Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies "takavarikoi" ostamansa tavarat vihaisena

Vierailija
13.05.2020 |

Siis mitä ihmettä onko kellään muulla samaa kun meillä? Aina kun meille tulee sanaharkkaa, miehellä menee asia täysin yli ja suuttuu todella kovasti pienistäkin asioista. Kun hän suuttuu, hän sanoo että minun pitää antaa kaikki hänen ostamat tavarat takaisin. Ei siis olla eroamassa vaan en enää saa käyttää niitä niin kauan kunnes "opin olemaan". TV miehen ostama = en saa katsoa sitä. Tietokone = miehen ostama, en saa käyttää sitä. Tabletti = miehen ostama, en saa käyttää sitä. Älykello = miehen ostama, ottaa pois ranteesta.

Kaikki on siis virallisia lahjoja jotka on MINULLE esimerkiksi joululahjaksi ostettu mutta riidan hetkellä sillä ei ole väliä. Sitten kun sovitaan, mies taas antaa minulle tavarat takaisin. Ärsyttää suunnattomasti ja oksettaa melkein, miten voi edes tehdä noin? Ollaan about 30 vuotiaita molemmat, mies vähän vanhempi.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opit olemaan? Ai 60-luvulla? Itse on katselisi tuollaista henkistä väkivaltaa ja alistamista, jossa näytetään ”naisen paikka.”

Vierailija
2/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta... Ei ihme, että ihmiset viihtyy nykyään enemmän sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä jos kysyt, niin on aivan oikein takavarikoida lahjat.

Todellisuudessa tuo on narsistista vallankäyttöä, ja sinuna ottaisin jalat alleni ja etsisin kypsemmän kumppanin.

Vierailija
4/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että antaja ottaja, kissankakan kantaja.

Vierailija
5/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus iltapäivän miesvihaprovot tulilla. Laitetaas kahvit porisemaan.

Vierailija
6/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otatko opiksesi? Onhan se nyt ymmärrettävää, että miehen tulee kasvattaa naista ja koska naisen henkinen ikä on kymmenvuotiaan tasolla niin samat keinot toimivat.

Hän isällisessä suojelunhalussaan ja tietenkin on myös hänen velvollisuutensa suojella toimii aivan oikein. Olisi tosi ikävää, jos hän jos hän joutuisi todistamaan kiistattoman ylivoimaisuutensa fyysisellä tasolla.

Vai miten se nyt oli?

Vierailija
7/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että mieheni käyttää henkistä väkivaltaa mutta mietin vain että onko tuo vaan lapsellista käytöstä vai mitä ihmettä. Minusta tuo on ihan järjetön homma mutta toisaalta olen niin tottunut siihen etten varmaan osaa suhtautua siihen enää oikein. Aina mielessäni uhoan etten koske enää hänen ostamiin lahjoihin mutta aina se viha laantuu ja mies saa houkuteltua minut käyttämään niitä taas - varmaan että voi riistää ne minulta taas uudelleen ja hallita :( 

- Ap

Vierailija
8/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kumpa olisikin provo! Tällä hetkellä juurikin maanantaina (syntymäpäivänäni vielä) minulta lähti taas "oikeus" käyttää kaikkia tavaroita ja eilisen vietin sohvalla puhelimen kanssa. Omistin aiemmin lähes kaikki tavaramme, mutta vuosien saatossa hiljaa hiipien mies on ostanut aina meille uusia juttuja ja korvannut minun ostamiani. 

- AP 

Vierailija
9/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin ostamassa oman telkkarin, miehen katse ei saisi osuakkaan siihen 😈

Vierailija
10/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse.

Vierailija
11/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa, nehän on sun tavaroitas, jotka olet lahjaksi saanut, joten miksi sä niitä pois annat?

Vierailija
12/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belorfiko se siellä? Hakiko Nikon siskot viimeisenkin veskan?

Vierailija
13/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä?

Ja tiedoksi että lahja on sellainen oikeustoimi, jossa omaisuuden omistaja vaihtuu. Jos olet saanut jotain lahjaksi mieheltä, niin omistat sen, eikä miehellä ole omaisuuteen mitään oikeuksia.

Sianjättö nyt kuitenkin lienee viisainta tässäkin tapauksessa. Ja lahjaksi saamasi omaisuus jää luonnollisesti sinulle. Oletan, että ette ole naimisissa.

Vierailija
14/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota niitä lahjoja vastaan vaan hommaa omat - äläkä häneen myöskään rahojasi tuhlaa. Tai sitten teet viisaasti: lyöt avaimen kouraan ja sanot "moro!"

Vierailija
15/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko sinäkin miehelle tavaralahjoja vai vain hän sinulle? Ajattelin, että antaisit hänen maistaa omaa lääkettänsä.

TV ja tietokone eivät mielestäni ole henkilökohtaisia lahjoja, jollei teillä sitten ole kummallakin omat tv:t ja tietokoneet. Joten niihin voi olla vaikea puuttua.

Itse kyllä piilottaisin tuon älykellon, niin eipä olisi sitä ottamassa. Se on henkilökohtainen lahja, enkä näe mitään järkeä, että hän ottaa sen sinulta pois.

Vierailija
16/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa, nehän on sun tavaroitas, jotka olet lahjaksi saanut, joten miksi sä niitä pois annat?

Mies (185cm 150kg) kun kerää niitä säkkiin tai sanoo että en saa käyttää niin en oikein itse 20cm lyhyempänä ja kevyempänä kehtaa vastaankaan väittää kun kakkoseksi siinä jäisi. Olen muutenkin aika kiltti luonteeltani ja mies aika lapsellinen ja "raisu". Helpommalla olen päässyt aina vaan antamalla riehua aikansa mutta näin vuosia myöhemmin kun ikää alkaa olla sen verran että pitäisi perhettä perustaa on silmät jotenkin auennut tälle koko touhulle ja mietin että mihin ihmeeseen olen itseni työntänyt... Joko äärimmäistä lapsellisuutta ja keskenkasvuisuutta tai sitten suoraa henkistä väkivaltaa. Mene ja tiedä mikä ero niilläkin. 

- AP

Vierailija
17/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kumpa olisikin provo! Tällä hetkellä juurikin maanantaina (syntymäpäivänäni vielä) minulta lähti taas "oikeus" käyttää kaikkia tavaroita ja eilisen vietin sohvalla puhelimen kanssa. Omistin aiemmin lähes kaikki tavaramme, mutta vuosien saatossa hiljaa hiipien mies on ostanut aina meille uusia juttuja ja korvannut minun ostamiani. 

- AP 

Kenen se sohva on?

Vierailija
18/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nyt Herranj...omat tavarat. Tuon takia en ikinä suostuisi, että mies ostaisi minulle edes laukkua. Tuo tavaroiden ostaminen on ollut aina keino hallita/kahlita toinen. Toisella ei ole sitten mitään, jos ero tulee jne..

Vierailija
19/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään väliä, mikä on hänen motiivinsa toimia noin. Aikuinen ihminen osaa myös riidellä ja ratkoa erimielisyyksiä.

Mulla oli tuttava, jolla oli paljon kalliita tavaroita. Hän sai niitä mieheltään lahjaksi.

Jälkikäteen nainen kertoi, että hän sai aina lahjan anteeksipyyntönä. Hänen miehensä pahoinpiteli häntä ja sen sijaan että olisi aidosti katunut, hän osti anteeksipyynnön.

Se hyvä puoli tuossa oli, että nainen sai rahaa oman elämän aloittamiseen myymällä näitä koruja yms.

Vierailija
20/74 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat oman kellon ja padin ja jätät hänen ostamansa pois käytöstä.

Vaadit myös omat ostamasi lahjat takaisin samalla hetkellä kun mies kerää omiansa.

Siirrät hänen telkkarin pois ja ostat oman tilalle ja mies ei saa sitä käyttää riidan aikana...

Tai sitten katsot totuutta silmiin ja muutatte eri osoitteisiin,

koska tuo ei ole millään tasolla tervettä käytöstä eikä se miksikään muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä