Olin Kirsikkapuistossa Herttoniemessä ja minulla on todettu korona.
Kommentit (47)
Tuosta voidaan olla montaa mieltä onko se puisto roihikassa vai hertsikassa, se kun menee siinä rajoilla, koirapuiston takana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on biljardi ja nussin siellä puistossa kaikkia, kysyttävää?
Hei me taidettiin kohdata...
Ja minulla on fortuna! Ja annoin suuhoitoa puistossa olleille.
Vierailija kirjoitti:
Missä Herttoniemessä on kirsikkapuisto?
Roihuvuoressa
Ap asuu jossain Perähiellä, eikä ole eläissään edes stadissa käynyt. Junttiurpo.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan käynyt Helsingissä?
En, riittävän informaation saan uutisista. Iltalehti kertoo näin "Jopa yli tuhat kaupunkilaista sulloutui helsinkiläiseen kirsikkapuistoon: ”Ihmisiä mustanaan”". Ei yllätä että idässä on mustanaan koko puisto :D
MUSTANAAN! NYT TULI KAKKA PÖCSYYN :D
Vierailija kirjoitti:
Siinä koronapuiston vieressä
Paremmalla onnella ensi kerralle, ap :)
Roihuvuoren kirsikkapuisto kuuluu postinumeron 00880 alueelle, joten alueellinen sijainti on Herttoniemi, pienaluekartan mukaan se sijaitsee Roihuvuoressa, eli periaatteessa kumpikin pitää paikansa.
Ympäristötieteilijä Kalliosta.
Ketä kiinnostaa. Korona hysteria taistelua 85v monisairaiden kroonikoiden luonnollista kuolleisuutta vastaan. Tehtävä on ymmärrettävästi toivoton. Ei tarvita teho hoito teatteria vaan priorisointi mitä tehdään normaalisti muutenkin. Kiuruveden hoivakodin korona kuolemien poliisi tutkinta on esimerkki tämän ajan naiiviudesta. Maallikkokin ymmärtää kyse olevan luonnollisesta kuolleisuudesta. Epidemiat vievät monesti monta kerralla. Eivätkö aikuiset ihmiset ymmärrä hoivakodin asukkaiden elämän langan olevan lopussa. Se on käytännössä saattohoitokoti niille joiden kunto on niin heikko ettei kotona selviä.
Olin Mustafa kirsikkapuistossa :D
Aika sama, tuskin sä kuitenkaan olit ap ainoa. Ja mitenkään sua tai muitakaan tartunnansaaneita puolustelematta niin tuo on juurikin se syy, miksi tuollaisista paikoista pitää oletettavastikin terveenä pysyä poissa.
Tai siis ainakin jos haluaa olla jatkossakin terve.
No eipä sinne mennessä terveilläkään juuri säteillyt kun piti itsensä tuonne änkeä. Vaikka ap olisikin trolli niin kyllä siellä varmasti oli oikeastikin tartunnan saaneita virusta levittämässä. Joko tarkoituksella tai tietämättömänä tartunnastaan.
Tuollainen puisto kun ei eroa mitenkään lasketturinteestä jotka suljettiin viruslinkoina.
Vierailija kirjoitti:
Aika sama, tuskin sä kuitenkaan olit ap ainoa. Ja mitenkään sua tai muitakaan tartunnansaaneita puolustelematta niin tuo on juurikin se syy, miksi tuollaisista paikoista pitää oletettavastikin terveenä pysyä poissa.
Tai siis ainakin jos haluaa olla jatkossakin terve.
Teoreettisilla tartunta riskeillä voidaan sai varrella loputtomasti.
Taas sama kakara "kysyttävää "minulla on isot rinnat tai minulla on iso muna tai .....🙈
Nyt Corona...joka päivä uudet kysykää...
Vierailija kirjoitti:
Mäyrätiellä, kun tyhmiä kyselet.
Minä olin 500 kilometrin päässä. Riittääkö turvaväli?
Vierailija kirjoitti:
No eipä sinne mennessä terveilläkään juuri säteillyt kun piti itsensä tuonne änkeä. Vaikka ap olisikin trolli niin kyllä siellä varmasti oli oikeastikin tartunnan saaneita virusta levittämässä. Joko tarkoituksella tai tietämättömänä tartunnastaan.
Tuollainen puisto kun ei eroa mitenkään lasketturinteestä jotka suljettiin viruslinkoina.
Pelkkää sosiaalista teatteria. Korona ei ole niin vaarallinen jotta se vaatisi mitään erityistoimia. Maa pitää avata pikimmiten ja rahojen tuhlaamisen testaamiseen voi lopettaa. Todellinen ongelma on ikärakenne. Maassa on suhteettoman paljon moni sairasta vanhusväestöä. Siitä johtuu Suomessa ja muualla nämä kuolleisuus piikit. Nyt käydään toivotomta taistelua jota ei voi voittaa jollei keksitä nuoruuden palauttavaa lääkettä.
Voiko korona tarttua pierusta, paskusuoleni voi pahoin kirsikkapuistossa ja lemautti tappavaa kaasua ympärilleen?
Uutisissa kehuttiin, että hyvin toteutui turvavälit. Ei todellakaan.
Miksi vappuna ei saanut mennä piknikille mutta Kirsikkapuistossa tämän päivän satojen piknikit OK?!