Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni aikoo matkustaa taas ulkomaille?

Vierailija
13.05.2020 |

Ystävättäreni viestitteli, että ovat lähdössä eteläeurooppaan lokakuussa, kun nyt saa lentoja niin mahdottoman halvalla. Yrittivät houkutella mukaan, mutta en innostunut ajatuksesta. He kuitenkin ovat lähdössä, koska uskovat koronan häipyvän siihen mennessä.

Millaisia suunnitelmia teillä on?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että viimeisetkin halut kaukomatkailuun ovat lähteneet. Kaukomatkaajathan taudin globaaliksi levittivät. Lähimatkailu kyllä kiinnostaa, ja toivon että ihmiset alkaisivat arvostaa sitä enemmän. Olen aina ihmetellyt niitä, joiden mielestä mihinkään tyyliin 1000 km lähemmäs ei kannata mennä koska siellä ei ole muka mitään nähtävää tai koettavaa. Itse kun olen löytänyt mielenkiintoisia kohteita ihan omasta maakunnasta ja naapurimaistakin. Toki ihmisillä on eri mielenkiinnonkohteet, mutta jotenkin tuntuu että tyypit joiden mielestä vaan mahdollisimman eksoottiset asiat ovat kokemisen arvoisia ovat vähän ... rajoittuneita, tai jotain.

Vierailija
82/82 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdette matkustelemaan heti kuin mahdollista?

Miksi ei?

Meillä ainakin ikävä perhettä, jotka saivat toisessa maassa.

No tiedät kyllä itsekin miksi. Riski on aika suuri.

No emmä nyt tiedä? Olen perusterve nuori.

Ahaa. Ne jotka kävivät levittämässä virusta Sveitsistä tullessaan olivat myös nuoria ja luultavasti perusterveitä. 

Niin?

Riskiryhmät voivat suojautua vaikka maskein, olemalla kotona ja pitäen turvavälit.

Eiköhän maskeista tule pakollisia kaikille lentomatkustajille ja ylipäätään joukkoliikennettä käyttäville. Turvavälit ovatkin mielenkiintoinen juttu, jos kentille syntyy jonoja tai ruuhkaa turvatarkastuksiin samalla kun pitäisi pysyä aikataulussa siirtymisten osalta.

En kovin innokkaana odota matkustamista, lähialueellemme suuntautuvia työmatkoja lukuunottamatta.

Vaikeinta on, että eri maiden välillä on suuriakin eroja standardeissa. Meille esim. Suomen rajoitukset ovat kuulostaneet löysiltä, edes karanteenirikkeistä ei ole tullut samanlaisia tuhansien eurojen sakkoja kuten kotimaassamme. Lisäksi esim. koulut pysyvät meilläpäin suljettuina syyskuun loppupuolelle, kun uusi lukuvuosi käynnistyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi