Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, olisitko valmis pitämään sinusta kiinnostunutta, vakavampaa ihmissuhdetta etsivää naista vain hoitonasi?

Vierailija
12.05.2020 |

Jos onnistuisi.

Antaisiko omatuntosi myöten?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ei naisilla ole mitään moraalia nykyisin joten miksi minulla pitäisi olla.

Mitä ihmettä teet naisella? Pesän puutteesta kärsivien luulisi hankkivan milkkarit. Ne kuulemma imuttaa paremmin kuin ite nainen

Olen eri mutta kyllä se vain niin on että aitoa naista ei mitkään milkkarit(?) korvaa.

Milkkari on kirjaimmellisesti lypsäjä. Niitä saa esim. kaalimadosta

Kauhea vaiva jos kerran minusta kiinnostunutta naistakin olisi tarjolla.

Niin jota et voi sietää.

joku skitso vetää taas omia johtopäätöksiään...

Naisten löyhästä moraalista "et voi sietää" 

Vain random sekopää kykenee moisiin johtopäätöksiin

Vain vajaat jäävät tänne. Tuolla olisi odottamassa niitä puhtoisiakin naisia, jostain syystä halutaan ottaa joku sylkykuppi kerta sellaisen saa maksutta. Mitä vaan kunhan ei tarvitse mistään maksaa mitään. Lapsetkin jää varmaan mutsin harteille vapautuslapun jälkeen.

Naiset saisi alkaa varomaan tällaisia miehiä..

Vierailija
62/70 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän löytäisikin asiallisen seksisuhteen kivaan mieheen? Olisi mukava vain rakastella, suhdetta en kaipaa. En mene Tinderiin.

Mä löysin viime kesänä tuosta meidän läheiseltä raksalta. En tiedä onko ne nyt auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän löytäisikin asiallisen seksisuhteen kivaan mieheen? Olisi mukava vain rakastella, suhdetta en kaipaa. En mene Tinderiin.

Tinderistä sen kuulemma nykyään löytää helpoiten. Ymmärrän sinua silti täysin, en ikimaailmassa pistäisi kuvaani johonkin panosovellukseen.

Vierailija
64/70 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heitän vastakysymyksen, koska en voi tähän kysymykseen vastata. Miksi haluaisit olla pelkkä patja ihmiselle, joka ei sinusta muuta kaipaa?

Jokainen on itse vastuussa omasta hyvinvoinnistaan. Tuollainen tilanne ei edistä ainakaan pitkäaikaisen kumppanin haluavan hyvinvointia. Parempi jatkaa eteenpäin. Toinen voi nähdä tilanteen täysin eri tavalla, joten moraalikortti on vähän hölmö.

Mä olen miettinyt tuota samaa tai siis lähinnä sitä, että mikä prkle sitä itseä onkaan vaivannut kun tuohon on alentunut ei vain yhdesti vaan kerta toisensa jälkeen. Olen tullut siihen lopputulokseen että omalla kohdalla rakastuminen sai nuorempana pään niin sekaisin että sitä suostui mihin vaan. Lisäksi kun tuon toimintamallin meni hölmöyksissään "normalisoimaan" niin ei sitä jatkossa enää pitänyt outona vaan päinvastoin kuvitteli, että "rakkauden" kuuluukin olla tuollaista ja muutenkin hlvetin hankalaa.

Vierailija
65/70 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä heitän vastakysymyksen, koska en voi tähän kysymykseen vastata. Miksi haluaisit olla pelkkä patja ihmiselle, joka ei sinusta muuta kaipaa?

Jokainen on itse vastuussa omasta hyvinvoinnistaan. Tuollainen tilanne ei edistä ainakaan pitkäaikaisen kumppanin haluavan hyvinvointia. Parempi jatkaa eteenpäin. Toinen voi nähdä tilanteen täysin eri tavalla, joten moraalikortti on vähän hölmö.

Mä olen miettinyt tuota samaa tai siis lähinnä sitä, että mikä prkle sitä itseä onkaan vaivannut kun tuohon on alentunut ei vain yhdesti vaan kerta toisensa jälkeen. Olen tullut siihen lopputulokseen että omalla kohdalla rakastuminen sai nuorempana pään niin sekaisin että sitä suostui mihin vaan. Lisäksi kun tuon toimintamallin meni hölmöyksissään "normalisoimaan" niin ei sitä jatkossa enää pitänyt outona vaan päinvastoin kuvitteli, että "rakkauden" kuuluukin olla tuollaista ja muutenkin hlvetin hankalaa.

Ikävä myöntää, mutta sama. Jotenkin on päässään saanut kuviteltua, että suhteessa on jotain enemmän kuitenkin kuin mitä todellisuudessa on.

Vierailija
66/70 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin viime kesänä tuosta meidän läheiseltä raksalta. En tiedä onko ne nyt auki.

Raksalta?

Vierailija
67/70 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt on valmiita ihan mihin tahansa kunhan heidän omat itsekkäät tarpeensa tulevat tyy dytetyiksi. Ei siinä paljoa merkkaa mitä nainen haluaa.

Vierailija
68/70 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies teki noin, joten hänen puolestaan vastaan: kyllä olisin. Ja ilman minkäänlaisia omantunnontuskia.

Vierailija
69/70 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi syy, miksi ennenvanhaan erityisesti naisia neuvottiin harrastamaan seksiä vasta avioliitossa.

Vierailija
70/70 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut rehellinen siitä, missä mennään. Silti on joskus ollut vaikeita tilanteita kun toinen haluaisi enemmän. Mutta ei minusta siis olisi sellaiseen, että vedättäisin toista ihan täydet.