Olin Kirsikkapuistossa Herttoniemessä ja minulla on todettu korona.
Kommentit (47)
Se on kuule Roihuvuoressa se puisto
Mä en ollut siellä, joten ihan sama se mulle on.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule Roihuvuoressa se puisto
😂😂😂
Missä Herttoniemessä on kirsikkapuisto?
Minä sain juuri tänään positiivisen tuloksen myös ja lähdin siltä istumalta Herttoniemen kirsikkapuistoon!
Minä kävin Prismassa Itäharjulla ja minulla on todettu allergia. Sinä hävisit!
Lähetin tämän sanoma oy:lle, ip-numerot saadaan talteen. Koronan levitys on jo todettu yleisvaaralliseksi, tartuntatautilaissa olet syyllistynyt rikokseen jos paikalla ollut muita ihmisiä.
Oli paljon ihmisiä ja minäkin olin koronassa siellä, entäs sitten?
Tyhmyyteen ei ole hoitoa. Eikä edes rokotetta kehitteillä.
Vierailija kirjoitti:
Lähetin tämän sanoma oy:lle, ip-numerot saadaan talteen. Koronan levitys on jo todettu yleisvaaralliseksi, tartuntatautilaissa olet syyllistynyt rikokseen jos paikalla ollut muita ihmisiä.
Jos se todettiin vasta tapahtuman jälkeen, ei ole syyllistynyt mihinkään.
Viikon huonoin 👎👎👎👎 Ihmettelen vaan miten köyhä ja tylsä elämä ap'llä on, kun tämä ainoa huvi elämässä 😪
Roihuvuori ja Marjaniemi pahinta tautialuetta, en menisi, jokainen paikka lähistöllä on kontaminoitunut!
no jos on korona ja kovassa kuumessa,niin äkkiäkös herttoniemi ja roihuvuori menee sekaisin.
Sairaana puistossa istumassa?
Kysymys kuuluu: miksi? Onko se jotenkin mukavaa nurtsilla kökkiä kipeenä?
Oletko koskaan käynyt Helsingissä?
Kävin tänään lenkillä, vaikka jalka on kipeä. Haluatko olla kysymättä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on biljardi ja nussin siellä puistossa kaikkia, kysyttävää?
Itse olen mökillä juon Coronaa ja pelaan koronaa. Mites pääkaupunkiseudulla? Ainoa ilo on betonikuution naapurissa asuva vaimon hakkaaja so u malialainen.
Ulkona ei ole isot riskit tartuttaa, jos ei istu jossain katsomossa sillit suolassa. Tutkitusten mukaan sisätiloissakin pitäisi olla lähekkäin n. 14 min jotta olisi riskiä tarttua.
Eli hätä pois, tuskin olet tartuttanut, ellet halannut kaikkia =)
Mitä sitten?