Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon nuoremman miehen kanssa voisit seurustella ettei tuntuisi pervolta?

Vierailija
10.05.2020 |

Kerro oma ikä

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 10 v.

N 48

Vierailija
2/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta nuorempi vois tuntua jo vähän pahalta. 8 v ehkä jo ok.

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta pervolta tuntuisi sama kuinka paljon nuorempi on, kunhan nyt sentään täysi-ikäinen on. Mutta en ottaisi itseäni nuorempaa miestä ihan muista syistä, en vaikka olisi vain viisikin vuotta nuorempi.

36v.

Vierailija
4/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella nuoremman kanssa. Omanikäisetkin ovat niin epäkypsiä.

Vierailija
5/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että max 5 vuotta nuorempi. Täytän seuraavaksi 30.

Vierailija
6/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se minusta pervolta tuntuisi sama kuinka paljon nuorempi on, kunhan nyt sentään täysi-ikäinen on. Mutta en ottaisi itseäni nuorempaa miestä ihan muista syistä, en vaikka olisi vain viisikin vuotta nuorempi.

36v.

Aika helposti tulee nuoren kanssa rupsahtanut olo, sekö sulla oli mielessä

Vierailija
7/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenen täälläkin. Olen nyt 40.

Vierailija
8/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nelikymppinen nainen katselee 55+ miehiä jotka ovat vireitä ja nuorekkaita

Vierailija
9/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimi-ikäero olisi 20v M49

Vierailija
10/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran harvassa kyllä ettei hirveästi kattella ;)

Minusta joku 5-8 olisi vielä ok. Oikeasti oma mies 2v vanhempi.

49v

Vierailija
11/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 10 vuotta menisi koska ite näin 42-vuotiaana olen todella babyface eikä kukaan koskaan usko minua ikäisekseni. Mutta koska miehet ovat niin lapsellisia, en halua niin paljon nuorempaa. Treffipalstoilla taas omanikäiset miehet on 90% ihan jäätävän hirveitä..

Vierailija
12/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa... Itse ainakin katselen sitä nuorempia miehiä mitä vanhemmaksi itse tulen... En ottaisi enää yli kymmenen vuotta vanhempaa miestä.

Vierailija
13/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset naiset ei kelpuuta yleensä yhtään itseään nuorempaa

Vierailija
14/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 10v. Tosin en oikein osaa/halua ajatella sellaista skenaariota, nyt on just hyvä. Olen 35 ja aviomieheni 50.

Vierailija
15/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kypsyys paljoa iästä kiinni, moni 25v on kypsempi kuin 45v...

Olen itse 40, puoliso on 30, hyvin voisin seurustella noin 15v nuoremman kanssa. Nuoremmilta harvemmin joutuu kuulemaan so vi ni stista tai ras is mi paskaa kuin oman ikäisilta.

Vierailija
16/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin siis lopettaa siitä 15v vanhemmasta naisesta haaveilemisen kun tuntisi kuitenkin kanssani olonsa pervoksi ja rupsahtaneeksi ja samoista syistä kai itsekin näyttää jarruttelevan.

Vierailija
17/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin siis lopettaa siitä 15v vanhemmasta naisesta haaveilemisen kun tuntisi kuitenkin kanssani olonsa pervoksi ja rupsahtaneeksi ja samoista syistä kai itsekin näyttää jarruttelevan.

Valitettavasti näin se on

Vierailija
18/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v

Itse nyt 38 ja ex oli seitsemän vuotta nuorempi

Vierailija
19/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta nuorempi

N43

Vierailija
20/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten autat kyseenalaistamaan tuollaisia käsityksiä. Naisille syötetään jatkuvasti sitä, että vain nuori nainen on hyvännäköinen. Naisille kerrotaan, että miehet pitävät vanhempaa naista rumana ja kukaan mies ei oikeasti halua olla vanhemman naisen kanssa, jos on nuorempi nainen vaihtoehtona. Naisille myös kerrotaan, että nuori mies haluaa vaan epätoivoisena seksiä ja pitää vanhempaa naista helpompana tähän tarkoitukseen. Jos vanhempi nainen on nuoremman miehen kanssa, häntä kutsutaan kehdonryöstäjäksi, vaikka kyseessä olisi yli 25-vuotias mies. Vanhemman naisen kanssa olevaa aikuista miestä kutsutaan "pojaksi". Vanhempi nainen leimataan puumaksi, jolla on fetissi nuorista miehistä. Usein suhdetta myös vähätellään pelkäksi lyhytaikaiseksi seksisuhteeksi, koska eihän eri ikäisillä voi olla mitään yhteistä. Vanhempaa naista pelotellaan, että nuori mies ei halua sitoutua ja jättää viimeistään heti kun vanheneminen alkaa enemmän näkyä. Jos haluaa olla vanhemman naisen kanssa, niin on pystyttävä itsekin taistelemaan tällaisia käsityksiä vastaan.