Naapuri ei syötä kissoille märkäruokaa.
Onko kissoille syötettävä märkäruokaa, kissat tulevat meidän pihaan aina. Meillä ei ole kissoja, emmekä ruoki heidän kissojaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä päättelit, etteivät syötä märkäruokaa? Siitä että kissa käy teillä kylässä? Se käy kuule koska tykkää teistä, ja teidän ulkorakennuksissa vilisee hiiriä.
No siinä taas ulkokissan omistajan versio :,D Mitenkä kun mun pihalla käy kissoja, vaikka ajan ne aina vihaisesti pois ja päästän koirankin niiden kimppuun. Tykkääkö ne meistä niin kovasti? Omat kissat ulkoilee pihassa narussa, joten ei taatusti ole hiiriäkään, enkä omista ulkorakennuksia.
Alkaa olla pikkuhiljaa mitta täynnä, pitää miettiä miten lähden hoitelemaan nuo pois pihasta, kun mikään viranomainen ei asiassa auta.
Sori mutta mulla ei oo kissoja.
T. Tuo jolle vastasit.
Okei, no se selittääkkin tuollaisen asiantuntevan ummikkovastauksen sitten.
No etpä tunnu itsekään tietävän, miksi se naapurin kissa teillä vierailee, vaikka kuinka akka heiluu luudan kanssa ja äkäset piskit hyökkäilee 😂 eikä oikein viranomaisetkaan auta suuressa hädässäsi.
Meidän kissa ei koskekaan muuhun, kuin kuivaruokaan, niin paha sille on syöttää märkäruokaa. En viitsi toista nälässäkään pitää. Ei kelpaa tuore liha, kala eikä kana missään muodossa, joten saa sitten laadukasta kuivaruokaa. Minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä päättelit, etteivät syötä märkäruokaa? Siitä että kissa käy teillä kylässä? Se käy kuule koska tykkää teistä, ja teidän ulkorakennuksissa vilisee hiiriä.
No siinä taas ulkokissan omistajan versio :,D Mitenkä kun mun pihalla käy kissoja, vaikka ajan ne aina vihaisesti pois ja päästän koirankin niiden kimppuun. Tykkääkö ne meistä niin kovasti? Omat kissat ulkoilee pihassa narussa, joten ei taatusti ole hiiriäkään, enkä omista ulkorakennuksia.
Alkaa olla pikkuhiljaa mitta täynnä, pitää miettiä miten lähden hoitelemaan nuo pois pihasta, kun mikään viranomainen ei asiassa auta.
Sori mutta mulla ei oo kissoja.
T. Tuo jolle vastasit.
Okei, no se selittääkkin tuollaisen asiantuntevan ummikkovastauksen sitten.
No etpä tunnu itsekään tietävän, miksi se naapurin kissa teillä vierailee, vaikka kuinka akka heiluu luudan kanssa ja äkäset piskit hyökkäilee 😂 eikä oikein viranomaisetkaan auta suuressa hädässäsi.
Helposti tiedän "kissaa ei kiinnosta". Eikä se vieraile MEILLÄ vaan tuolla pihalla jököttää ja saalistaa lintuja tai murisee hihnassa oleville kissoilleni.
Mutta ei noista kauaa enää ole huolta, jotain alan ongelmalle tekemään tämän kesän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään raksuja syöttämällä kissa kärsii jatkuvasta nestehukasta ja saa tod. näk. virtsakiviä jotka tukkivat virtsaputken ja hoitamattomana aiheuttaa tuskallisen kuoleman.
Meillä kissa ei suostu syömään muuta kuin raksuja. Tosin juo vettäkin mielestäni paljon. Oikein lotkii useamman kerran päivässä.
Minä en ole vieläkään mietimisestä huolimatta keksinyt, mitä tekemistä kuivamuonan tai märkäruoan syömisellä ja kissojen naapurin pihassa käymisellä on keskenään. Voisitko ap vähän valaista tuota asiaa?