Seiska, Stefan ja Sofia naimisiin!
7 kertoo, Seiska haastatteli noiden lähipiiriä. Ovat kuulemma oikeasti olleet jo kuukausia, toki ensin salaa, yhdessä. Stefan on täysin täysin palavasti rakastunut Sofiaan. Kihlat vaihdetaan pian ja kesähäät tulee, jos aikataulut menee ok. Rakkaudettoman suhteen jälkeen Stefu onnellinen.
Kommentit (1607)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh joku näissä Martinan jutuissa ei täsmää.
Tefu on MARTINAN KANSSA ollessaan maailman ihanin isä ja kumppanina Martina häntä kiittelee, mutta ILMAN MARTINAA muuttuu heti juopponarkiksi, joka hylkää lapsensa🙄
Ja syyllinen tähän kaikkeen on Martinan mukaan Sofia. Missä logiikka ja järki🤫
Tää on mua kanssa ihmetyttänyt koko ajan.
Stefan on nyt niin paha ihminen, ettei saa edes tavata lastaan.
Häpeä Martina, mitä teit! Postaisit kuvan itsestäsi lapsen kanssa ja kuvatekstissä viittasit, että hänellä ja sinulla on nyt jotain yhteistä: isätön elämä.
Lapsiraukka on joutunut Martinan pelinappulaksi.
Jos on totta että Isabellasta tehtiin lasu niin Stefan on kyllä ihan itse syyllinen siihen ettei saa nähdä lastaan. Rattijuopumus ja pahoinpitely plus se että uusi naisystävä on huumerikollinen riittävät varmasti lastensuojelun puolelta tapaamiskieltoon. Se taas ei ole Martinan syy millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo talo Hangossa ole, vaan jossain metsän keskellä pellon laidalla.
Meren ranta aika kaukana siitä :D
No ihan tavallinen omakotitalo jossa iso maapala, hevosille talli jne., ei mikään palatsi meren äärellä.
Siellä on useampia asuinrakennuksia. Mutta siis samaa mieltä. Ja ne pellot on hevosten laitumia.
Hyvä vaan ettei hevostila ole rannalla.
Miten niin? Osaahan ne hevoset uida.
Vierailija kirjoitti:
Sofialla uusi kuva ig. Nyt täytyy sanoa että todella kaunis kuvassa! Ilman meikkiä, kaunis ja hiukset ihan rennosti.
Meikattuna ei läheskään noin nätti.
Miten muka ilman meikkiä? Sitä on kilo vähemmän mutta on ainakin pohjustus, korostus, luomiväri, huulikiilto, ja tietenkin tatuoidut kulmat ja rajaukset ja tekoripset. Nätti on kyllä, vaikka pää taas mielisairaasti vinossa, mutta olihan tämä sun kommentti vitsi?
Kyllähän se kuulkaa niin on että Sofia vei nyt perheestä isän ja kymmenen vuotta sitten Stefan vei perheestä äidin. Eli vakka löysi kantensa.
Molemmat tulevat vielä hajoittamaan lukuisia muita seiska-julkkisperheitä tai muita suomenruotsalaisperheitä seuraavan kymmenen vuoden sisään.
Ei tuommoiset osaa perustaa ihan omaa perhettä ja he eivät yksinkertaisesti kykene rakastamaan muuta kuin omaa naamaansa ja jonkun toisen rahapussia.
Tavallaan todella sääliksi käy tuommoinen elämä. Sukulaisena saa hävetä silmät päästänsä. Onneksi mulla on eri sukunimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tefu on MARTINAN KANSSA ollessaan maailman ihanin isä ja kumppanina Martina häntä kiittelee, mutta ILMAN MARTINAA muuttuu heti juopponarkiksi, joka hylkää lapsensa🙄
Häpeä Martina, mitä teit! Postaisit kuvan itsestäsi lapsen kanssa ja kuvatekstissä viittasit, että hänellä ja sinulla on nyt jotain yhteistä: isätön elämä.
Jos on totta että Isabellasta tehtiin lasu niin Stefan on kyllä ihan itse syyllinen siihen ettei saa nähdä lastaan. Rattijuopumus ja pahoinpitely plus se että uusi naisystävä on huumerikollinen riittävät varmasti lastensuojelun puolelta tapaamiskieltoon. Se taas ei ole Martinan syy millään tavalla.
Martinahan on äitimatskua parhaasta päästä, äidillisen t on tutut ja käytössä. Muistaako ettei rattiin voi mennä kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mitään tapaamiskieltoa ei lastensuojelun taholta olisikaan niin voi olla että Isabella itse ei halua vielä tavata isäänsä. Onhan muutos ollut tytölle suuri. Ja perskärpänen Sofia on nyt jatkuvasti Stefun kanssa.
Siihen en usko pätkääkään että Martina olisi kieltänyt tapaamasta isäänsä. Päinvastoin Martina kehui Stefua isänä kun on ottanut Victoriankin omakseen. Mutta en ihmettelisi vaikka lastensuojelu kieltäisi tapaamasta ennenkuin lasu on käsitelty. Voi olla että tapaamiset on jonkun aikaa valvottuja.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tyypillistä, että Martinan pitäisi ikuisesti naisena maksaa omista virheistään, jotka on tehnyt joskus nuorena. . Kukapa ei ole tehnyt virheitä 20 vuotiaana? Siitä on jo ikuisuus aikaa eikä niistä pidä joutua olemaan ikuisesti jossain syyllisyysvankilassa. Stefan on myös pettänyt ja kyseessä on moraaliltaan kyseenalainen tyyppi, mutta kukaan ei peräänkuuluta häneltä mitään vastuuta. Jotenkin niin tyypillistä, jos mies pettää se on aina naisen syy tavalla tai toisella.
Onhan toi nyt millä mittapuulla tahansa törkeä temppu ja ilmeisesti ollut jo pitkään tekeillä. Tekisi mieli nähdä av mamman naama, jos osuu omalle kohdalle.
No Martti tekeevirheitä koko ajan ja valehteleekuin porsas. Ei siitä kauhean kauaa ole kun Sofiaan kävi käsiksi. Jos Martti on nyt 45 niin kovastikin oli jo 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mitään tapaamiskieltoa ei lastensuojelun taholta olisikaan niin voi olla että Isabella itse ei halua vielä tavata isäänsä. Onhan muutos ollut tytölle suuri. Ja perskärpänen Sofia on nyt jatkuvasti Stefun kanssa.
Siihen en usko pätkääkään että Martina olisi kieltänyt tapaamasta isäänsä. Päinvastoin Martina kehui Stefua isänä kun on ottanut Victoriankin omakseen. Mutta en ihmettelisi vaikka lastensuojelu kieltäisi tapaamasta ennenkuin lasu on käsitelty. Voi olla että tapaamiset on jonkun aikaa valvottuja.
Voi kyllä isbe tietää kuka maksaa hevoset ja omistaa mökit.
Vierailija kirjoitti:
Sofialla uusi kuva ig. Nyt täytyy sanoa että todella kaunis kuvassa! Ilman meikkiä, kaunis ja hiukset ihan rennosti.
Sofian uudesta ig kuvasta näkee selvästi, että nenä on leikattu.
Sofia on käynyt nenäleikkauksessa jo ennen Miss Helsinki kisaan osallistumistaan ja ennen julkisuuteen tuloaan.
Olisi mielenkiintoista nähdä, miltä Sofia on näyttänyt ennen nenäleikkausta.
Useinhan ei-niin viehättävät, kyömynenäiset arabitytöt muuttuvat kauniiksi käytyään leukkauttamassa suuren koukkuklyyvarin suoraksi ja pieneksi. Ero on usein todella dramaattinen.
Aina niin ylistetään Sofian olleen luonnonkaunis Miss Helsinki aikoina, mutta oliko hän kaunis jo ennen nenäleikkausta vai oliko hän luonnostaan rumemmanpuoleinen kyömyn klyyvarin omistaja, joka kaunistui nenäleikkauksen jälkeen?
No hitot mitään sossut valvo ja kiellä tapaamisia noin vähistä syistä. Eiköhän tuossa ole syynä ihan jotkut muut esim.aikataululliset syyt
Siellä oli myös Martin vihersmoothie Sohvin aamupalapöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan narkkaritkin tavata lapsiaan, ne kylläkin valvotusti.
Ei lasu tarkoita ettei saa tavata. Veikkaan että Martina yrittää käyttää isabellaan nyt hyödykseen. Saa tavata Hangossa kun Sofia ei siellä jne
Heh helppoa elämää. Kasvohoitoa, ripsihuoltoa, kulmien laittoa, kampaajaa ja toista. Unohtamatta muutamat tyhjänpäiväiset selfiet. Itse en ehkä tuntisi oloani kotoisaksi Hangossa, ainakaan ihan näin pian erosta. Ei Martina varmasti ole ehtinyt tyhjentää kaikkia kamojani sieltä. Voin vaan kuvitella kuinka paha olla martinalla on
Vierailija kirjoitti:
Sofia taas kehumassa itseään.
Minusta hän näyttää aika tavalliselta.
Sellainen perusnätti, muttei mikään maailmanluokan kaunotar.
Ei ihan terävintä kärkeä.
Kuinka moni äiti olisi oikeasti valmis antamaan lapsen isälle, joka on juuri jäänyt kiinni rattijuopumuksesta/huumeidenkäytöstä, pyörii muijan kanssa, joka on syytettynä huumerikoksista, käyttäytyy agressiivisesti ja elämä on jatkuvaa biletystä? Käsi ylös, joka tähän oikeasti suostuisi!
Vierailija kirjoitti:
No hitot mitään sossut valvo ja kiellä tapaamisia noin vähistä syistä. Eiköhän tuossa ole syynä ihan jotkut muut esim.aikataululliset syyt
Pahoinpitely, rattijuopumus ja huumerikollisen kanssa seurustelu eivät ole mitään vähäisiä syitä. Missä maailmassa oikein elät. Kun lasu on käsitelty voi tapaamiset taas onnistua, valvottuna tai ilman valvontaa.
Martina varmasti lapsille haukkunut Sofian maan rakoon, sekä lehdet. Toki ymmärrettävästi vaikka StefuHan tässä väärin teki. Stefu martina ei kyllä hauku pettämisestä, mutta Sofiaa kylläkin.
Seiskassa: Niko paljastaa aivan kaiken. Mahtaakohan Sofialle tulla hiki..
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta mistä pääsikään katsomaan noiden ig, jos ei ole ig:tä eikä halua noille klikkauksia? 😂😜 Joku sitä sivustoa mainosti
Onko instassa jotain klikkailua? Itse en ainakaan näe kuinka moni on katsonut kuvia, Korkeintaan kuinka moni on tykännyt ja katsonut videoita. Mutta eihän sitä muut näe. Vai näkeekö? Kenelle siitä klikkauilusta on hyötyä? Varsinkin jos ei ole yhteistyö kumppaneja.
Pääsis tiluksille.