystävä.
Martti on vissiin sitä mieltä että tehkää niinkuin sanon älkää niinkuin teen.
Vierailija kirjoitti:
Pääsee koirakin kunnon elämän makuun - Nikohan sen osti Sohville! Go Bambi!
Vierailija kirjoitti:
On tää porukkaa, kun kaikkia jahtaa poliisit koiria myöten!😂
Luulen, että Stefu on pitkään mielessään haaveillut Sofiasta ja toisinpäin. Nikon jäätyä kiinni, SS ovat pitäneet yhtä ja tukeneet toisiaan. Kun Stefulla ja Maralla meni sukset ristiin, Stefu päätti pitää yhteyttä Sofiaan, josta saa tukea. Romanssin aika tuli.
Uskon, että näin piti mennä. SS sopivat yhteen.
Martinakin voi laittaa paidan päälle ja lopettaa pyhät gurupostaukset, muistaen omat tekosensa menneisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Bambi oli niin viattoman näköinen. Pieni ja vitivalkoinen. Saakohan sitä enää edes koirashampoolla puhtaaksi, kun rymyää tuolla hevosenkakassa ja -tuoksuissa?