Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison kaksisuuntainen mielialahäiriö

Vierailija
13.05.2020 |

Muita joiden puolisolla kaksisuuntainen mielialahäiriö? Miten vaikuttaa perhe-elämään? Itse alan olla väsynyt mieheni jatkuviin mielialan vaihteluihin ja sekoiluihin. Vaikea elää normi arkea kun mies vasn haahuilee, raivostuu pienimmästäkin asiasta eikä osallistu perheen arkeen.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä suhde epävakaan/bipon(lääkärintodistus) kanssa takana.

Joka kevät sekoaminen ja muistihäiriöt jatkuvia. Oma elämä oli omaa elämää, sillä puoliso ei siihen osallistunut. Yhteinen elämä oli sekoitus harhojen oikomista ja tuuliviirin asennon arvailua.

Oli hyviäkin aikoja. Toisella ei ollut sairauden tuntoa. Pelko lääkkeitä kohtaan oli.

Välillä mietin että kukahan sillä on nykyään siinä pyörityksessä. Sillä ulkonäöllä uusia löytyy helposti.

Se on varmaan nyt mulla. Mä oon ihan finaalissa siihen. Ulkonäön takia toivoin että tasaantuu mut ei...

Ulkonäön takia mt potilaan kanssa huonossa suhteessa?

Seuraavaks kannattaa valita joku murhaaja.

Vierailija
42/42 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä suhde epävakaan/bipon(lääkärintodistus) kanssa takana.

Joka kevät sekoaminen ja muistihäiriöt jatkuvia. Oma elämä oli omaa elämää, sillä puoliso ei siihen osallistunut. Yhteinen elämä oli sekoitus harhojen oikomista ja tuuliviirin asennon arvailua.

Oli hyviäkin aikoja. Toisella ei ollut sairauden tuntoa. Pelko lääkkeitä kohtaan oli.

Välillä mietin että kukahan sillä on nykyään siinä pyörityksessä. Sillä ulkonäöllä uusia löytyy helposti.

Se on varmaan nyt mulla. Mä oon ihan finaalissa siihen. Ulkonäön takia toivoin että tasaantuu mut ei...

Jos se sulla nyt ois niin varaudu yllätyksiin :(

Kaikki hyvinä aikoina sovitut asiat rikotaan huonoina aikoina. Perusteena "kyllä mä saan nopeastikki vaihtaa mielipidettä". Lupaukset on yhtä valhetta vaan.

39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi