Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: Miehet karvoilla vai ilman?

Jan
13.05.2020 |

Otsikossahan tuo tulikin eli kuuluuko karvat mieheen jos kuuluu niin minne ja minkä verran ;O Rehellisiä vastauksia
Saa myös kertoa erikoisimmista kokemuksista karvoitusten ympärillä nolot hetket ym

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko, ettette kykene ottamaan mitään vastaan vaan siirrätte kaiken toisaalle, toisen vastuulle?

Dynamiikka kuin joillain koulukiusaajilla, itseänne ette osaa kohdata.

Niinno mä olen käynyt tällä palstalla viimeksi synksyllä ja silloinkin sulla oli tapana herjata monia esim. helvetin säälittäviksi liibalaa kiljuntaa. En vieläkään haluaisi tavata sua face to face, toki toivon kaikkea ihanaa sinulle myös.

-Toi kaksvitonen noin

En osaa sanoa tuon perusteella, kun pelkästään ”helvetin säälittävä” ei vielä yksilöi ketään.

On suhteellisen yleinen lausahdus

Vierailija
102/121 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jees. Näköjään suurin osa vastaa että karvat kiihottaa :) en ihmettele.

Ja silti jengillä menee tunteisiin ne pari vastaajaa jotka ei tykkää karvoista ainakaan suussa tai nenässä :D

Vttu mitä luuseriporukkaa, katoaa kyllä taas vaan lisää arvostus miehiä kohtaan kun tajuaa mitä herkkänahkaisia reppanoita ne on

Minun mielestäni sinä vaikutat herkkänahkaiselta reppanalta...

Joo no mä en ollut se joka tänne tuli loukkaantumaan, vaan jotkut toiset loukkaantuivat minun tekstistäni.....

Joku loukkaantui enkä tiedä miksi, aika noloa siltä tyypiltä

Sulla on kyllä surkea itsetuntemus jos et edes näe kuinka vauhkona sä täällä piikittelet kaikkia, jotka kehtaa vähän nauraa sulle. Sä olet naurettava, älä ota itseäsi liian vakavasti kun et ole ollenkaan vakavasti otettava. Suurin huvi koko palstalla on nämä sun kommentit kun koitat aina saada viimeisen sanan ja muut närkästymään edes saman verran kuin itse närkästyt. Etkö tajua että sua provosoidaan tarkoituksella ja jengi nauraa sun reaktioille? Joo kyllä, sut tunnistaa.

Pyrkimykseni ei ole saada muita närkästymään, vaan puolustaa oikeuttani olla ihan rauhassa tällainen kuin olen, ilman että sitä pitää aika tulla teidän tiettyjen ihmisten rääpimään.

Miksi teille on niin vaikea hyväksyä ihmisten erilaisuus?

Miksi on vaikeaa antaa toisen olla rauhassa sellainen kuin on?

Hei ihan oikeasti, vedä henkeä. Tämä on vauvapalsta. Älä ota asioita noin hemmetin vakavasti. Ihmisillä on oikeus erilaisiin mielipiteisiin ja keskustella niistä.

-Eri

Niin, miksi minulla siis ei ole oikeutta mielipiteeseeni vaan täytyy tulla siihen rääpimään?

Joko haukutaan mieheksi, intohimottomaksi, vihjaillaan ettei ole saanut kookasta tms. ihan säälittäviä juttuja.

Ei sinänsä väliä, mutta kun nämä tietyt tyypit ovat aina rääpimässä, niin alkaa ihmetyttään mikä niillä on hätänä.

Eikä minua kiinnosta tulla ikinä niin turtuneeksi, että tuollainen käytös olisi normaalia edes netissä.

Olisit iloinen, että sun viesti herättää keskustelua 👍

Miksi ihmeessä olisin, kun se keskustelun taso on tämä?

No, etpä sä itsekään ole panostanut siihen, että se taso olisi yhtään mitään muuta.

Millä tavalla alkuperäinen viestini siis oli epäkohtelias tai provosoiva?

Oliko siinä jotain rumaa tai epäkunnioittavaa, muita arvostelevaa tai toisia kyseenalaistavaa?

...Ne sun vastaukset sun saamiin viesteihin...

Eli mihin? Alkuperäisestä viestistäni viriävään keskusteluun osallistui useampi ihminen, joten en osaa sanoa mihin viittaat.

Toisten mieltymyksiin en ole ottanut kantaa, vaikka minulle on tässä monta kertaa jo niin väitetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä psykoosista kärsiviä täällä on kommentoimassa :D Olisi moderaattorille töitä

Tai sitten vaan täysin eri ihmistyypit?

Suurinosa ketjun kommenteista menee sillä tavalla täysin yli hilseen, etten ymmärrä yhtään mikä logiikka sellaisen ajatusmaailman taustalla on ja tiedän, etten tulisi yhtään toimeen näiden ihmisten kanssa.

Totaalisen eri aivotoiminta

Vierailija
104/121 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko, ettette kykene ottamaan mitään vastaan vaan siirrätte kaiken toisaalle, toisen vastuulle?

Niinno mä olen käynyt tällä palstalla viimeksi synksyllä ja silloinkin sulla oli tapana herjata monia esim. helvetin säälittäviksi liibalaa kiljuntaa. En vieläkään haluaisi tavata sua face to face, toki toivon kaikkea ihanaa sinulle myös.

-Toi kaksvitonen noin

En osaa sanoa tuon perusteella, kun pelkästään ”helvetin säälittävä” ei vielä yksilöi ketään.

" Helvetin säälittävä..." + Helvetisti jankutusta. Se olet sinä.

- sama

Moimoi! 😚

Vierailija
105/121 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Toi kaksvitonen noin

" Helvetin säälittävä..." + Helvetisti jankutusta. Se olet sinä.

- sama

Moimoi! 😚

T: ”ihan kiva ihminen” tässä yrittämässä epätoivoisesti saada tappelua aikaiseksi

Vierailija
106/121 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakarvat yäk, parta yäk. Mua sytyttää sellaiset 18-20-kesäiset nuoret urheilijapojat, ja ne harvemmin on karvaisia :) Ehkä just siks sytyttää.

Vierailija
107/121 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä psykoosista kärsiviä täällä on kommentoimassa :D Olisi moderaattorille töitä

Tai sitten vaan täysin eri ihmistyypit?

Suurinosa ketjun kommenteista menee sillä tavalla täysin yli hilseen, etten ymmärrä yhtään mikä logiikka sellaisen ajatusmaailman taustalla on ja tiedän, etten tulisi yhtään toimeen näiden ihmisten kanssa.

Totaalisen eri aivotoiminta

Sama mulla, menee aivan yli hilseen tämä ketju.

-Se joka kommentoi menevänsä kommentoijissa sekaisin

Vierailija
108/121 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jees. Näköjään suurin osa vastaa että karvat kiihottaa :) en ihmettele.

Ja silti jengillä menee tunteisiin ne pari vastaajaa jotka ei tykkää karvoista ainakaan suussa tai nenässä :D

Vttu mitä luuseriporukkaa, katoaa kyllä taas vaan lisää arvostus miehiä kohtaan kun tajuaa mitä herkkänahkaisia reppanoita ne on

Minun mielestäni sinä vaikutat herkkänahkaiselta reppanalta...

Joo no mä en ollut se joka tänne tuli loukkaantumaan, vaan jotkut toiset loukkaantuivat minun tekstistäni.....

Joku loukkaantui enkä tiedä miksi, aika noloa siltä tyypiltä

Sulla on kyllä surkea itsetuntemus jos et edes näe kuinka vauhkona sä täällä piikittelet kaikkia, jotka kehtaa vähän nauraa sulle. Sä olet naurettava, älä ota itseäsi liian vakavasti kun et ole ollenkaan vakavasti otettava. Suurin huvi koko palstalla on nämä sun kommentit kun koitat aina saada viimeisen sanan ja muut närkästymään edes saman verran kuin itse närkästyt. Etkö tajua että sua provosoidaan tarkoituksella ja jengi nauraa sun reaktioille? Joo kyllä, sut tunnistaa.

Pyrkimykseni ei ole saada muita närkästymään, vaan puolustaa oikeuttani olla ihan rauhassa tällainen kuin olen, ilman että sitä pitää aika tulla teidän tiettyjen ihmisten rääpimään.

Miksi teille on niin vaikea hyväksyä ihmisten erilaisuus?

Miksi on vaikeaa antaa toisen olla rauhassa sellainen kuin on?

Hei ihan oikeasti, vedä henkeä. Tämä on vauvapalsta. Älä ota asioita noin hemmetin vakavasti. Ihmisillä on oikeus erilaisiin mielipiteisiin ja keskustella niistä.

-Eri

Niin, miksi minulla siis ei ole oikeutta mielipiteeseeni vaan täytyy tulla siihen rääpimään?

Joko haukutaan mieheksi, intohimottomaksi, vihjaillaan ettei ole saanut kookasta tms. ihan säälittäviä juttuja.

Ei sinänsä väliä, mutta kun nämä tietyt tyypit ovat aina rääpimässä, niin alkaa ihmetyttään mikä niillä on hätänä.

Eikä minua kiinnosta tulla ikinä niin turtuneeksi, että tuollainen käytös olisi normaalia edes netissä.

Olisit iloinen, että sun viesti herättää keskustelua 👍

Miksi ihmeessä olisin, kun se keskustelun taso on tämä?

No, etpä sä itsekään ole panostanut siihen, että se taso olisi yhtään mitään muuta.

Millä tavalla alkuperäinen viestini siis oli epäkohtelias tai provosoiva?

Oliko siinä jotain rumaa tai epäkunnioittavaa, muita arvostelevaa tai toisia kyseenalaistavaa?

...Ne sun vastaukset sun saamiin viesteihin...

Eli mihin? Alkuperäisestä viestistäni viriävään keskusteluun osallistui useampi ihminen, joten en osaa sanoa mihin viittaat.

Toisten mieltymyksiin en ole ottanut kantaa, vaikka minulle on tässä monta kertaa jo niin väitetty.

Ääh harmi sivustaseuraajalle ettei keskustelussa ole alusta asti vastattu aiempaan viestiin. Nyt ei ole mitään hajua mikä se alkuperäinen mielipide oli ja mikä olo se viesti josta alunperin hermostuit (siis joki vastasi sulle jonkun kuittailuviestin). Luin kyllä ketjun alust asti mutta.. emt alussa aika neutraaleja viestejä, vaikka kaikki ei oo täysin samaa mieltä, sit yhtäkkiä kunnon räjähdys ja kumpikin "puoli" provosoitu nollasta sataan hetkessä.

Ja karvoilla kiitos. Mutta ei liian karvainen. Sopivasti ni on seksikäs.

Vierailija
109/121 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.pinimg.com/originals/3d/74/95/3d74951310ec13ce6ca9097b8b360b4…

Nuo rintakarvat + tuollainen chest tease = olen myyty. Siis ehdottomasti karvat ja ylpeästi!

Hetkonen, mistä tämä pätkä on?

Vierailija
110/121 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti karvaa on seksikäs. Tykkään siististä parrasta, mutta en välitä rintakarvoista. Alapään saa mielellään ajella, mutta siistitty tai vähäkarvainen on täysin okei mulle. Selkäkarvat on kuvottavat.

Miehellä nämä em. siis. Omani sheivaan pois, kaikki.

Alussa kysyttiin omituisuuksista. Treffasin vuosia sitten miestä joka ajeli kaikki karvansa pois, sääriä myöten sileäksi. Kulmakarvat ja ripset oli ainoat karvat sen koko kropassa. Sillä oli mielestäni mennyt se touhu vähän överiksi.

Vierailija
111/121 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän käy kova pöhinä...

AP

Vierailija
112/121 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla miehen karvainen, mikä mies se muuten on <3

Vierailija
113/121 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://i.pinimg.com/originals/3d/74/95/3d74951310ec13ce6ca9097b8b360b4…

Nuo rintakarvat + tuollainen chest tease = olen myyty. Siis ehdottomasti karvat ja ylpeästi!

Hetkonen, mistä tämä pätkä on?

Näyttäis olevan Red Dead Redemption 2:sta (videopeli), toi on se päähenkilö Arthur Morgan

M33

Vierailija
114/121 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat on hot <3 En voisi edes kuvitella kiinnostuvani miehestä, jolla ei ole partaa!

Vierailija
115/121 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sheivataan itse omat selkäkarvat? Aika notkeita ukkoja joillain.

Vierailija
116/121 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhosin karvaisia miehiä, kunnes tapasin nykyiseni. Sen rintakarvat alkavat heti kaulan alta ja on tuuhea turkki. Ihan suomalainen mies, joskin tumma ja ruskeasilmäinen. Käsissä ja säärissä ja takamuksessa ei ihmeemmin ole karvaa, selässä muutama. Käyn ihan kuumana, kun on ilman paitaa. Näyttää todella seksikkäältä sen rintakarvoituksen kanssa. Muutti mun ajatukseni karvaisista miehistä ihan totaalisesti :D ja se parta muuten raapii ihanasti, kun mies näykkii seksin aikana kaulaa, ai juma <3

Vierailija
117/121 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhosin karvaisia miehiä, kunnes tapasin nykyiseni. Sen rintakarvat alkavat heti kaulan alta ja on tuuhea turkki. Ihan suomalainen mies, joskin tumma ja ruskeasilmäinen. Käsissä ja säärissä ja takamuksessa ei ihmeemmin ole karvaa, selässä muutama. Käyn ihan kuumana, kun on ilman paitaa. Näyttää todella seksikkäältä sen rintakarvoituksen kanssa. Muutti mun ajatukseni karvaisista miehistä ihan totaalisesti :D ja se parta muuten raapii ihanasti, kun mies näykkii seksin aikana kaulaa, ai juma <3

Pakko vielä lisätä, että kiusoittelee mua ihan törkeästi kun tietää, miten hulluna mä olen noihin rintakarvoihin. Kun lähdetään johonkin kaupungille treffeille, jättää tahallaan pari ylintä nappia auki, niin että vilkkuu solisluut ja karva. Saa mut ihan hulluksi sillä. Varmaan sama efekti kuin joku hyvärintainen nainen pistäisi push-upit ja avonaisen kaula-aukon. Toimii aina vaan :D <3

Vierailija
118/121 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pitää poistaa repimällä tai on iljettävä sänki selässä harvasepäivä.

Vierailija
119/121 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saatana. Onneksi oma vaimo ei vaadi tällaista.

Vierailija
120/121 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saatana. Onneksi oma vaimo ei vaadi tällaista.

Ei se niin paha ole, kyllä tottuu. Itse revin jaloista karvat.