Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu nähdä ihastuksen vaimo tai mies?

Vierailija
13.05.2020 |

Millainen hän on sinuun verrattuna?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihlaisee. Tulee tarpeetonta vertailevaa tunnetta. Häpeän, koska pidän itseäni huonona ihmisenä, joka haluaisi lakaista ihastuksen kumppanin pois.

Vierailija
2/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kiukuttaa. Oikein etsimällä etsin (lapsellisesti) vikoja hänestä. Ja siis on ihan kaunis vanhempi nainen, tuskin itse näytän samannäköisenä yhtä hyvältä. Mutta silti raivostuttaa koko naama.

Vierailija
4/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalta. Tosin ei ole vihitty, mutta naisystävä. Ihastukseni on aika hyvä ystäväni, joten olen ignoorannut sen miehen aikas huolella.. ei vaan kestä katsella sitä onnea.

Vierailija
5/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalalta. Hän on niin ihana ja suloinen ihminen, enkä edes hakua ajatella hänestä pahaa. Tulee vain huono omatunto omista tunteista.

Vierailija
6/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi, ettette ole ainoita? Että se vaimo tai mies on tottunut kohtaamaan puolisoonsa ihastuneita? Hyvänäköisten puolisoiden kanssa se on arkipäivää.

Vierailija
7/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli helpotus, sillä en ollut varma onko mies varattu vai ei. Nyt tiedän, eikä minun tarvitse enää kuvitella mitään meidän välillemme. Ja ei tarvitse olla epätietoisuudessa asian suhteen. Mies aivan poikkeuksellisen komea ja puolisonsa hieman vaatimattomampi.

Vierailija
8/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vain vähän ihastunut silloin enää, mutta kun näin tämän miehen naisystävän, niin ajattelin ensin, että he ovat kuin kaksi marjaa. He olisivat voineet olla sisaruksia, sillä niin samanoloisia he olivat. Molemmat olivat pitkiä, hieman vatsakkaita ja hyvin tavallisia. Heistä molemmista näki heti, että telkkarin edessä popparikipon ja kaljamukin kanssa on viihdytty.

Tajusin, että jos minä olisin tuo nainen, niin olisin luultavasti pian yhtä vatsakas sohvaperuna, sillä mies ei ollut mikään urheilullinen, vaan enemmänkin penkkiurheilija. Ihastus haipui pois nopeasti, en halunnut sellaista elämää enkä sen miehen kanssa.

Vierailija
9/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui, kun tajusin kuinka nätti nainen on. Ja vaikutti mukavaltakin. Itse olen nuorempi, mutta varmaan hänen iässään tulen olemaan rumempi... 

Törmään perheeseen aina välillä ja yritän parhaani mukaan sivuuttaa heidät. Tulee mieleen miten ovat kohdanneet, kuinka ovat rakastuneet ja miten heillä ylipäätään menee. 

Vierailija
10/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalta! Mä olen paljon kauniimpi. On vain ajan kysymys, milloin mä olen hänen paikallaan :)

Vierailija
11/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä ei ole oikein tuntunut miltään muulta kuin vähän pettyneeltä. Ehkä näkeminen on jopa himmannut ihastusta.

Vierailija
12/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut ihmeemmältä. Vähän sellainen, jaa siinä se nyt on. Olin itsekin varattu, eikä meidän välille olisi voinut tulla mitään.

Vierailija
13/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tiedän miten paskalta tuntuu tavata puolison ihastus.

Vierailija
14/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naisena ihastunut naiseen, joka oli naimisissa miehen kanssa. Tunteeni miestä kohtaan ovat neutraalit. Ei ärsytä enkä tunne mitään katkeruutta tai raivoa. Ihastukseni alkoi sen sijaan ärsyttää. En edes aluksi tiennyt, että hänellä on mies. Meillä oli pientä juttua, mutta ihastukseni taisi olla vain kokeilunhaluinen. Nolottaa, että hairahdin ihastuksen huumassa ja kuvittelin jo yhteistä tulevaisuuttakin.

Vierailija
15/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään.

Vierailija
16/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ja tuntuu surulliselta. Samalla tunnen silti myös jonkinlaista rauhaa, ei tarvii alkaa kiivaasti tavoitella jotain, mitä todennköisesti ei tule saamaan. Mietin miksi se nainen saa jakaa elämänsä minun ihastukseni kanssa ja minä en. Elämä on tässäkin asiassa epäreilu.

Vierailija
17/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivalta! Mä olen paljon kauniimpi. On vain ajan kysymys, milloin mä olen hänen paikallaan :)

Lol, alapeukutatteko, koska pelkäätte, että oma mies lähtee nuoremman ja kauniimman mukaan xD

Vierailija
18/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miltä tuntuu sitten kun (ex-)salarakas kuolee ja ei voi surra julkisesti?

Vierailija
19/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, alapeukutatteko, koska pelkäätte, että oma mies lähtee nuoremman ja kauniimman mukaan xD

Tuskin. Oon 40 vee ja ihan ok kivannnäköinen, mutta toki olin 25 vuotiaana kauniimpi. Silloin olin myös epävarma ja työtön vastavalmistunut tyhjätasku ilman mitään omaisuutta.

Nyt Hyvä ammatti, tulot 150 000€/vuosi, omaisuutta, taloudellinen riippumattomuus- puhumattakaan, että olen iloinen, huumorintajuinen ja itsetuntoni on hyvä.

Vierailija
20/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin kyseistä naista oikein urakalla, ja näen hänessä vain kauneutta jota minulla ei ole, koska muutenhan ihastukseni olisi jo minun kanssani. Se saa minut panostamaan ulkonäkööni extrapaljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi