Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu söi 1/2 muurinpohjaletusta. Tuollaistako on hoikan naisen elämä?

Vierailija
13.05.2020 |

Onhan tuo kaveri timmissä kunnossa vatsalihaksineen, mutta ei olisi minusta tuohon. 1/2 lettua!!

Kommentit (404)

Vierailija
361/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hoikka nainen , 172/58 ja syön ainakin viisi lettua. Muutenkin syön naiseksi paljon... Että ei kaikkien elämä ole kituuttamista. Tosin itse urheilen aika raskaasti ja geenit on suotuisat. Ikääkin vasta 36v, että voihan se kohta alkaa tulla korkojen kanssa, jos samaan malliin jatkaa.

Vierailija
362/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista.

Mitä järkeä ottaa sitten edes sitä puolikasta, ois kokonaan ilman.

Siis miksi? Jos tulee kylläiseksi siitä puolikkaasta, niin miksi olla kokonaan ilman? Eikö ole järkevintä ottaa juuri se puolikas ja saada just mitä haluaa?

Kyllä mahalaukussa on jotain pahasti vialla jos aikuinen ihminen tulee puolikkaasta letusta täyteen. Ihmisellä on siellä silloin joku kasvain, tai sille on tehty lihavuusleikkaus.

Tai joillakin henkilöillä on vaan itsekuri, mitä sinulla ei ilmeisesti ole.

Niin tai sen lisäksi että ihmisellä on elimellinen vika, hänellä ei ole käytöstapoja, kun jättää puolet syömättä.

Yleensä lettu rullataan, sisällä on hilloa, kermavaahtoakin ehkä. Miksi kukaan jättäisi puolet rullasta lautaselle.

Jaa. En mä vaan tunne ketään joka rullaisi letun. Ihan veitsellä ja haarukalla syödään, ei ole iso homma puolittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. 850 kcal vuorokaudessa on se, mitä mä syön pysyäkseni painoindeksissä 20 ja vähärasvaisena. On tälle nimikin, muttei siitä nyt sen enempää.

N40

Mielenkiintoista, että tätäkin miinustetaan.

Vierailija
364/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letut ovat ihan ihme joutavaa syömistä. Eivät ole sellaista täysipainoista ruokaa, jota haluaisi syödä ravitsevana ateriana nälkäänsä. Eivätkä ole niin hyviä, että niitä haluaisi syödä "herkkuna" itseänsä hemmotellakseen.

Joten en olisi itsekään syönyt kuin nippanappa ehkä tuon puolikkaan kohteliaisuussyistä, jos en olisi kehdannut olla kokonaan syömättäkään.

Vierailija
365/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää miten herkkujen mättäminen voi olla naisille niin tärkeä asia.

Vierailija
366/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Letut ovat ihan ihme joutavaa syömistä. Eivät ole sellaista täysipainoista ruokaa, jota haluaisi syödä ravitsevana ateriana nälkäänsä. Eivätkä ole niin hyviä, että niitä haluaisi syödä "herkkuna" itseänsä hemmotellakseen.

Joten en olisi itsekään syönyt kuin nippanappa ehkä tuon puolikkaan kohteliaisuussyistä, jos en olisi kehdannut olla kokonaan syömättäkään.

Tämä mullakin tuli mieleen. Eli otan kun tarjotaan, ihan kohteliaisuudesta. Samoin kuin juon joskus "sympatiakupin" kahvia, vaikka ei tee edes mieli.

Vierailija
367/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Historian lehtien havinaahan niissä on. Näitä suomalaisia perinteisiä herkkuja joita on aikanaan syöty kun muuta ei ole ollut.

Vierailija
368/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikas riittää, siitä tulee täyteen. Ei ole tarvetta syödä enempää, siitä tulee vain huono olo! Se puolikkaan syöjä ei oikeasti kaipaakaan enempää. 

Vierailija
369/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli ollut pari viikkoa yli +25 helle ja eräs nainen ei pystynyt ostamaan YHTÄ tuuttijäätelöä kun tulee kaloreita. Huhhuh!

En minäkään osta tuuttijäätelöä sen vohvelin takia. Jäätelö jäätelönä. 

Vierailija
370/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehnäjauhot turvottaa ihan hirveästi. Voisin syödä mantelijauhoista tehtyjä lettuja tai banaanilettuja, mutta kiitos ei tavallisille letuille. 

Vierailija
371/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää, että kohteliaisuudesta pitäisi syödä itsensä ähkyyn ettei olisi ihmettelyn aiheena. 

Vierailija
372/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syön kerralla 5-6 lettua. Paistan voissa, teen oikeaan maitoon ja paljon sokeria. Vähintään kerran viikossa paistan lättyjä. Ja olen hoikka.

Et usko miten kade olen kaltaisillesi ihmisille.

Olen tehnyt ison työn että pääsen normaalipainoon. Projektin aikana ei syöty edes sitä puolikasta. Nyt ylläpidon kanssa voin syödä mutta vain tuon puolikkaan, muuten taas paino nousee. Olen ihan iloinen siitäkin. Liikun aktiivisesti, mutta silti pitää olla ruokavalion kanssa tarkkana

Tuntuu oikeasti pahalta kun Kaltaisesi kehuskelevat miten paljon voivat herkutella, mutta eivät liho. Mutta minkäs teet... Mutta valitsen kuitenkin ennen olla terve kuin syödä 5 lettua.

Toisaalta en tiedä mikä on oikeasti totuus heidän kohdallaan. Kuinka paljon muuten syövät kuin se minkä esittelevät somessa

Mieti jos tulisi nälänhätä tai muu köyhyys jolloin ruokaa on hyvin vähän saatavilla. Lihavat pärjäisivät paremmin kun olisi mistä laihtua. Nuo joilla on hoikkuus geeneissä olisivat paljon huonommassa asemassa. Niinhän se oli ennenkin ja sieltä tulee tämä evolutiivinen seikka. Kyky pysyä luonnostaan hoikkana vaikuttaa aika harvinaiselta piirteeltä. Yleensä hoikat on vain niitä jotka muka syövät paljon mutteivät sitten oikeasti ja liikehtivät levottomasti.

Itse olen hoikka, mutta tämä nykyinen refluksikin vaikuttaa. On juotava ruoalla paljon vettä, syötävä hitaasti ja paljon salaattia ettei tule närästystä. Tiettyjä ruoka-aineita välttelen syömästä liikaa. Jonkun litran vettä kun juo aterialla niin eipä siinä paljoa voi syödä.

Vierailija
373/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syön kerralla 5-6 lettua. Paistan voissa, teen oikeaan maitoon ja paljon sokeria. Vähintään kerran viikossa paistan lättyjä. Ja olen hoikka.

Olen tehnyt ison työn että pääsen normaalipainoon. Projektin aikana ei syöty edes sitä puolikasta. Nyt ylläpidon kanssa voin syödä mutta vain tuon puolikkaan, muuten taas paino nousee. Olen ihan iloinen siitäkin. Liikun aktiivisesti, mutta silti pitää olla ruokavalion kanssa tarkkana

Tuntuu oikeasti pahalta kun Kaltaisesi kehuskelevat miten paljon voivat herkutella, mutta eivät liho. Mutta minkäs teet... Mutta valitsen kuitenkin ennen olla terve kuin syödä 5 lettua.

Toisaalta en tiedä mikä on oikeasti totuus heidän kohdallaan. Kuinka paljon muuten syövät kuin se minkä esittelevät somessa

Mieti jos tulisi nälänhätä tai muu köyhyys jolloin ruokaa on hyvin vähän saatavilla. Lihavat pärjäisivät paremmin kun olisi mistä laihtua. Nuo joilla on hoikkuus geeneissä olisivat paljon huonommassa asemassa. Niinhän se oli ennenkin ja sieltä tulee tämä evolutiivinen seikka. Kyky pysyä luonnostaan hoikkana vaikuttaa aika harvinaiselta piirteeltä. Yleensä hoikat on vain niitä jotka muka syövät paljon mutteivät sitten oikeasti ja liikehtivät levottomasti.

Itse olen hoikka, mutta tämä nykyinen refluksikin vaikuttaa. On juotava ruoalla paljon vettä, syötävä hitaasti ja paljon salaattia ettei tule närästystä. Tiettyjä ruoka-aineita välttelen syömästä liikaa. Jonkun litran vettä kun juo aterialla niin eipä siinä paljoa voi syödä.

mitä oikein tapahtunut kun 30v sitten lähes jokainen oli hoikkka?  ei ne geenit ole muuttuneet mihinkään.

Vierailija
374/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä oikein tapahtunut kun 30v sitten lähes jokainen oli hoikkka?  ei ne geenit ole muuttuneet mihinkään.

Ei niin vaan ne ruokalutottumukset. Ei ennen ollut tällaista ahmimiskulttuuria vaan syötiin kohtuudella. 

Vierailija
375/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskeillä on ihme kuvitelma, että kaikki nauttii lettujen, jäätelön, sipsien yms. syömisestä. Usein otan itse vaikka juhlissa pakosta sen sentin siivun kakkua. Pitää kohteliaisuudesta maistaa, vaikka mieluusti olisi ilman.

Ketoilijoilla (ent. karppaajilla) on samanlainen ihme kuvitelma että kaikki haluaisivat mättää aamusta iltaan pekonia, kermaa, voissa paistettuja munia ja ”täysrasvaisia” juustoja. Sitten halveksitaan normaaleja tyyppejä, jotka aivan mielellään syövät kaurapuuroa, hedelmiä ja rasvatonta maitoa.

Minulle olisi erittäin voimakas rangaistus joutua syömään aamupalaksi käristettyä pekonia ja rasvakahvia.

Joo, inhoan pekonia ja melkein kaikkea muutakin paljon eläinrasvaa sisältävää, tykkään hedelmistä, kasviksista ja täysjyväviljasta. Ja hmm, olen oikein hoikassa kunnossa. Rasvakahvi kuulostaa ällöttävälle jo ihan ajatuksen tasolla.

Jokaisella on omat mieltymyksensä. Tosin tuollaisella sokerin syömisellä saattaa ajan mittaan sairastua. Hoikkakin.

No jos sitä pöytäsokeria syö lusikkakaupalla, niin varmasti sairastuu. En kyllä tiedä vielä ketään, joka olisi sairastunut syömällä tuoreita hedelmiä, kasviksia ja marjoja ja täysjyväviljoja. Suurimmalla osalla sairastuneista nuo loistavat poissaolollaan. Tietenkin, jos nekin pyörittelee siinä kidesokerissa, pulla on pulla, vaikka se tehtäisiin täysjuvärukiiseen.

Vierailija
376/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lettuja syön joskus köyhinä päivinä nälkään sokerin kera muttei ne enää maistu niinkuin lapsena. Mieluummin syön pinaatti-, nokkos-, porkkana-, tai verilettuja pannulla voissa paistettuna ja syön salaatin kanssa. Voisin kuvitella lettujen menevän paremmin ranskankerman ja tillisilpun kanssa.

Nuorempana vedin joskus ihan ähkyyn asti kaikkia herkkuja välillä ja oli syömishäiriökäytöstäkin. Nyt on ne jäänyt ja iskenyt ennemmin suolaisen himo. Toisaalta nykyään alkoholi on enemmän ongelma.

Oon muuten normaalipainoinen, nuorena aika hoikkakin.

Vierailija
377/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele, että suomalaiset ovat lihavia, kun tuntuu olevan ihan normaalia, että lettujakin ahdetaan naamaan kymmenittäin ja pidetään outona, että jokus syö vain puolikkaan letun. Voi hyvänen aika sentään... 

Miksi lettuja edes paistettaisiin, jos niitä vain puoliksi syötäisiin.

On se nyt jumalauta jos ei yhtä lettua uskalla syödä. Mitä järkeä on koko elämässä, jos yksi lettu aiheuttaa paniikin lihomisesta. Se se vasta on sairasta. Herranen aika sentään.

Missä on sanottu että kokonainen lettu on ainoa oikea lettumäärä kaikille?

Vierailija
378/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aina neljän-kuuden naisen kaveriporukalla tehdään pieni taikina, otetaan muurikkapannu esille, lämmitetään se ja paistetaan yksi lettu, joka jaetaan sitten syöjien kesken. Joskus tosin kieltäydyn omasta osuudestani, jos meitä on vain se neljä paikalla, kun tulisin ihan ähkyyn. Ollaan kaikki hoikkia. Ei meillä ole mitään tarvetta ahmia kokoinaista lettua kellään, ei olla mitään läskejä.

Vierailija
379/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala. Elämä on pilalla, jos ei saa lettua.

Vierailija
380/404 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala. Elämä on pilalla, jos ei saa lettua.

Ja vielä enemmän pilalla, jos lettuja on tarjolla :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi