Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sun mies halata muita naisia?

Vierailija
13.05.2020 |

Vai ajatteletko heti että hellä fyysinen kontakti johtaa pidemmälle?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin saa. Halaaminen on ihanaa ja siitä saa hyvää energiaa. Minulle tulee joskus tuntemattomiakin vastaan, jotka jostain syystä sanovat minulle, että tarvitsevat halauksen. Tietenkin halaan silloin toista, varsinkin kun Suomessa ei ole mitään halailu kulttuuria. En oleta, että halauksessa on mitään muuta, kuin halaus.

Mutta oonki outolintu tämän asian suhteen.

Mielestäni halailu on vaivaannuttavaa. Inhottaa jos tutut tunkee minun henkilökohtaiseen tilaani halailemaan. Siedän sen perheeltä, en muilta.

Vierailija
22/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa, molemmat halaamme molempia sukupuolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää provoketjuihin ennemmin jatkoa provon saduille kuin hämmästelette tai paheksutte provoa.

Vierailija
24/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksikää provoketjuihin ennemmin jatkoa provon saduille kuin hämmästelette tai paheksutte provoa.

Tunteisiiiiiiin, sisimpääni matkustan...

Vierailija
25/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajalla ennen koronaa:

Rehti tervehdyshalaus - ok

Lämmin onnitteluhalaus - ok

Lohdutushalaus surulliselle, pettyneelle, loukkaantuneelle, kipeälle - ok

Viipyilevä halaus, jossa hivellään kädellä toisen vartaloa, tuijotellaan syvälle silmiin, painetaan otsat yhteen tai suudellaan - ei ok, meidän pitäisi keskustella parisuhteemme rajoista.

Nyt:

Ok on halata minua ja yhteisiä, samassa kodissa asuvia lapsiamme. Muiden kanssa vältämme koskemista sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
26/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin saa. Halaaminen on ihanaa ja siitä saa hyvää energiaa. Minulle tulee joskus tuntemattomiakin vastaan, jotka jostain syystä sanovat minulle, että tarvitsevat halauksen. Tietenkin halaan silloin toista, varsinkin kun Suomessa ei ole mitään halailu kulttuuria. En oleta, että halauksessa on mitään muuta, kuin halaus.

Mutta oonki outolintu tämän asian suhteen.

Mielestäni halailu on vaivaannuttavaa. Inhottaa jos tutut tunkee minun henkilökohtaiseen tilaani halailemaan. Siedän sen perheeltä, en muilta.

Toki halailu molempien halun mukaan. En halaa ketään, joka selkeästi on vastahakoinen sen suhteen. Tässä olikin kyse siitä, että saako mies halata muita naisia, enkä näe ongelmaa sen asian suhteen, koska itselleni halaaminen on nykyään niin luonnollista.

Vierailija
27/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa. Eihän hän olisi hän, jos alkaisin rajoittamaan asioita. Ei saa jutella ihmisten kanssa, ei saa halata, ei saa käydä kavereiden kanssa ulkona, ei saa sitä eikä tätä. Herranjumala, tottakai saa!

Vierailija
28/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja vihaan halaamista. En halua että muhun takerrutaan kiinni. Jos olis puoliso, niin se olis ainoo ketä saa halata.

Vierailija
29/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa halailla ihan vapaasti, mikäli ei halua jatkaa meidän parisuhdetta. 

Vierailija
30/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietenkin. Halaus on kaverillisuuden osoitus. Ei siinä ole mitään eroottista.

Vierailija
31/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana ei halailla!

Vierailija
32/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa halata, tottakai. Ihme kysymys. Halailen itsekin ihmisiä sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
33/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan pitänyt vetää maailmanlopun kilarit, kun pääasiassa naispuoliset ystävämme hyppäsivät myös mieheni kaulaan, kun kerrottiin, että olen raskaana. Eron paikka.

Vierailija
34/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa halata, tottakai. Ihme kysymys. Halailen itsekin ihmisiä sukupuolesta riippumatta.

Sellainen viruslinko siellä.

Vierailija
35/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeksi mitä? :D taisin nyt osua trolliin, mutta ei kai aikuisessa parisuhteessa oikeasti kumpikaan päätä toisen puolesta ketä saa halata ja ketä ei saati sitten käydä tuollaisia "Saako"-keskusteluita. Eihän?

Mitäpä veikkaat, saako ne arabikulttuurista tulleet naiset halata vieraita miehiä?

Saa, mutta se olikin sitten luultavasti viimeinen halaus se. 

Vierailija
36/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät halaile muuten kuin romanttisessa tarkoituksessa.

Miehet siis halailevat äitiään ja tyttäriään romanttisesti? Hyi.

Vierailija
37/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta halaaminen on ihan Ok varsinkin hyvää ystävää tms. Jos nyt yhtäkkiä alkaisi jonkun uuden naistuttavuuden kanssa hirveästi halailla (oletetaan, että ei kuuluisi miehen normaaleihin tapoihin siis) voisin hiukan tuntea oloni kiusalliseksi, mut sekin riippuu tilanteesta... ja miten halataan? en tiedä. Vaikea antaa mustavalkoista vastausta mutta pääasiassa normaali, ystävällinen halaus on vielä ok! Joku pidempi syleily sitten taas... 

Vierailija
38/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä kädet käy halauksen aikana. Jos ne hellii alapäätä, niin vähän paheksuen katsoisin. 

Vierailija
39/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei halaile isorintaisia naikkosia!

N29

Vierailija
40/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näihin saako sun mies -hölinöihin vieläkin vastaillaan ihan tosissaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä