Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä sitä, että miksi laki ei oikeasti vaadi pyöräilykypärän käyttöä? Helpompi olisi takoa teinille järkeä päähän

Vierailija
13.05.2020 |

kun olisi selkeä laki. Nythän se on joku ympäripyöreä etsäviitsiskäyttääkypärää tms.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mut oikeesti sanokaa nyt, miten tämä kannattaa tehdä. 13v tyttö, muuten suht kiltti, mutta kypärän käyttö alkanut lipsua. Kun olen itse kotona, käyn eteisessä katsomassa, että kypärä on lähtiessä hänellä päässä ja kunnolla kiinni, mutta tiedän, että se ei siellä koko matkaa pysy. 

Vierailija
22/24 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porttiteoria. Jos pyöräillessä kypärä olisi lakisääteisesti pakollinen, niin seuraavaksi alettaisiin vaatia kypäräpakkoa myös kävelijöille. Ja kun se saataisiin läpi, niin seuraavaksi alettaisiin vaatia kypäräpakkoa myös niille, jotka vain makaavat sängyssä. Lopulta kaikilla olisi koko ajan kypärät.

pyöräilykypärä on pakollinen lain mukaan, ainoastaan puuttuu sanktio sen puutteesta. 

Mitä hyötyä millekään taholle on laista, jonka noudattamatta jättämisestä ei millään tavalla rangaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mut oikeesti sanokaa nyt, miten tämä kannattaa tehdä. 13v tyttö, muuten suht kiltti, mutta kypärän käyttö alkanut lipsua. Kun olen itse kotona, käyn eteisessä katsomassa, että kypärä on lähtiessä hänellä päässä ja kunnolla kiinni, mutta tiedän, että se ei siellä koko matkaa pysy. 

Laita remmit tiukemmalle jos se tipahtaa kesken ajon

Vierailija
24/24 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita remmit tiukemmalle jos se tipahtaa kesken ajon

Liimalla kiinni...