Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään 16tuuman Tunturi Dragonfly:ta tai Nopsan F1?

Vierailija
04.07.2006 |

Pojalle ollaan hankkimassa pyörää. Onko käytännön kokemuksia noista malleista? Mitä kannattaa huomioida pyörää ostaessa, muuta kuin se että se on sopivan kokoinen?



Ostaisitko itse ns. merkkipyörän vai ajaako saman asian esim. Bilteman mallit?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täytyy sanoa, että poikamme pyöräilyinto ja teho lisääntyi puolella, kun päästiin siitä jäykästä halpismallista eroon. Suosittelen. Siinä 16" ei oo jalkaa, eli se kandee ostaa varaosana, kun sit apparit saa pois, niin pysyy fillari pystyssä. Samoin lukko puuttuu.

Vierailija
2/2 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti kannattaa satsata laatuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla