Saako sun mies halata muita naisia?
Vai ajatteletko heti että hellä fyysinen kontakti johtaa pidemmälle?
Kommentit (43)
Tottakai saa, molemmat halaamme molempia sukupuolia.
Keksikää provoketjuihin ennemmin jatkoa provon saduille kuin hämmästelette tai paheksutte provoa.
Vierailija kirjoitti:
Keksikää provoketjuihin ennemmin jatkoa provon saduille kuin hämmästelette tai paheksutte provoa.
Tunteisiiiiiiin, sisimpääni matkustan...
Ajalla ennen koronaa:
Rehti tervehdyshalaus - ok
Lämmin onnitteluhalaus - ok
Lohdutushalaus surulliselle, pettyneelle, loukkaantuneelle, kipeälle - ok
Viipyilevä halaus, jossa hivellään kädellä toisen vartaloa, tuijotellaan syvälle silmiin, painetaan otsat yhteen tai suudellaan - ei ok, meidän pitäisi keskustella parisuhteemme rajoista.
Nyt:
Ok on halata minua ja yhteisiä, samassa kodissa asuvia lapsiamme. Muiden kanssa vältämme koskemista sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin saa. Halaaminen on ihanaa ja siitä saa hyvää energiaa. Minulle tulee joskus tuntemattomiakin vastaan, jotka jostain syystä sanovat minulle, että tarvitsevat halauksen. Tietenkin halaan silloin toista, varsinkin kun Suomessa ei ole mitään halailu kulttuuria. En oleta, että halauksessa on mitään muuta, kuin halaus.
Mutta oonki outolintu tämän asian suhteen.
Mielestäni halailu on vaivaannuttavaa. Inhottaa jos tutut tunkee minun henkilökohtaiseen tilaani halailemaan. Siedän sen perheeltä, en muilta.
Toki halailu molempien halun mukaan. En halaa ketään, joka selkeästi on vastahakoinen sen suhteen. Tässä olikin kyse siitä, että saako mies halata muita naisia, enkä näe ongelmaa sen asian suhteen, koska itselleni halaaminen on nykyään niin luonnollista.
Tottakai saa. Eihän hän olisi hän, jos alkaisin rajoittamaan asioita. Ei saa jutella ihmisten kanssa, ei saa halata, ei saa käydä kavereiden kanssa ulkona, ei saa sitä eikä tätä. Herranjumala, tottakai saa!
Olen mies ja vihaan halaamista. En halua että muhun takerrutaan kiinni. Jos olis puoliso, niin se olis ainoo ketä saa halata.
Saa halailla ihan vapaasti, mikäli ei halua jatkaa meidän parisuhdetta.
Saa tietenkin. Halaus on kaverillisuuden osoitus. Ei siinä ole mitään eroottista.
Saa halata, tottakai. Ihme kysymys. Halailen itsekin ihmisiä sukupuolesta riippumatta.
Olisi varmaan pitänyt vetää maailmanlopun kilarit, kun pääasiassa naispuoliset ystävämme hyppäsivät myös mieheni kaulaan, kun kerrottiin, että olen raskaana. Eron paikka.
Vierailija kirjoitti:
Saa halata, tottakai. Ihme kysymys. Halailen itsekin ihmisiä sukupuolesta riippumatta.
Sellainen viruslinko siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi mitä? :D taisin nyt osua trolliin, mutta ei kai aikuisessa parisuhteessa oikeasti kumpikaan päätä toisen puolesta ketä saa halata ja ketä ei saati sitten käydä tuollaisia "Saako"-keskusteluita. Eihän?
Mitäpä veikkaat, saako ne arabikulttuurista tulleet naiset halata vieraita miehiä?
Saa, mutta se olikin sitten luultavasti viimeinen halaus se.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät halaile muuten kuin romanttisessa tarkoituksessa.
Miehet siis halailevat äitiään ja tyttäriään romanttisesti? Hyi.
Minusta halaaminen on ihan Ok varsinkin hyvää ystävää tms. Jos nyt yhtäkkiä alkaisi jonkun uuden naistuttavuuden kanssa hirveästi halailla (oletetaan, että ei kuuluisi miehen normaaleihin tapoihin siis) voisin hiukan tuntea oloni kiusalliseksi, mut sekin riippuu tilanteesta... ja miten halataan? en tiedä. Vaikea antaa mustavalkoista vastausta mutta pääasiassa normaali, ystävällinen halaus on vielä ok! Joku pidempi syleily sitten taas...
Riippuu missä kädet käy halauksen aikana. Jos ne hellii alapäätä, niin vähän paheksuen katsoisin.
Kunhan ei halaile isorintaisia naikkosia!
N29
Miksi näihin saako sun mies -hölinöihin vieläkin vastaillaan ihan tosissaan?
Mielestäni halailu on vaivaannuttavaa. Inhottaa jos tutut tunkee minun henkilökohtaiseen tilaani halailemaan. Siedän sen perheeltä, en muilta.