Veljeni ei ota lapsia hoitoon.
Aiemmin saatoin mennä veljen luo kylään ja jättää lapset sinne kaupassakäynnin ajaksi esimerkiksi. Vaihdellen kerrasta muutamaan kertaan viikossa.
Veljelleni tuli sitten naisystävä ja rupesi sen luona viettämään aikaa. Aina oli muka kiire johonkin jos olin jättämässä lapset hetkeksi. Kyllä ärsyttää. Varmaan sen naisen vika, että ei hoida lapsiani, kun varmasti tykkää hoitaa.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Onko veljesi lastesi isä, entä vanhempasi olivatko sisaruksia
Eivät ole eikä veli ole isä tietenkään, mutta kyllä veri on vettä sakeampaa ja minun lapset yhtä tärkeitä kuin olisivat omia. Haluaa kyllä hoitaa lapsiani.
Nyt se veljen naisystävä on raskaana ja kuulemma ei senkään vertaa ehdi veli huolehtimaan lapsistani. Minun lapset ovat sentään sukua, eikä jonknu satunnaisen naikkosen apäriä.
Vierailija kirjoitti:
AP saa kyllä reippaan provoilijan ansiomerkin, niin ahkerasti ja johdonmukaisesti jaksanut runoilla. Muista viedä lapset ja avomies veljelle hoitoon kun lähdet pokkaamaan merkkiä presidentiltä.
Ymmärräthän, että ketjuun krjoittaa lukuisia ihmisiä keksien valituksia. Paras tapa reagoida provoihin on vain jatkaa satua, eikä paheksua tai opastaa kohti parempaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP saa kyllä reippaan provoilijan ansiomerkin, niin ahkerasti ja johdonmukaisesti jaksanut runoilla. Muista viedä lapset ja avomies veljelle hoitoon kun lähdet pokkaamaan merkkiä presidentiltä.
Ymmärräthän, että ketjuun krjoittaa lukuisia ihmisiä keksien valituksia. Paras tapa reagoida provoihin on vain jatkaa satua, eikä paheksua tai opastaa kohti parempaa käytöstä.
Provoilija taidat itse olla. Minä olen kirjoittanut ikävästä tilanteestani ja saanut naureskelua ja pilkkaa osakseni. Väärät kommentoijat pyrin paljastamaan joukosta. Niidenkin tarkoitus on vain vitsailla kustannuksellani. :/
Vierailija kirjoitti:
Nyt se veljen naisystävä on raskaana ja kuulemma ei senkään vertaa ehdi veli huolehtimaan lapsistani. Minun lapset ovat sentään sukua, eikä jonknu satunnaisen naikkosen apäriä.
Tämä on huijari.
Ei onneksi ole raskaana. Varmaan vanhempiammekin harmittaisi jos saisivat yhteisen lapsen.
Vanhempanikin kertoneet, miten veli jättänyt heidänkin pihatyöt hoitamatta uuden naisystävän takia. Onnenonkija kärkkyy vanhempieni mittavaa perintöä ja evakkoretkellä tuotuja harvinaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Provoilija taidat itse olla. Minä olen kirjoittanut ikävästä tilanteestani ja saanut naureskelua ja pilkkaa osakseni. Väärät kommentoijat pyrin paljastamaan joukosta. Niidenkin tarkoitus on vain vitsailla kustannuksellani. :/
Tämä on huijari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on huijari.
Typerä tulla sotkemaan keskustelua. Varmaan olet itse sellainen nainen joka pilaa perheen läheisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempanikin kertoneet, miten veli jättänyt heidänkin pihatyöt hoitamatta uuden naisystävän takia. Onnenonkija kärkkyy vanhempieni mittavaa perintöä ja evakkoretkellä tuotuja harvinaisuuksia.
Huijarihan tämä on. Ei kyllä ole leikannut enää vanhempien nurmikkoa. Ongelma kuitenkin on minusta ja lapsistani etäännyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras provo tänään. :D
Provo tai ei, näitä hulluja sisarus-stalkaajia on oikeasti olemassa. Toivottavasti joillekin onnellisesti tietämättömille on kuitenkin muodostunut kuvaa siitä, miten he toimivat ja osaavat suhtautua terveellä epäilyllä kaikkiin "huolenhtivaisiin" (=mustasukkaisiin) isosiskoihin.
Tajuaakohan päsmäröivä minä minä - tyyppi edes, että käytöksensä on huonoa. Mitä jos isosisko oikeasti luulee, että häntä kohdellaan huonosti eikä tajua, että toinen kärsii hänen käytöksestään palvelusten teettämisestä, nokkansa asioihin työntämisestä, lähentelystä ym.
Jos kuvitellaan, että tämä olisi totta, tulee mieleen ensimmäiseksi, että tämän kirjoittaja-naikkosen ja hänen veljensä suhde on epäterve. Sisar on kiinnostunut veljestään seksuaalisesti ja siksi väheksyy veljen naisystävää. Eli tässä on sukurutsan makua. Veli on nyt päässyt tai pääsemässä irti tästä epäterveestä suhteesta naisystävänsä avulla.
Mutta varjele kuule aloittaja, kun veljesi saa 5-6 tenavaa, on hän odottelemassa ovesi takana saadakseen hoitopalveluja, koska hänellä on kaapista maito loppu ja pitää käydä kaupassa, jotta hän saa valmistettua rakkaalle vaimolleen ihanan kynttiläillallisen.
Provosi on kyllä alkuun onnistunut, mutta valitettavasti viet sitä liian pitkälle jatkamalla.
En ole veljelleni kertonut, mutta hän on lasten oikea isä. Asuessamme yhdessä hän sammui aina välillä ja lypsin silloin häntä. Pysyy suku puhtaana.
Naurattaisi nämä jutut muuten ihan kamalasti, mutta olen elänyt nämä asiat ja kuullut tuollaiset kommentit. Miehen sisko ei näe käytöksessään mitään huonoa tai ei ainakaan halua myöntää olevansa tietoinen ongelmistaan. Yritän kuitenkin pitää hyvät välit vaikka jouduinkin huomauttamaan hänen käytöksestään ja se aiheutti riidan.
Vierailija kirjoitti:
Mkav kirjoitti:
Ihan oikein veli tekee, jos ei halua sinun lapsiasi hoitaa. Miksi pitäisi?
Perheessä autetaan toisiaan. Meillä on hyvin läheinen perhe ja olemme kiinnostuneita toistemme asioista. Ei ennen ole tälläisiä ongelmia ollut.
Ei ennen ole ollut Sinulla ongelmia. Veljesi on koko ajan kärsinyt hiljaisuudessa itsekkyydestäsi ja on nyt vihdoin päässyt vähänkään toteuttamaan omaa elämää, kuten on tervettä ja normaalia, mutta silloinhan veljesi ei ole enää orjanasi ja se ei sinulle sovi, siksi yrität kaikkesi, että tilanne menisi takaisin siihen "vanhaan tuttuun", joka on veljesi kannalta kuitenkin hyvin epäoikeudenmukainen, mutta siitä sinä et välitä, koska Sinulla pitää olla asiat mukavasti, muista ja heidän kärsmyksestä viis. Jankuttamisesi siitä, että olet veljellesi hyödyksi muistuttaa lasten hyväksikäyttäjän selityksiä, jossa hyväksikäyttäjä seilttää, että hänen käytöksensä on lapselle hyväksi.
Miksi peukutus ei onnistu?
Saako peukuttaa vain yp:n haluamalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi peukutus ei onnistu?
Saako peukuttaa vain yp:n haluamalla tavalla?
Minulla onnistuu. Kokeile päivittää sivu jos auttaa? Mikä on yp:n haluama tapa?
Näen miten veljeni kärsii narsistisen ja määräilevän naisystävän pauloissa. Kunpa saisin veljeni ymmärtämään ja asiat palaisi entiseen onnelliseen malliinsa, missä meillä kaikilla oli tarkoitus sekä hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mkav kirjoitti:
Ihan oikein veli tekee, jos ei halua sinun lapsiasi hoitaa. Miksi pitäisi?
Perheessä autetaan toisiaan. Meillä on hyvin läheinen perhe ja olemme kiinnostuneita toistemme asioista. Ei ennen ole tälläisiä ongelmia ollut.
Ei ennen ole ollut Sinulla ongelmia. Veljesi on koko ajan kärsinyt hiljaisuudessa itsekkyydestäsi ja on nyt vihdoin päässyt vähänkään toteuttamaan omaa elämää, kuten on tervettä ja normaalia, mutta silloinhan veljesi ei ole enää orjanasi ja se ei sinulle sovi, siksi yrität kaikkesi, että tilanne menisi takaisin siihen "vanhaan tuttuun", joka on veljesi kannalta kuitenkin hyvin epäoikeudenmukainen, mutta siitä sinä et välitä, koska Sinulla pitää olla asiat mukavasti, muista ja heidän kärsmyksestä viis. Jankuttamisesi siitä, että olet veljellesi hyödyksi muistuttaa lasten hyväksikäyttäjän selityksiä, jossa hyväksikäyttäjä seilttää, että hänen käytöksensä on lapselle hyväksi.
Kyllä on väärin hylätä sisko.
Tuollaiselle kun sanoo asiasta hän heittäytyy marttyyriksi. "olen auttanut vaatekaapin järjestyksessä, pitänyt seuraa" yms.
Kateuttaan tärvelee lasteni ja veljeni suhdetta. Tyrkyttää lapsiaan hänen seuraan, kun veljen pitää melkein aina olla siellä. Ikinä ei veljeni ole hänen lastensa kanssa niin kuin minun lasten. Minun lasten seurasta hän ilahtuu.