Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uskovaisia täytyy pilkata?

Vierailija
11.05.2020 |

Evankeliumi Matteuksen mukaan 10
32. Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
33. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei olisi tätä hyvää yhteiskuntajärjestystä jos emme olisi luterilainen maa.

Saamme kiittää tästä kaikesta Jumalaa ja kristinuskoa.

Meillä on niin hyvä maa, että jopa ateistit ja uskonnottomat saavat elää rauhassa valitsemallaan tavalla. Tämän kaiken on Jumala ja kristinusko meille mahdollistanut.

Kiittäkää siis siitä, älkääkä pilkatko.

Vierailija
122/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomme perustaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ateistit pilkkaavat kristinuskoa, koska ovat heikkoja, eivätkä kestä totuutta. Koska jos kaikki se evoluutiopaska mitä heille on koulussa opetettu, osoittautuukin vääräksi, niin heidän maailmansa romahtaisi. Hitlerin ajan saksalaisille kävi aikoinaan siihen tyyliin. Kun vuosikymmeniä jauhettu skeida "arjalaisesta rodusta" ja "maailmanvalloituksesta" murentui neuvostoliiton marssittua Berliiniin, Britannian ja Yhdysvaltojen vapauttaessa keskitysleirit jne.. Saksalaisten "maailma romahti". He tappoivat itsensä kuka vain kerkesi, tajusivat ettei mitään "maailman herruutta ja arjalaista rotua" ole olemassakaan, vaan heitä oltiin vedätetty, ja "palkanmaksun aika" tuli..

Ateistit pelkäävät, siksi he pilkkaavat uskovia. He pelkäävät tuntematonta, asioita jotka eivät ole heidän "hallussaan"..

Hi.tler oli harras Katolilainen...olet kai tietoinen asiasta?

Siteeraus Lutherin kirjasta "Juutalaisista ja heidän valheistaan":

"Ensiksi, että heidän synagoogansa tai koulunsa sytytettäköön

tuleen, ja mikä ei tahdo palaa, se peitettäköön ja

umpeenluotakoon maalla, ettei ikänä yksikään ihminen näkisi

siitä kiveä eikä kuonaa. Ja tä-

170

mä on tehtävä Herramme ja kristikuntamme kunniaksi, jotta Jumala

näkisi, että me olemme kristittyjä ja ettemme ole tietoisesti tahtoneet

emmekä sietäneet tällaista Hänen Poikaansa ja Hänen kristittyihinsä

kohdistettua julkista valehtelemista, kiroamista ja herjaamista"

Ateistit pilkkaavat kristinuskoa, koska ovat heikkoja, eivätkä kestä totuutta. Koska jos kaikki se evoluutiopaska mitä heille on koulussa opetettu, osoittautuukin vääräksi, niin heidän maailmansa romahtaisi. Hitlerin ajan saksalaisille kävi aikoinaan siihen tyyliin. Kun vuosikymmeniä jauhettu skeida "arjalaisesta rodusta" ja "maailmanvalloituksesta" murentui neuvostoliiton marssittua Berliiniin, Britannian ja Yhdysvaltojen vapauttaessa keskitysleirit jne.. Saksalaisten "maailma romahti". He tappoivat itsensä kuka vain kerkesi, tajusivat ettei mitään "maailman herruutta ja arjalaista rotua" ole olemassakaan, vaan heitä oltiin vedätetty, ja "palkanmaksun aika" tuli..

Ateistit pelkäävät, siksi he pilkkaavat uskovia. He pelkäävät tuntematonta, asioita jotka eivät ole heidän "hallussaan"..

Yhdistät n atsit ateisteihin ja tavallisiin ihmisiin. Kyllä se nimenomaan on niin että me ateistit on niitä jotka hyväksyy tämän maailman sellaisena realistisena kuin se on. Uskovat pelkäävät ihan eniten ja epäilevät jatkuvasti sitä omaa uskoaan, joka on lapsellista mielikuvitusta. Minä en hyväksy sellaista mahdollisuutta että olis joku luoja joka sitten kuitenkin laittais johonki tulimereen. Siis mitä saatanan palvomista siinä on jos se kerran on hyvä tyyppi? Se on sairas sadistinen narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei olisi tätä hyvää yhteiskuntajärjestystä jos emme olisi luterilainen maa.

Saamme kiittää tästä kaikesta Jumalaa ja kristinuskoa.

Meillä on niin hyvä maa, että jopa ateistit ja uskonnottomat saavat elää rauhassa valitsemallaan tavalla. Tämän kaiken on Jumala ja kristinusko meille mahdollistanut.

Kiittäkää siis siitä, älkääkä pilkatko.

Älä valehtele. Ihmisille voi opettaa todellisuudesta asioita ilman mitään mielikuvitusolentoja. Jumalaa ja kristinuskoa ei tarvita, koska ne ovat ihmisen mielikuvitusta. Niitä ei ole olemassa.

Vierailija
124/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuk. 12:49-51 "Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta."

Sanoi rakastava, armollinen Jeesus. 

Vierailija
125/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisia ei nykyään kukaan puolusta, siksi ovat helppo maali julmille ihmisille. Hyvät ihmiset eivät koe tarvetta kiusata ketään, mutta  sydämeltään mustat nauttivat kun saavat ivata ja alistaa muita.

Nämä ovat juuri niitä samoja tyyppejä, jotka aikanaan vainosivat juutalaisia, tai hirttivät mustia Amerikassa. Aina käydään niiden kimppuun jotka ovat yhteiskunnassa heikoilla ja keitä on trendikästä alistaa.

Vierailija
126/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyriys ja ylemmyyden tunne on kiteytetty konseptiin.

Myös se että on vain yksi ainoa jumala ja muut on väärässä.

Tämä tekee suoran erottelun ja tästä syystä jos ottaa puheeksi ja alkaa kertomaan muille miten heidän pitäisi elää, niin tulee varmasti pilkatuksi. Tai ei välttämättä suoranaisesti, mutta takulla kuulee suorat sanat ja sen voi kokea pilkaksi, jos ei mahdu omaan ahtaaseen katsomukseen ymmärtää monenlaisia näkemyksiä.

Kun se ainoa yksi näkemys on ainoa oikea, niin muuthan silloin pilkkaa tietenkin.

Sitten pitää toivoa että Jumala kostaa.

Voi myös heittäytyä marttyyriksi ja kokea sääliä tai sitten sitä ylemmyyttä.

Muut on koiria ja minä olen herran hunajapytty ja tahtoo vain makiata makiata tänne sitä pannaaan papa pannaan papapa pannnaan. Makiata makiata tänne sitä pannaan.

Vierailija
127/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaisia ei nykyään kukaan puolusta, siksi ovat helppo maali julmille ihmisille. Hyvät ihmiset eivät koe tarvetta kiusata ketään, mutta  sydämeltään mustat nauttivat kun saavat ivata ja alistaa muita.

Nämä ovat juuri niitä samoja tyyppejä, jotka aikanaan vainosivat juutalaisia, tai hirttivät mustia Amerikassa. Aina käydään niiden kimppuun jotka ovat yhteiskunnassa heikoilla ja keitä on trendikästä alistaa.

Samat tyypit muuten vainoaa tupakoivia ja lihavia ihmisiä.

Aina joku syy riittää että pääsee alistamaan ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
128/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestynyt ja tasapainoinen ihminen ei tunne tarvetta pilkata muita. Oletteko havainneet, että moni uskossa oleva on korkeasti koulutettu, lääkäreitä on paljon uskossa. Uskonveljet ja sisaret pitävät toisistaan huolta, ja heillä on laajat verkostot liike-elämässä. Itse olen ollut lapsesta asti uskossa, ja olen edelleen. AINA on ystäviä jotka ovat samalla aaltopituudella. Meitä on joka ammattikunnassa ja usko yhdistää meitä. Siinä ei tunnu ateistin pilkka pas k an vertaa. 

Vierailija
129/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni kummi uskovainen. Antaa uskoa, se ei ole minulta pois etenkin kun ei uskoaan muille tuputa

Vierailija
130/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pilkkaa muita kuin koronauskovaisia

Vierailija
131/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voi itse uskovaiset katsoa peiliin myös tuomitaan kun ei usko. Seurakunta esim. Laittoi kaikille joiden vanhemmat naimisissa vastasyntyneelle jonkun jeesuskirjan ja oli mahdollisuus siunata koti uuden tulokkaan johdosta. Samaan aikaan sain itse lapsen ei tullut susiparina kun asuin. Ei lapsi vanhempiaan valitse onko uskossa vai ei onko naimisissa eipä oikeastaan mitään.

Vierailija
132/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin miettinyt sitä miksi ihmisiä pitää pilkata jos he uskovat Jumalaan tai johonkin muuhun korkeampaan voimaan. Ei se tee heistä sen huonompia ihmisiä kuin muistakaan, uskovilla ihmisillä on monesti sydän paikallaan, ja he ovat luotettavia ja auttavaisia. Monet löytävät elämäänsä tasapainon Jumalan kautta, mutta heitäkin pilkataan ja vähätellään. Varmaan heidänkin pitäisi sitten edelleen rötöstellä, vetää päihteitä tai mitä he nyt ikinä ovat ennen uskoontuloaan puuhastelleetkaan.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
133/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun lähtee tuomitsemaan muita, niin helpostihan siinä käy niin että tulee tuomituksi itsekin... 

Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;

2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.

3 Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?

4 Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi?

5 Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.

Vierailija
134/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on ihmisten heikko itsetunto ja kykenemättömyys omaan ajatteluun, ei kukaan terveen itsetunnon omaava välitä siitä mihin joku toinen uskoo. Usein ne jotka sanovat uskovia tyhmiksi ja sellaisiksi jotka eivät osaa ajatella lankeavat juuri tuossa ajattelemattomuudessa todelliseen tyhmyyteen. Sama toimii myös päinvastoin, jos uskova alkaa selittämään toisen olevan väärässä omassa tavassaan ajatella. Tiede ja kiihkoateismi ovat tämän päivän uskontoja niille jotka eivät osaa ajatella itse, samanlaista palvontaa, kuin keskiajallakin. Parhaimmillaan tiede ja uskonto ajavat samaa asiaa, etsivät totuutta ja myöntävät tietämättömyytensä.

Vierailija
135/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pilkkaa uskovaisia mutta ne on kovia kusettamaan pakanoita - tarttee olla varovainen.

Vierailija
136/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pilkkaa muita kuin koronauskovaisia

Oletko siis korona-ateisti, hauskaa kun ihmiset keksivät aina uusia keinoja itsensä huijaamiseksi.

Vierailija
137/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskontojen nimissä on tuhottu ja tuhotaan kansoja, kulttuureja, historiaa, ihmisarvoa... Ja miksi? Siksi että lauma ihmisiä uskoo sokeasti johonkin hölynpölyyn, jonka nimissä kohottautuvat muiden yläpuolelle.

Saa teitä pilkata.

Vääräuskoisia on ja he tekevät mitä haluavat. Tällä ei ole mitään tekemistä oikean uskon kanssa.

Vierailija
138/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkaan uskovaisia, koska herrani Lusifer palkitsee minut siitä nameilla ja kehuilla.

139/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sinä olla pilkkaamatta jotakin aikuista, joka täysin pyytettömästi uskoo joulupukin olevan ihka oikeasti olemassa ja saarnaa kaikille tulevan joulun ilosta?

Tämä!

Minä en jaksa pilkata, mutta säälin kyllä aikuisia ihmisiä, jotka pitävät totuutena ja Jumalan sanana horinoita, joita vanhat, naisia vihaavat miehet kirjoittivat tuhansia vuosia sitten.

Vierailija
140/154 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaan uskovaisia, koska herrani Lusifer palkitsee minut siitä nameilla ja kehuilla.

Hail Satan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan