Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, olisitko valmis pitämään sinusta kiinnostunutta, vakavampaa ihmissuhdetta etsivää naista vain hoitonasi?

Vierailija
12.05.2020 |

Jos onnistuisi.

Antaisiko omatuntosi myöten?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen antaisi niin helposti, että kävisi hoidoksi, niin mikä ettei. Vakavampaa suhdetta etsivien ei kannata jakaa *ersettä pitkin kyliä.

Olen huomannut useiden miesten salaisena haaveena olevan neitsyt nainen. Naama nutturalla joutuvat aina ottamaan kokeneita. Tiedän kyllä sen syyn.. kun ne aidosti vanhoilliset naiset ei nyt yksinkertaisesti pysty ottamaan taloudellisesti epävarmaa miestä ja sekös syö 😂

Vierailija
22/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua himokkaana miehenä häiritsee se, että moni nainen haluaa ikään kuin "koko paketin" parisuhteineen, häineen, lapsineen yms.

Miksi ei voisi vain nauttia seksistä ilman turhanpäiväisiä perheunelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen antaisi niin helposti, että kävisi hoidoksi, niin mikä ettei. Vakavampaa suhdetta etsivien ei kannata jakaa *ersettä pitkin kyliä.

Ja miehen ei taaskaan tarvitse ottaa vastuuta omasta toiminnastaan.

Vain nainen voi tulkita viestini noin.

Vierailija
24/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sitten, kun ensimmäisen kerran joku nainen on minusta kiinnostunut.

Vierailija
25/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut useiden miesten salaisena haaveena olevan neitsyt nainen. Naama nutturalla joutuvat aina ottamaan kokeneita. Tiedän kyllä sen syyn.. kun ne aidosti vanhoilliset naiset ei nyt yksinkertaisesti pysty ottamaan taloudellisesti epävarmaa miestä ja sekös syö 😂

Taloudellisesti epävarmaa? Missä psykoosissa elät?

Vierailija
26/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitän vastakysymyksen, koska en voi tähän kysymykseen vastata. Miksi haluaisit olla pelkkä patja ihmiselle, joka ei sinusta muuta kaipaa?

Jokainen on itse vastuussa omasta hyvinvoinnistaan. Tuollainen tilanne ei edistä ainakaan pitkäaikaisen kumppanin haluavan hyvinvointia. Parempi jatkaa eteenpäin. Toinen voi nähdä tilanteen täysin eri tavalla, joten moraalikortti on vähän hölmö.

Vierailija
27/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua himokkaana miehenä häiritsee se, että moni nainen haluaa ikään kuin "koko paketin" parisuhteineen, häineen, lapsineen yms.

Mistä teitä löytää?! Joka hiton kerta täältä on lentänyt ukko ulos sormuksiensa kanssa. Päätin vaihtaa takas leluihin, nämä ei onneksi kosi.

Vierailija
28/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja voisin tehdä miehelle noin. No okei, olen tehnytkin. Tosin kerroin kyseisille miehille suoraan, etten ole kiinnostunut enkä halua suhdetta. Itsepä halusivat silti olla kanssani seksin, hauskanpidon, illallisten ja matkojen merkeissä. Sitten tuli poru kun löysin miehen johon rakastuin ja lopetin kaiken muun. En tajua, mähän sanoin minkä on meininki, turha jäädä hameen helmaan roikkumaan.

Vierailija
29/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloudellisesti epävarmaa? Missä psykoosissa elät?

Missä itse? Kaikille ei riitä Suomessa neitsyt naisia joten niitä joutuisi muutenkin etsimään muualta. Muualta olevat ei luovuta ilman eestä neitsyyttään ja saattaa haluta muutenkin avioitua.

Vierailija
30/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ei naisilla ole mitään moraalia nykyisin joten miksi minulla pitäisi olla.

Uskot omia satujasi oikeutus.

Säälittävää. Mihin kaikkeen muuhun sinä käytät vastaavaa oikeutusta?

Vierailija
31/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä löytää?! Joka hiton kerta täältä on lentänyt ukko ulos sormuksiensa kanssa. Päätin vaihtaa takas leluihin, nämä ei onneksi kosi.

Kirjastosta.

Vierailija
32/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ei naisilla ole mitään moraalia nykyisin joten miksi minulla pitäisi olla.

Uskot omia satujasi oikeutus.

Säälittävää. Mihin muuhun sinä käytät tätä oikeutusta?

Vierailija
33/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä teet naisella? Pesän puutteesta kärsivien luulisi hankkivan milkkarit. Ne kuulemma imuttaa paremmin kuin ite nainen

Olen eri mutta kyllä se vain niin on että aitoa naista ei mitkään milkkarit(?) korvaa.

Milkkari on kirjaimmellisesti lypsäjä. Niitä saa esim. kaalimadosta

Kauhea vaiva jos kerran minusta kiinnostunutta naistakin olisi tarjolla.

Niin jota et voi sietää.

joku skitso vetää taas omia johtopäätöksiään...

Naisten löyhästä moraalista "et voi sietää" 

Vain random sekopää kykenee moisiin johtopäätöksiin

Vierailija
34/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron sitten, kun ensimmäisen kerran joku nainen on minusta kiinnostunut.

Tämä.

Tosin sinkkuuden tuomista saavutetuista eduista on vaikea luopua.

Vierailija
35/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi asia puhua selväksi, ettei toinen odottaisi suhteelta liikoja.

Vierailija
36/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä teet naisella? Pesän puutteesta kärsivien luulisi hankkivan milkkarit. Ne kuulemma imuttaa paremmin kuin ite nainen

Olen eri mutta kyllä se vain niin on että aitoa naista ei mitkään milkkarit(?) korvaa.

Milkkari on kirjaimmellisesti lypsäjä. Niitä saa esim. kaalimadosta

Kauhea vaiva jos kerran minusta kiinnostunutta naistakin olisi tarjolla.

Niin jota et voi sietää.

Tuollaisia ne naisten vihaajat on jotka harrastaa naisia. Koitappa olla suhteessa tuollaisen kanssa. Huh. Silti nainen pitää olla, että on joku mitä saa vihata päivästä toiseen ja haukkua.

Vierailija
37/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heitän vastakysymyksen, koska en voi tähän kysymykseen vastata. Miksi haluaisit olla pelkkä patja ihmiselle, joka ei sinusta muuta kaipaa?

Jokainen on itse vastuussa omasta hyvinvoinnistaan. Tuollainen tilanne ei edistä ainakaan pitkäaikaisen kumppanin haluavan hyvinvointia. Parempi jatkaa eteenpäin. Toinen voi nähdä tilanteen täysin eri tavalla, joten moraalikortti on vähän hölmö.

Ihastuneena ei aina toimi järkevästi.

Vierailija
38/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tanssiin tarvitaan kaksi. Jos nainen lykkää haaraa syliin niin miksipäs ei. En ole vastuussa muiden tekemisistä.

Vierailija
39/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse aloin löytämään, kun hilasin ikärajaa reiluusti ylöspäin. Tosin olen mies.

Vierailija
40/70 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies seksistä kieltäytyy, se on fakta.