Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko suomalaiset kuuroja. Kokoontumisrajoitus on edelleen 10 henkilöä toukokuun loppuun

Vierailija
10.05.2020 |

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/3b145ee4-17d4-43b6-bceb-c6376216…

Ja ensi viikolla alkaa taas kouluarki. Siellä ei mene kuin sen 5 minuuttia, niin jo oppilaat pelaavat jalkapalloa, painivat, leikkivät jne yhdessä yli 500 oppilaan koulussa. Joten mit väl. Kaksi lasta eri kouluissa, niin pitääkö tässä nyt sitten näytellä jotain teatteria toukokuun loppuun asti muka???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No läppäähän nämä karanteerirajoitukset ovat. Kohta kukaan ei muista edes koko, mikäs sen nyt olikaan, Koronaa, kun bisse virtaa terasseilla sekä uimarannat ja ravintolat aukeaa. Näytellään nyt sitten tämä kesä ym. jeesustelua naapureiden ja työkavereiden mieleksi.

Vierailija
2/4 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä korona? En ole nähnyt sitä missään, joten sitä pikku fluuta eo ole olemassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksimielistä porukkaa tuntuu täällä olevan. Olen kyllä ihan samaa mieltä näistä korona rajoituksista. Ruotsin linjalla mennään vaan jatkossa. Vauva.fi palsta antaa tälle 100 % suosituksen.

Vierailija
4/4 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseän ialkanut ketuttaa, ku nmijä juoksijana jopa pysäytän vauhtini kokonaan väistääkseni vastaantulevia, kun edelläni kävelee myös joku samaa puolta kuin minä. Suurin osa ei väistä ollenkaan vastaantullessaan ja pyöräilijät pyyhältävät myös ohittaessaan minua useimmiten hihaani hipoen, että se niistä turvaväleistä sitten! Ilmaniistonkin sain taas kerran nyt vklp pyöräilijältä niskaani, ohitti ja roiskaisi päälleni limansa, yök! Kivasti näkyi auringonvaloa vastaen miten räkäsuihku lensi kuin suihkunpäästä ilmaan...

Ulkonaliikkumiskielto pitäisi lätkäistä noiille, jotka uhallaan räkivät muiden päälle ym.,ei kaikille järkevästi liikkuville. Harkitsen itse yölenkkeilyyn siirtymistä, kun näköjään saa tosiaan terveytensä ja henkensä edestä pelätä noita räkäsuihkuja ja ylijyrääjiä:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän