Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe ei huomioinut äitienpäivää mitenkään :(

Vierailija
10.05.2020 |

Ei mies eikä lapsi toivottanut mitään puhumattakaan kahvista tai muistamisesta. Luulin, että lapsella oli kortti, mutta ei se ole muistanut koko päivää... Mies ei oo sitä muistuttanut, vaikka aivan varmasti on päivän huomannut facebookista tai lehdistä. Olen vähän surullinen. Harmittaa myös lapsen puolesta, lasta harmittaa aivan varmasti kun huomaa päivän menneen ohi.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo arvostuksen puute surettaa minuakin. Olishan se kiva saada lahjoja, kukkia ja päästä valmiiseen aamupalapöytään, mutta ei niidenkään puute yhtään haittais, jos toinen edes halais ja toivottais hyvää äitienpäivää.

Vierailija
42/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tarpeellisen (ja arvokkaan) lahjan pari vkoa etukäteen. Nimittäin uuden pyörän työmatkoja varten. Oikeasti ihan superihana! Tänään mieheni vei vielä kukkakauppaan, josta valitsin muutamia pihakukkia. Itse laitoin lounaan, mut tyttäret leipoivat kakun. Poikamme lähti kanssani kuntoilemaan. Päivälliseksi mies haki pizzat.

Mieheni ahdistuu juhlapäivistå ja muistamispakoista. Häntä on myös todella vaikeaa ilahduttaa lahjoilla. Kun ei tarvii mitään ja sen minkä tarvitsee, ostaa itse. Jos vihjaan itselleni jostakin, en ihan varmasti saa sitä. Muuten mies on tosi ihana, mut nää juhlat eivät ole häntä varten. Kyllä hän tänäänkin onnistui murjottamaan, mut ei kuitenkaan koko päivää.Tämä vuosi oli siis todellinen yllätys ja tässä on varmaan kymmenen vuoden tarpeiksi. Osaan arvostaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ap:n fiilikset. On ikävää olla se, joka tykkää muistamisesta ja sitten pitäis muistuttaa toisia vielä asiasta.

En minäkään kaipaa mitään ihmeellistä, mutta onnittelut jo on kivoja. Aiemmin en ole saanut mitään, mutta toki viime vuosina päiväkodissa ja koulussa askarreltuja kortteja.

Itse sain tänään lapsilta (6 ja 9 v) kortit ja aamiaisen. Ihanat pienet olivat keskenään väkertäneet ja tulivat ysiltä herättämään. Lasten isä ei ollut auttanut yhtään ja heräsi vasta puoliltapäivin, mutta en jaksa enää välittää siitä. Meilä oli kolmestaan kiva aamu!

Vierailija
44/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään koruja tai tavaralahjoja tarvi. Lasten kortit on kivoja. Kiva ois jos joku keittäis aamulla kahvit valmiiksi.

Tänä aamuna heräsin migreeniin niin lepäsin pitempään. Ei tullut kahveja. Ihan rauhassa sain olla kyllä. Noustuani siivo oli melkoinen ja kaikki hommat ja lasten ruuat ja hoidot tekemättä. Semmosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän