Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselen asuntoja ostoaikeissa. Voi järkytys mitä kylpyhuoneita!

Vierailija
11.05.2020 |

Sisustusmuoti toki muuttuu ajan myötä, mutta silti vaikea ymmärtää miksi iso kylppäri on kaakeloitu sinisin tai vihrein kukkakaakelein? Lisänä boordilaattaa eri kuviolla. Tai turkoosia ja valkoista neliölaattaa shakkikuvioon ladottuna.

Vaikea olisi viihtyä noissa väreissä ja tunnelmissa.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan maksaa sellaisen ison omakotitalon kylpyhuoneen remontti? Siis että kaikki pinnat uusiksi. Sanotaan vaikka kylpyhuoneen pinta-ala 30m2.

Minä laitoin muutama vuosi sitten muuttaessani kylpyhuoneen aika isolla kädellä uusiksi eli mm. puratutin saunan ja laajensin kylpyhuoneen sinnekin (joo, olen outo suomalainen, en halua kaupunkiasuntooni saunaa, koska käytän sitä todistettavasti kerran kolmessa vuodessa, mutta rakastan vaahtokylpyjä). Työt ja pohja+pintamateriaalit ilman kalusteita maksoivat 11 700 €, tuohon kalusteet päälle noin 3000 €. Tosin pienempi tila tuo on kuin teillä. Olisikohan noin 12 m2.

Että ihan puratutit.

Vierailija
102/111 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan maksaa sellaisen ison omakotitalon kylpyhuoneen remontti? Siis että kaikki pinnat uusiksi. Sanotaan vaikka kylpyhuoneen pinta-ala 30m2.

Minä laitoin muutama vuosi sitten muuttaessani kylpyhuoneen aika isolla kädellä uusiksi eli mm. puratutin saunan ja laajensin kylpyhuoneen sinnekin (joo, olen outo suomalainen, en halua kaupunkiasuntooni saunaa, koska käytän sitä todistettavasti kerran kolmessa vuodessa, mutta rakastan vaahtokylpyjä). Työt ja pohja+pintamateriaalit ilman kalusteita maksoivat 11 700 €, tuohon kalusteet päälle noin 3000 €. Tosin pienempi tila tuo on kuin teillä. Olisikohan noin 12 m2.

Että ihan puratutit.

Kyllä, en purkanut itse, vaan puratutin ammattilaisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylppäri ilman pönttöä?

Mitvit?

Se on niille, joiden mielestä on normaalia kuseksia lattiakaivoon. Normaaleilla ihmisillä on kyllä pönttö kylppärissäkin.

Vierailija
104/111 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairaan iso kph teillä😳

Vierailija
105/111 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairaan iso kph teillä😳

Samaa katsoin. Tuohan on yksiön kokoinen.

Vierailija
106/111 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika innoissani, kun tulevan kodin kylpyhuone on sellainen perustylsä vaihtoehto, jossa lattia on harmaa ja seinät valkoiset. Nykyisen kylppärin seinät ovat sekoitus persikan värisiä, vaaleansinisiä ja keltaisia neliölaattoja. Kaiken lisäksi laattojen asettelussa ei ole käytetty mitään logiikkaa, yhtäkkiä sinisen osan keskellä voi olla yksi keltainen laatta. Pidän kyllä esimerkiksi keltaisesta, mutta paljon mielummin ostan tuohon valkoharmaaseen vaihtoehtoon keltaiset pyyhkeet tai maton kuin että sitä keltaista olisi laatoituksessa mukana.

Vierailija
107/111 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalimmat trendit saunoissa ovat nämä mustaksi maalatut lauteet ja seinät sekä musta WC-pytty. Toinen ääripää on valkoiset seinät ja lauteet. Kamala. Ja näkyy hyvin ”oksankohdat” lauteissa jos ei käytä laudeliinaa.

https://www.kaleva.fi/sarjakuvat/fingerpori/2237308

Vierailija
108/111 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit vessaremontin verran alennusta hinnasta.

Vierailija
109/111 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloasunnon peruskylppäri, 6000€ . Teetä mieleinen.

Mutta muista asbesti

Suotta huolehdit. Taloyhtiössä ei tehdä minkäänlaista kylppäriremppaa ilman taloyhtiön lupaa ja valvontaa. Asbestitutkimus on pakollinen aina purkuremontissa ja maksaa muutaman satasen, mutta jos sitä löytyy, purku tehdään asbestipurkuna ja maksaa maltaita.

Vierailija
110/111 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me teetettiin just iso kylppäriremppa ja laitettiin seinään iso vaalean turkoosi seinälaatta ja lattiaan tumma pukkilan hexagon. Tuli vähän hiki kun mietin, että parin vuoden päästä jos halutaan myydä niin av:lla ois taas tällanen keskustelunavaus😂 ehkä joku tykkäis.

Mä tykkäisin!

Vierailija
111/111 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarikylppärit on oikeesti ihania! Etsin juuri tällaista asuntoa. Olen tosissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän