Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä, että lyöminen on väärin

Vierailija
11.05.2020 |

Seurustelen herkän ja impulsiivisen miehen kanssa, joka suuttuu helposti mutta leppyy myös todella nopeasti. Näissä suuttumisen puuskissa hän on läppäissyt mua kasvoille tai vartaloon 3 vuoden aikana 6 kertaa. Läppäisyt eivät ole olleet sellaisia, että niistä aiheutuisi pysyvää vammaa, mutta pahimmillaan on tullut poskiluuhun pieni mustelma. Mies myös välillä uhkaa väkivallalla esim. pitämällä nyrkkiä "lyömisasennossa" edessäni tai sanoo että aikoo murskata mun kallon. Näistä tilanteista hän on jälkikäteen sanonut, että niitä on turha pelätä, koska hänellä on vain paha tapa uhkailla.

Mies on pyytänyt näitä läppäisyjä anteeksi yleensä samantien. Mulle on kuitenkin jäänyt niistä pelkoja, mikä on vaikuttanut negatiivisesti suhteeseemme. Esimerkiksi jos näen, että mies alkaa kiihtyä, pyydän häntä lähtemään pois tai lähden itse pois, jolloin varsinaiset riidanaiheet jäävät käsittelemättä. En myöskään suostu ottamaan miestä luokseni yöksi, jos hän on humalassa (asumme omissa asunnoissa). Mies painaa 30 kg enemmän kuin minä, joten mulla ei ole mitään mahdollisuutta puolustautua häntä vastaan.

Aikaisemmin mies on jollain tavalla ymmärtänyt, etten suostu olemaan hänen kanssaan tilanteissa, joissa koen uhkaa. Nyt tilanne on kuitenkin mennyt siihen, että mies ei enää ymmärrä ja kokee, ettei mun kanssa voi suunnitella tulevaisuutta, mikäli pidän näistä säännöistäni kiinni.

Olen aiemmin luullut, että mies katuu läppäisyjään, mutta nyt hän sanoikin, että ne on "vain läppäisyjä" ja mun pitäisi päästä yli niistä. Hän sanoi myös, että mun pitäisi hakeutua hoitoon käsittelemään pelkojani, koska on ihan sairasta, että säikähdän pienistä läppäisyistä.

Nyt en enää luota siihen, että läppäisyt loppuisivat, koska miksi loppuisivat, jos hän ei kunnolla edes kadu? Miten voisin saada hänet ymmärtämään, että kaikenlainen väkivalta on VÄÄRIN?

Nyt kun tän kirjoittaa ylös, niin mun omiin silmiin tää tilanne vaikuttaa sairaalta, mutta ei mun puolelta vaan miehen...

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoituksesta ei ole apua ellei ole todistajia tai lääkärintodistusta tapahtuneesta väkivallasta. Ikävä kyllä.

Jos menee oikeuteen sana sanaa vastaan niin luultavasti mies puhuu itsensä puhtaaksi pulmuseksi. Tai siis miehen asianajaja.

Oikeus ei ole sellainen paikka, että siellä saa oikeutta ellei pysty jotain todistamaan. Myös mies voi valehdella (syytetty) ja puhua ummet ja lammet, se on mahdollista. Vaikka hän joutuisi kiinni vaiheesta ei merkitse mitään. Myös voi haukkua ja valehdella asioita siitä jota kohtaan on ollut väkivaltainen.

Parasta on lähteä nyt niin heti kun vain voit.

Mies kyllä ihan hyvin tietää, että lyöminen on väärin, hän vain manipuloi sinua ja yrittää murtaa sinua myös henkisesti.

Alkoholi lisäksi mukana kuvioissa vaarallista, älä jää siihen kuvioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan