Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe ei huomioinut äitienpäivää mitenkään :(

Vierailija
10.05.2020 |

Ei mies eikä lapsi toivottanut mitään puhumattakaan kahvista tai muistamisesta. Luulin, että lapsella oli kortti, mutta ei se ole muistanut koko päivää... Mies ei oo sitä muistuttanut, vaikka aivan varmasti on päivän huomannut facebookista tai lehdistä. Olen vähän surullinen. Harmittaa myös lapsen puolesta, lasta harmittaa aivan varmasti kun huomaa päivän menneen ohi.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolasta päivää

Vierailija
2/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen arvostaa sitä mitä arvostaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, mikä liputuspäivä tänään on?

Vierailija
4/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tämä ei paljoa lohduta, mutta mä ainakin toivotan sulle hyvää ja ihanaa äitienpäivää <3

Vierailija
5/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi?

Vierailija
6/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cry Baby cry!!!

Vierailija
7/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinähän et voi kysyä, et. Menee hyvä marttyyrikortti pilalle. Nyt tällä saa taas uhriuduttua moooonta kertaa.

Vierailija
8/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivä on paras päivä!!

Vierailija
9/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää odottaa mitään, helpompaa tehdä itse äitienpäivä ja tarjota perheelle jotain spessuu, tänään se on voileipäkakkua ja mokkapaloja.

Vierailija
10/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No , ett anna piparia kuukauteen. Ai niin, eihän tilanne muutu miksikään

Vierailija
11/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, ja odotin että kotiin tultua mua odottaa jotain kivaa syötävää koko perheelle katettuna, tämä kun ollut tapana (myös isänpäivänä), mutta eipä ollut mitään. :( Lapset pelasi, mies jossain pihalla, yhtään ei oltu laitettu paikkoja päivän aikana kuntoon. Olin kyllä pettynyt, olen edelleen. Mies tuli äsken sisälle, ei sanonut mulle mitään. Että tämmönen aarre täällä.

Vierailija
12/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että tämä ei paljoa lohduta, mutta mä ainakin toivotan sulle hyvää ja ihanaa äitienpäivää <3

Kiitos! Mieltä ovat lämmittäneet myös facebookin yleiset toivotukset, tuntuu hyvältä kun äitejä pidetään tärkeänä! Ei sillä, että erityisen hyvä äiti olisin tai mitään kummoisempaa olisin ollut vailla, mutta se lapsen kortti ois ollu kiva. Kysäisen siltä kohta iltapalalla.

Ap

Vierailija
13/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksette naiset hyvät (siis esim. ap) avaa suutansa jo etukäteen. Ei se mitään pilaa jos olisi vaikka perjantaina maininnut ”ai niin, sunnuntaina onkin äitienpäivä, oliskin kiva jos...” ja lisää tähän mikä olisi kiva (saada kortti, aamiainen sänkyyn, syödä jotain erikoista lounaaksi, saada kukkia, saada joku lahja tmv mitä se nyt onkaan joka olisi kiva). Ei sitten tarvitse murjottaa sunnuntaina.

Tietenkin jos yhä tuonkin jälkeen perhe ignooraa koko päivän niin voi jo ottaa vähän nokkiinsa. Mutta sitä en ymmärrä että odotellaan jotain spesiaalia eikä vaivauduta edes mainitsemaan siitä.

Vierailija
14/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi olla läsnä lapsen elämässä jotta olisi jotenkin tärkeä hänelle. Ei se ole meriitti, että on todistetusti kerran saanut munaa.

Vierailija
15/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Minulla on kaksi teiniä, ei miestä. Mutta oma äiti tfki päibästä aina kauhean haloon ja oli tyytymätön lahjoihin ym, joten en viitsi alkaa.

Vierailija
16/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti saa sellaisen äitienpäivän kuin ansaitsee. Luepa tämä.

https://www.wnd.com/2020/05/mother-2/

Vierailija
17/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksette naiset hyvät (siis esim. ap) avaa suutansa jo etukäteen. Ei se mitään pilaa jos olisi vaikka perjantaina maininnut ”ai niin, sunnuntaina onkin äitienpäivä, oliskin kiva jos...” ja lisää tähän mikä olisi kiva (saada kortti, aamiainen sänkyyn, syödä jotain erikoista lounaaksi, saada kukkia, saada joku lahja tmv mitä se nyt onkaan joka olisi kiva). Ei sitten tarvitse murjottaa sunnuntaina.

Tietenkin jos yhä tuonkin jälkeen perhe ignooraa koko päivän niin voi jo ottaa vähän nokkiinsa. Mutta sitä en ymmärrä että odotellaan jotain spesiaalia eikä vaivauduta edes mainitsemaan siitä.

No joo. Kerroin kyllä miehelle aiemmin tällä viikolla, että haluaisin erään tietyn kukan äitienpäivälahjaksi. Lapsen kortti oli kuulemma mennyt pilalle eikä ollut tehnyt sitten uutta. Muisti kyllä mikä päivä tänään on, kun kysyin.

Vierailija
18/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin äitienpäivän puheeksi itse kun epäilin, että mies ja lapset ei välttämättä muista, kun koulussa ei nyt tehdä kortteja. Sainkin sitten ihanan äitienpäivä lahjan, aamiaisen ja kortit. On ollut oikein kiva päivä. Voihan se olla että mies olisi muistanut, mutta en jättänyt päivän onnistumista sen varaan. Vihjaa AP sinä lapsellesi, mikä päivä on! Muuten häntä harmittaa hirveästi myöhemmin. Nyt voit vielä pelastaa tilanteen.

Vierailija
19/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Mieltä ovat lämmittäneet myös facebookin yleiset toivotukset, tuntuu hyvältä kun äitejä pidetään tärkeänä! Ei sillä, että erityisen hyvä äiti olisin tai mitään kummoisempaa olisin ollut vailla, mutta se lapsen kortti ois ollu kiva. Kysäisen siltä kohta iltapalalla.

Ap

Sulla on ollu koko päivä aikaa, miksi odottaa iltaan? Vastaapa ihan rehellisesti.

Vierailija
20/44 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotin Tauskia. Ei tullut. Loppuvuosi pilalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi