Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mitä on nämä tori.fi-haaveilijat??

Vierailija
11.05.2020 |

Valhtelematta tullut 10 kpl eilisestä saakka myynti-ilmoitukseen kyselyitä: "Hei, onko nämä vielä myynnissä?" Tai "Hei, onko vielä kaupan??" Ja kun vastaan "Hei, kyllä on." Niin sitten hävitään kuin pàska viemäriin.
Ihme porukk

Kommentit (226)

Vierailija
1/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihme porukkaa. En tiedä miten lähti viesti kesken. - ap

Vierailija
2/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä mitään, mutta kun vihdon saat sovittua kaupat jonkun kanssa, niin noutoaikaa et saakaan sovittua. Tai jos saat, niin tavaroita ei tullakaan noutamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku tulee sanomaan miten on muutakin elämää kuin roikkua jossain torissa. Mutta ei se selitä miksi viesteihin ei vastata edes päivän-pari viiveellä.

Vierailija
4/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään ihmetellyt aivan samaa. Suurin osa kyselijöistä häviää viimeistään siinä kohtaa kun annan tilinumeron ja alan odotella maksua. Olen aivan kyllästynyt ihmisten olemattomiin käytöstapoihin, mutta ei viitsisi tavaroita roskiinkaan heittää.

Vierailija
5/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja sitten on näitä pähkäilijöitä joiden pitää pohtia, makustella ja mutustella jotain 4 euron ostosta monta päivää. Ja kun ehdit myydä sen siinä välissä, niin alkaa itkuvirsi. Tori on ihan hirveä mesta myydä mitään!!

Vierailija
6/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään tajua noita. Rupeaako ne siinä vaiheessa vasta miettimään, että mullahan ei oo rahaakaan tai toi ei ookkaa kiva väri, tai kaapissa onkin jo melkeen samanlainen. Itselle ei IKINÄ tulisi mieleen ottaa yhteyttä sitä ensimmäistäkään kertaa, jos en olisi tosissani ja myös valmiina kaupankäyntiin.

Vierailija
7/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tullut tuhansia euroja tienattua myymällä kaikki ylimääräinen roina torissa. Joutuuhan sen eteen vähän vaivaa näkemään.

Vierailija
8/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun saat oikeasti jonkun myytyä, ja tulet koneelle poistaaksesi ilmoituksen, on sinulle tullut viesti "vieläkö on myynnissä?" ja kun vastaat, että "meni jo", tulee itkupotkuraivari, että miksi et voinut minulle myydä.

Vierailija
9/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkoonkoonkoonko? On.

Sit täys hiljaisuus. Siis mit vit? Pitääkö alkaa vastailemaan että ei ole?

Sit myyjissä se että kiire! muuttonouto! nopeimmalle! Laitat viestiä että Hei, ostan tuotteen voinko tulla kohta hakemaan. Mitään ei vastata 😂😂😂.

Vierailija
10/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä mikään uusi ilmiö ole.

Ennen internettiä laitoin sanomalehden sivulle ilmoituksen myynnissä olevasta huonekalusta kuvineen. Heti aamusta lankapuhelin soi taukoamatta kun ihmiset ihan uteliaisuuttaan soittelivat. Osa sanoi suoraan, etteivät ole ostoaikeissa ja samanlaisia ostajia, jotka katosivat löytyi myöskin niinkuin nykypäivänä.

Vierailija
11/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on köyhiä. Todnäk ovat just niitä jotka verkkokaupassa keräävät roinaa ostoskoriin ja kassalle kun pitäis mennä, niin suljetaan selain.

Torissa toimivat vaan noin.

Vierailija
12/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään tajua noita. Rupeaako ne siinä vaiheessa vasta miettimään, että mullahan ei oo rahaakaan tai toi ei ookkaa kiva väri, tai kaapissa onkin jo melkeen samanlainen. Itselle ei IKINÄ tulisi mieleen ottaa yhteyttä sitä ensimmäistäkään kertaa, jos en olisi tosissani ja myös valmiina kaupankäyntiin.

Etsin itse torista jonkin aikaa sitten syöttötuolia. Valikoimaa oli lähialueillakin pilvin pimein ja hyvät tuntuivat menevän aika nopeasti. Useasti kävi niin, että vaikka laitoin viestiä muutama tunti ilmoituksen julkaisun jälkeen, niin oli jo varattu. Se vähän ajoi siihen, että piti itsekin kysellä samanaikaisesti monista vaihtoehdoista onko varattu.

Vierailija
13/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy vaikka antaisit tavaraa ilmaiseksi. 

Vierailija
14/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vaan haluu jauhaa phjashkhaa... ja siihen riittää että joku ilmoittaa jossain jotain, ihan sama mitä.

Vierailija
15/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin käy vaikka antaisit tavaraa ilmaiseksi. 

Roskalava-ryhmässä on hauska seurata tätä varailua ja hakematta jättämistä.

Itse olen joskus ostanut Torista sekä Huudosta ja parikin kertaa yllättänyt myyjän ripeydelläni. Rahat lähtee maksuun aina heti kun saan myyjän tilitiedot.

Vierailija
16/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on köyhiä. Todnäk ovat just niitä jotka verkkokaupassa keräävät roinaa ostoskoriin ja kassalle kun pitäis mennä, niin suljetaan selain.

Torissa toimivat vaan noin.

Jännä kuinka mitä tahansa tapahtuu niin se on aina köyhien syytä.

17/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käynyt samanlaisesti monta kertaa. En ymmärrä miksi täytyy kysyä onko tuote vielä vapaa/mynnissä jos ei kuitenkaan ole siitä tuotteesta kiinnostunut oikeasti tai ole halukas ostamaan. Siinä tilanteessa tuhlataan vain ja ainoastaan molempien aikaa.

Vierailija
18/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten näissä ärsyttää henkilöt, jotka ilmoittavat ostavansa tavaran x, ja antavat osoitteensa postitusta varten. Maksua ei kuulu ikinä. Kun tiedustelet, että olivatko ostamassa, viestit kyllä luetaan, mutta mitään ei vastata enää ikinä. 

Vierailija
19/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä hyviäkin helmiä välissä. En päässytkään noutamaan yhtä tavaraa, ilmoitin toki siitä ja tämä henkilö päätti tuoda sen :) tarjosin lisämaksua mutta ei käynyt.

Suurin osa on kyllä rasittavia. Onkohan se jokin pakkomielle varailla tavaroita ihmisiltä ilman aikomustakaan ostaa niitä? Saa siitä jotain outoa mielihyvää.

Vierailija
20/226 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ilmeisesti ollut hyvä tuuri, kun reilu kymmenen tavaraa myyneenä ja ostaneena ei ole käynyt mitään erikoista vaan kaupat sujuneet nopeasti ja hyvin.