Perhe ei huomioinut äitienpäivää mitenkään :(
Ei mies eikä lapsi toivottanut mitään puhumattakaan kahvista tai muistamisesta. Luulin, että lapsella oli kortti, mutta ei se ole muistanut koko päivää... Mies ei oo sitä muistuttanut, vaikka aivan varmasti on päivän huomannut facebookista tai lehdistä. Olen vähän surullinen. Harmittaa myös lapsen puolesta, lasta harmittaa aivan varmasti kun huomaa päivän menneen ohi.
Kommentit (44)
Jokainen arvostaa sitä mitä arvostaa....
Kysy, mikä liputuspäivä tänään on?
Tiedän että tämä ei paljoa lohduta, mutta mä ainakin toivotan sulle hyvää ja ihanaa äitienpäivää <3
Ja sinähän et voi kysyä, et. Menee hyvä marttyyrikortti pilalle. Nyt tällä saa taas uhriuduttua moooonta kertaa.
Mä en jaksa enää odottaa mitään, helpompaa tehdä itse äitienpäivä ja tarjota perheelle jotain spessuu, tänään se on voileipäkakkua ja mokkapaloja.
No , ett anna piparia kuukauteen. Ai niin, eihän tilanne muutu miksikään
Olin töissä, ja odotin että kotiin tultua mua odottaa jotain kivaa syötävää koko perheelle katettuna, tämä kun ollut tapana (myös isänpäivänä), mutta eipä ollut mitään. :( Lapset pelasi, mies jossain pihalla, yhtään ei oltu laitettu paikkoja päivän aikana kuntoon. Olin kyllä pettynyt, olen edelleen. Mies tuli äsken sisälle, ei sanonut mulle mitään. Että tämmönen aarre täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että tämä ei paljoa lohduta, mutta mä ainakin toivotan sulle hyvää ja ihanaa äitienpäivää <3
Kiitos! Mieltä ovat lämmittäneet myös facebookin yleiset toivotukset, tuntuu hyvältä kun äitejä pidetään tärkeänä! Ei sillä, että erityisen hyvä äiti olisin tai mitään kummoisempaa olisin ollut vailla, mutta se lapsen kortti ois ollu kiva. Kysäisen siltä kohta iltapalalla.
Ap
En ymmärrä miksette naiset hyvät (siis esim. ap) avaa suutansa jo etukäteen. Ei se mitään pilaa jos olisi vaikka perjantaina maininnut ”ai niin, sunnuntaina onkin äitienpäivä, oliskin kiva jos...” ja lisää tähän mikä olisi kiva (saada kortti, aamiainen sänkyyn, syödä jotain erikoista lounaaksi, saada kukkia, saada joku lahja tmv mitä se nyt onkaan joka olisi kiva). Ei sitten tarvitse murjottaa sunnuntaina.
Tietenkin jos yhä tuonkin jälkeen perhe ignooraa koko päivän niin voi jo ottaa vähän nokkiinsa. Mutta sitä en ymmärrä että odotellaan jotain spesiaalia eikä vaivauduta edes mainitsemaan siitä.
Kannattaisi olla läsnä lapsen elämässä jotta olisi jotenkin tärkeä hänelle. Ei se ole meriitti, että on todistetusti kerran saanut munaa.
En minäkään. Minulla on kaksi teiniä, ei miestä. Mutta oma äiti tfki päibästä aina kauhean haloon ja oli tyytymätön lahjoihin ym, joten en viitsi alkaa.
Äiti saa sellaisen äitienpäivän kuin ansaitsee. Luepa tämä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksette naiset hyvät (siis esim. ap) avaa suutansa jo etukäteen. Ei se mitään pilaa jos olisi vaikka perjantaina maininnut ”ai niin, sunnuntaina onkin äitienpäivä, oliskin kiva jos...” ja lisää tähän mikä olisi kiva (saada kortti, aamiainen sänkyyn, syödä jotain erikoista lounaaksi, saada kukkia, saada joku lahja tmv mitä se nyt onkaan joka olisi kiva). Ei sitten tarvitse murjottaa sunnuntaina.
Tietenkin jos yhä tuonkin jälkeen perhe ignooraa koko päivän niin voi jo ottaa vähän nokkiinsa. Mutta sitä en ymmärrä että odotellaan jotain spesiaalia eikä vaivauduta edes mainitsemaan siitä.
No joo. Kerroin kyllä miehelle aiemmin tällä viikolla, että haluaisin erään tietyn kukan äitienpäivälahjaksi. Lapsen kortti oli kuulemma mennyt pilalle eikä ollut tehnyt sitten uutta. Muisti kyllä mikä päivä tänään on, kun kysyin.
Mä otin äitienpäivän puheeksi itse kun epäilin, että mies ja lapset ei välttämättä muista, kun koulussa ei nyt tehdä kortteja. Sainkin sitten ihanan äitienpäivä lahjan, aamiaisen ja kortit. On ollut oikein kiva päivä. Voihan se olla että mies olisi muistanut, mutta en jättänyt päivän onnistumista sen varaan. Vihjaa AP sinä lapsellesi, mikä päivä on! Muuten häntä harmittaa hirveästi myöhemmin. Nyt voit vielä pelastaa tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Mieltä ovat lämmittäneet myös facebookin yleiset toivotukset, tuntuu hyvältä kun äitejä pidetään tärkeänä! Ei sillä, että erityisen hyvä äiti olisin tai mitään kummoisempaa olisin ollut vailla, mutta se lapsen kortti ois ollu kiva. Kysäisen siltä kohta iltapalalla.
Ap
Sulla on ollu koko päivä aikaa, miksi odottaa iltaan? Vastaapa ihan rehellisesti.
Mä odotin Tauskia. Ei tullut. Loppuvuosi pilalla.
Kouvolasta päivää