Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi, ettei voi tietää kestääkö avioliittomme tätä korona-aikaa

Vierailija
10.05.2020 |

Miten ottaisitte tuollaisen lausahduksen? Minulla tuli hieman hölmö ja hutera fiilis. Suhteellisen tuore avioliitto ja luulin että kaikki hyvin, että pohja on vahva ja ilman muuta kantaa tämän ajan yli. Ei olla edes riidelty tms.

Sanoin tuon oman näkökulmani siis kun aiheesta juteltiin yleisellä tasolla, että miten ihmissuhteet ihmisillä nyt voivat. Siihen mies siis vastasi, ettei me voida tietää kestääkö meidän suhde tätä.

Toki totta, eihän mistään voi koskaan tietää. Mutta jotenkin nakertaa tuollainen ajatustapa. Itse mieluummin vahvistan sanoillani me-henkeä ja haluan luoda uskoa. Onko se sitten valheellista...? Kun elämästä ei tosiaan tiedä.

En jäänyt tuota sen enempää märehtimään, mutta kiinnostaisi kuulla miten te muut tuollaisen ottaisitte vai ohittaisitteko vaan olankohautuksella?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole kiitollinen, kun sulla on rehellinen mies.

Miten liittyy rehellisyyteen?

Ohis...mun mielestä liittyy siten, ettei anna mitään katteettomia lupauksia. Kukaan ei tiedä, millaisia muutoksia tämä pandemia vielä tulee aiheuttamaan niin maailmaan, Suomeen kuin yksilöihinkin. Eikä mitään tietoa, kuinka pitkään tämä tulee jatkumaan. Niin kauan on helppo sanoa, että kyllä me tästä selvitään, kun kaikki asiat ovat hyvin. Meillä ainakin aiheuttaisi todella pahan kriisin, jos toinen meistä sairastuisi vakavasti ja joutuisi sairaalaan. Normaaliolosuhteissa olisi tukea ja apua lasten isovanhemmista sekä mun sisaruksistani, mutta pandemian aikana terveenä pysynyt jäisi täysin yksin niin pyörittämään yritystä kuin kotia ja lastenhoitoakin. Ja siihen samaan saumaan stressi, joka kaikilla olisi toisen vanhemman vakavan sairauden vuoksi. 

Vierailija
42/45 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saattaisi sanoa jotain samantapaista.

Sen tapa ajatella ja sanoa asioista on välillä eri kuin itsellä.. Siis turha jossitella ja faktat faktoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens vuodesta tulee paha.

Ei voida tietää miten vaikuttaa sitten kun korona on oikeasti täällä.

Joten fiksu vastaus mieheltäsi,

Eikä siitä pidä huolestua.

Vierailija
44/45 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun ei ole ennustaja:)

Oisit valinnut paremmin

Vierailija
45/45 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset