Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu nähdä ihastuksen vaimo tai mies?

Vierailija
13.05.2020 |

Millainen hän on sinuun verrattuna?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihastukseni vaimon ja ihastuin mieheen entistä enemmän. Oli sellainen tantta, että tuskin mies sitä innolla köyrii. 

Vierailija
42/48 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivalta! Mä olen paljon kauniimpi. On vain ajan kysymys, milloin mä olen hänen paikallaan :)

Mieheni on juoruileva maitokauppias böndeltä. Ottaa vastaan tilauksisanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vain vähän ihastunut silloin enää, mutta kun näin tämän miehen naisystävän, niin ajattelin ensin, että he ovat kuin kaksi marjaa. He olisivat voineet olla sisaruksia, sillä niin samanoloisia he olivat. Molemmat olivat pitkiä, hieman vatsakkaita ja hyvin tavallisia. Heistä molemmista näki heti, että telkkarin edessä popparikipon ja kaljamukin kanssa on viihdytty.

Tajusin, että jos minä olisin tuo nainen, niin olisin luultavasti pian yhtä vatsakas sohvaperuna, sillä mies ei ollut mikään urheilullinen, vaan enemmänkin penkkiurheilija. Ihastus haipui pois nopeasti, en halunnut sellaista elämää enkä sen miehen kanssa.

Oot kyllä säälittävä. Happamia sano jne kuvaa sinun asennettasi, vaikka miten muuta koitat selittää. 

Vierailija
44/48 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä. Tykkään pelehtiä kolmen kesken.

Vierailija
45/48 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ihastukseni vaimon ja ihastuin mieheen entistä enemmän. Oli sellainen tantta, että tuskin mies sitä innolla köyrii. 

Taisit nähdä mut. Ei mieheni minua köyri enkä viitsi hänen takiaan laittautua. Sen sijaan tapailen entistä miesystävääni, harvakseltaan tosin, hänen takiaan viitsinkin laittautua. Totta on että minulla on ylipainoa, mutta ex-miesystävääni asia ei haittaa. Itse asiassa ei oikeastaan edes kiinnosta vaikka haittaisikin, koska en tunnetasolla tunne ihastusta enää. Tämä on minulle peliä ja mielenvirikettä, exällä on myös puoliso. Ja ps sinä et ole mieheni ainoa salap*no. 

Vierailija
46/48 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit nähdä mut. Ei mieheni minua köyri enkä viitsi hänen takiaan laittautua. Sen sijaan tapailen entistä miesystävääni, harvakseltaan tosin, hänen takiaan viitsinkin laittautua. Totta on että minulla on ylipainoa, mutta ex-miesystävääni asia ei haittaa. Itse asiassa ei oikeastaan edes kiinnosta vaikka haittaisikin, koska en tunnetasolla tunne ihastusta enää. Tämä on minulle peliä ja mielenvirikettä, exällä on myös puoliso. Ja ps sinä et ole mieheni ainoa salap*no. 

Tämäpä juuri. Aina nämä salap*not kuvittelevat olevansa ainoita, vaikka mies pyörittäisi kymmeniä. Ovat vaimolle kateellisia, vaikka ainoa paria yhdistävä tekijä on vaikka talo, josta kumpikaan ei halua luopua.

Vierailija
47/48 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä ei tuntunut miltään. Näin ko hlön vasta ihastukseni hautajaisissa, se saattoi vaikuttaa asiaan.

Vierailija
48/48 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikuisena ihmisenä takertunut keneenkään toiseen, varattuun henkilöön siten, että heidän puolison näkeminen aiheuttaisi sen kummempia tuntemuksia. Jos sattuisinkin tuntemaan vetovoimaa toiseen, joka olisi parisuhteessa ja jopa tietäisin sen toisenkin tuntevan vetoa minuun, käyttäytyisin kunnioittavasti puolisoa ja heidän parisuhdettaan kohtaan. Ihmiset voi parisuhteessakin ihastua toisiin, mutta silti säilyttää arvokkuuden toiminnassaan.

En vertaile, vaan katson mielenkiinnolla ja lempeydellä heidän välistä dynamiikkaa, ja miettisin ehkä, mitkä ominaisuudet heitä yhdistää ja mitä toisissaan arvostavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi