Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, olisitko valmis pitämään sinusta kiinnostunutta, vakavampaa ihmissuhdetta etsivää naista vain hoitonasi?

Vierailija
12.05.2020 |

Jos onnistuisi.

Antaisiko omatuntosi myöten?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua himokkaana miehenä häiritsee se, että moni nainen haluaa ikään kuin "koko paketin" parisuhteineen, häineen, lapsineen yms.

Miksi ei voisi vain nauttia seksistä ilman turhanpäiväisiä perheunelmia?

Mistä teitä löytää?! Joka hiton kerta täältä on lentänyt ukko ulos sormuksiensa kanssa. Päätin vaihtaa takas leluihin, nämä ei onneksi kosi.

itse aloin löytämään, kun hilasin ikärajaa reiluusti ylöspäin. Tosin olen mies.

Mihin ikäluokkaan ja minkä ikäinen itse olet?

Vierailija
42/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perce. Nyt tajusin että oon mokannut mun uusimman suhteen. Äh. No, täytyy vähän vetäytyä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi perce. Nyt tajusin että oon mokannut mun uusimman suhteen. Äh. No, täytyy vähän vetäytyä..

Kerro lisää.

Vierailija
44/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletetaan vielä, että nainen olisi poikkeuksellisen kuuma mielestäsi.

Ap

No, jos nainen olisi minun mielestäni "kuuma", niin sittenhän olisin kiinnostunut hänestä!?!

Mutta varsinaiseen kysymykseen, en halua johtaa ketään harhaan vain pesää saadakseni. Väärinkäsitykset ovat sitten erikseen, mutta siitä ei varmaan ollut kysymys.

No kai nyt voi olla kuuma ilman että haluaa parisuhteeseen.

Vierailija
45/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli pidettyä joskus. Nykyään en tekisi sitä (30v).

Vierailija
46/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
48/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
49/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Jos tällainen nainen olisi omasta mielestäni edes vähän siedettävä, sukaisisin hänet heti paksuksi ja roikkuisin hänessä niin kauan kuin voisin. Ja haluaisin useampia lapsia.

Vauvakuume siis vaivaa.

Vierailija
50/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Jos tällainen nainen olisi omasta mielestäni edes vähän siedettävä, sukaisisin hänet heti paksuksi ja roikkuisin hänessä niin kauan kuin voisin. Ja haluaisin useampia lapsia.

Vauvakuume siis vaivaa.

Söpöä

Vierailija
51/70 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka vastasitte myöntävästi, olisitteko valmiita menemään niin pitkälle, että vedättäisitte häpeilemättä?

Vierailija
52/70 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka vastasitte myöntävästi, olisitteko valmiita menemään niin pitkälle, että vedättäisitte häpeilemättä?

En oo vastannut aiemmin. En pitäisi ketään ”hoitona” enkä ainakaan antaisi ymmärtää muuta kuin haluan. Jos kiinnostunut nainen lähestyy, annan mielellään hänelle mahdollisuuden ja yritän tutustua. Voihan tunteita syttyä itsellekin, ei sitä ikinä ennalta tiedä. Harvinaista kai se on, että kaksi tuntematonta yhtä aikaa toisiinsa ihastuu omilla tahoillaan ja sitten kaikki on kuin satua. Eli toinen yleensä ihastuu ensin ja nopeammin ja tekee alotteita, toinen lähtee mukaan jos siltä tuntuu. Voisin itse lähteä katsomaan, syntyykö juttua. En kuitenkaan lupaa mitään tai teeskentele tunteita ennenkuin ne ovat totta. Jos asiasta puhutaan, kerron rehellisesti missä mennään. Jos ei ja toinen tekee omia oletuksia, sille en voi mitään. Pitää vaan olla avoin ihmiselle ja tunteille.

Vierailija
53/70 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen kyllä hieman katkera siitä, että naiset käytännössä näyttävät sallivan tuollaisen toiminnan, kunhan vain vakuuttelee alun perin olleensa kiinnostunut...

Vierailija
54/70 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastannut myöntävästi, mutta veikkaan että se on enemmistö nuorista, vähemmistö vanhemmista. Sitten on vielä ne miehet, jotka rehellisesti sanovat haluavansa pelkkää seksiä, koska saavat helposti eivätkä halua tarkertuvia parisuhdenaisia riesaksi.

Vierailija
55/70 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä kyselyssä 70% miehistä myönsi joskus johtaneensa naista harjaan saadakseen seksiä.

Vierailija
56/70 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on helppo. Totta kai, jos ei olisi muita hoitoja. Kyllä aika sitten näyttää, mitä siitä tulee.

Mulla joka tapauksessa sen "vakavan ihmissuhteen" raja menee yhteenmuutossa, kyllä se pitäisi sen naisenkin tajuta (aina muuttanut yksiin lähes välittömästi, jos siihen on aihetta ollut).

Ei tämä mitään rakettitiedettä ole, eikä sen pitäisi olla sitä minua nuoremmillekaan.

Vierailija
57/70 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja voisin tehdä miehelle noin. No okei, olen tehnytkin. Tosin kerroin kyseisille miehille suoraan, etten ole kiinnostunut enkä halua suhdetta. Itsepä halusivat silti olla kanssani seksin, hauskanpidon, illallisten ja matkojen merkeissä. Sitten tuli poru kun löysin miehen johon rakastuin ja lopetin kaiken muun. En tajua, mähän sanoin minkä on meininki, turha jäädä hameen helmaan roikkumaan.

Mies ottasi sen vain kohteliaisuutena...

Vierailija
58/70 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attaen huomioon, että tarina on käsikirjoitettua, joutavaa pazkaa, kuten Trumanilla, niin

Kyllä

Zinc

Vierailija
59/70 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä kyselyssä 70% miehistä myönsi joskus johtaneensa naista harjaan saadakseen seksiä.

Naiset harjaamaan ennen seksiä. Pointsit tosimiehelle.

Vierailija
60/70 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän löytäisikin asiallisen seksisuhteen kivaan mieheen? Olisi mukava vain rakastella, suhdetta en kaipaa. En mene Tinderiin.