Eevi Teittinen ja Janni Hussi eivät ole hauskoja
Rasittavaa katsottavaa heidän Instavideonsa. Hillitön myötähäpeä. Teemu ja Jolle ihan kusessa ja noloina aina kun nää sekoilee ja yrittää olla hauskoja. Eikö ne osaa olla normaalisti vaan koko ajan pitää leikkiä jotain hauskaa, vaikka ei sitä edes ole.
Kommentit (28)
Suurin osa naisista ei ole hauskoja. On rasittavaa, kun he väkisin yrittävät olla.
Siitä rasituksesta pääsee tavattoman helposti eroon painamalla sitä pikku X:ää selaimen yläkulmassa.
Arvaa mitä! Mä olen samaa mieltä, etteivät ole hauskoja. Enkä ole ikinä käynyt kummankaan instassa.
Miksi ne yrittävät olla hauskoja? Mikä syy? Komiikka on taitolaji. Näillä ei sitä taitoa ole. ADHD? Voisiko se olla syynä? Heitähän yhdistää fitnesskin. Pakko tehdä ja värkätä koko ajan jotain.
Joo tuntuu etteivät Eevi ja Janni osaa elää hetkessä. Kauheaa sähläämistä.
Äkkiä kakruja kehiin, niin rauhoittuvat!
Pääseeköhän kumpikaan näistä naisista lopulta oikeasti naimisiin? Hieman epäilyttää.
Mun mielestä lähinnä Teemu on lapsellinen. Eevihän haluaisi kovasti lapsia ja veikkaan, että ei kyllä tee tämän miehen kanssa.
Viime aikoina Janni ja Jolle ovat olleet todella hiljaa instatarinoissaan. Ennen päivittivät yhdessä paljon. Onko niillä joku pieni kriisi meneillään parisuhteessa? En puhu erosta siis, mutta jotenkin tuntuu, että kaikki ei ole kunnossa.
Mielestäni Janni Hussi on positiivinen ,iloinen , hyväntahtoinen höpöttäjä. Vähän niinkuin naispuolinen Jethro. Kuuntelen molempia mielelläni jos heidän ohjelmansa osuu kohdalle.
Mä ihailen vaan niitä Eevin hampaita, ovat täydelliset oikomishoidon ja laminaattien(?) jälkeen.
Joo, ja sitten tästä hauskuudesta some taas "räjähti"... huoh.
Huumori on vaikea laji. Ja ei naurata nämä naiset muakaan.
Janni Hussin podcast Suplassa on tosi rasittava, kun nauraa koko ajan ja ainakin ekan vieraan kanssa keskinäistä kikattelua ja inside juttuja. En tarkoita, että pitäisi olla koko ajan vakava mutta jatkuva kikattelu on rasittavaa kuunnella. Samoin kun Suvi Hartlinin kikattelu Aidon iskelmän aamussa.
Niin voihan se olla, että se olla, että Korpikoskikin kyllästyi lopulta sen juttuihin.
En ikinä kato Jannin insta-tarinoita. Rasittavia. Mutta seuraan häntä siksi, että on mielestäni nätti.
Olen pistänyt saman merkille. Etenki Joel on nolostunut jatkuvasti Jannin videoissa.