Kaikkien aikojen pohjanoteeraus Haluatko miljonääriksi- ohjelmassa
Kilpailija ei tiennyt ensimmäistä kysymystä. Kyllä suomalaiset tyhmenee vuosi vuodelta.
Kommentit (260)
Mä kuulin ekan kerran Marcus ja Martinuksesta tästä ketjusta. En muista sitä mainitun yhdeksän uutisissa tai Suomen kuvalehdissä. Helsingin sanomia luen netistä, mutta viihdeuutisia en lue kuin satunnaisesti lähinnä jos etusivulla on jotain mielenkiintoista. Radiosta kuuntelen Yle Puhetta, Radio Cityä tai Radio Nostalgiaa (eniten tätä). En muista että tuota yhtyettä olisi siellä ollut. Joskus autossa Radio Rockia. Aika usein musa tulee kanavilla, joita kuuntelen, nonstoppina. Nykyään on radio jäänyt vähemmälle, kun kuuntelen spotifyn kautta lempimusaani. JVG:stä olen kuullut, mutta yhtään mitään en siitä tiedä. En pidä itseäni tyhmänä. Viihdeihmisten tietäminen ei ole tärkeää yleistietoa. En pystyisi nimeämään montakaan salattujen elämien näyttelijääkään, kun en katso sitä. Muutama on lehtijutuissa tullut vastaan, jonkin viihdeuutisen olen saattanut joskus siis lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli kysymys? Vaihtoehtoja ei tarvitse kertoa.
Minkä lauluduon sukunimi on Gunnarsson.
En minäkään olisi tiennyt ilman vaihtoehtoja, mutta kun ne olivat a) guns 'n roses b) matti 'n teppo c) ville n' galle d) marcus ja martinus, oli kyllä ihan selvää, mikä on oikea vastaus.
Mulla ei ole hajuakaan, paitsi että Matti ja Teppo se ei ole kun ne ovat Ruohosia. Miksi tuollainen pitäisi tietää? En ole kuullutkaan noista kahdesta viimeisestä ikinä missään, mutta en kuuntele Novaa tai vastaavia, joten en varmaan siksi voikaan tietää.
Nova ei ole mikään nuorisokanava, jos niin ajattelit. T. keski-ikäinen Novan kuuntelija
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulin ekan kerran Marcus ja Martinuksesta tästä ketjusta. En muista sitä mainitun yhdeksän uutisissa tai Suomen kuvalehdissä. Helsingin sanomia luen netistä, mutta viihdeuutisia en lue kuin satunnaisesti lähinnä jos etusivulla on jotain mielenkiintoista. Radiosta kuuntelen Yle Puhetta, Radio Cityä tai Radio Nostalgiaa (eniten tätä). En muista että tuota yhtyettä olisi siellä ollut. Joskus autossa Radio Rockia. Aika usein musa tulee kanavilla, joita kuuntelen, nonstoppina. Nykyään on radio jäänyt vähemmälle, kun kuuntelen spotifyn kautta lempimusaani. JVG:stä olen kuullut, mutta yhtään mitään en siitä tiedä. En pidä itseäni tyhmänä. Viihdeihmisten tietäminen ei ole tärkeää yleistietoa. En pystyisi nimeämään montakaan salattujen elämien näyttelijääkään, kun en katso sitä. Muutama on lehtijutuissa tullut vastaan, jonkin viihdeuutisen olen saattanut joskus siis lukea.
Lisään. Osaan nimetä varmuudella 90 % Suomessa elävistä linnuista, tunnistan valtavan määrän kasveja, osaan leipoa ilman reseptejä lähes mitä tahansa. Kuinka moni teistä, joiden mielestä jonkun laulajan tietäminen on tärkeää, tietää? Mielestäni nämä ovat yleishyödyllistä osaamista.
Joo, oudon hankala eka kysymys. Marcuksen ja Martinuksen sukunimi ei ole mitään yleistietoa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, oudon hankala eka kysymys. Marcuksen ja Martinuksen sukunimi ei ole mitään yleistietoa.
saati edes tuollaisen duon tietäminen. Kuten ei ole bb-talon eri vuosien asukkien tietäminenkään.
Vierailija kirjoitti:
Munki mielestä se kysymys oli tosi hämäävä. Aluks tuli Guns n roses ja sitten Matti n Teppo, ja sen perusteella päättelin, että A on oikein. Sitten tulikin lopussa Marcus ja Martinus, ja enää en ollutkaan niin varma.
Itse en tiedä kenenkään noiden sukunimeä mutta päättelisin Marcus ja Martinus ihan vaan noista vaihtoehdoista.
Kolme ekaa on heittomerkillä niin vastaus on jo tuon perusteella se Marcus ja Martinus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään. Osaan nimetä varmuudella 90 % Suomessa elävistä linnuista, tunnistan valtavan määrän kasveja, osaan leipoa ilman reseptejä lähes mitä tahansa. Kuinka moni teistä, joiden mielestä jonkun laulajan tietäminen on tärkeää, tietää? Mielestäni nämä ovat yleishyödyllistä osaamista.
Olen syntynyt - 79. Matin ja Tepon kuulemiselta ei ole voinut välttyä. Guns N' Roses on nuoruuteni bändejä, Marcus ja Martinus (meniköhän oikein?) ovat tulleet tutuksi lasteni kautta, samoin JVG.
Sitten lainaan sinua, koska pätee myös minuun: "Osaan nimetä varmuudella 90 % Suomessa elävistä linnuista, tunnistan valtavan määrän kasveja, osaan leipoa ilman reseptejä lähes mitä tahansa".
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole itse kysymyksestä vaan kolmesta vaihtoehdosta jotka poissulkevat itse itsensä typeryydellään. Et ole ilmeisesti katsonut koskaan kyseistä ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole itse kysymyksestä vaan kolmesta vaihtoehdosta jotka poissulkevat itse itsensä typeryydellään. Et ole ilmeisesti katsonut koskaan kyseistä ohjelmaa.
Ei vaihtoehto A ollut typerä. Minä olisin vastannut A.
En olisi minäkään osannut vastata. En tähän enkä oikein mihinkään julkkiksista kertovaan asiaan. En seuraa yhtään moisia. Oma 60v äitinikin tietää paremmin kaikki julkkikset ym. Ei vain itseäni kiinnosta yhtään. Ehkä sitten olen sivistymätön moukka kun en jaksa kiinnostua julkkiksista ja kaikista heidän asioistaan. Elän mielummin omaa elämääni kuin luen päivät pitkät ketkä ovat eronneet, palanneet yhteen, saavat vauvan jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaihtoehto A ollut typerä. Minä olisin vastannut A.
Kuulostiko se sinusta duolta?
Kysyttiin lauluDUOa; onko A duo? Nii-in...
Jeesus mitä jengiä täällä. Taivastellaan sitä, ettei olla kuultu jostain veljeksistä, vaikka 3 muuta vaihtoehtoa ovat ilmiselvästi suoraan hanurista. Älkää nyt oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Munki mielestä se kysymys oli tosi hämäävä. Aluks tuli Guns n roses ja sitten Matti n Teppo, ja sen perusteella päättelin, että A on oikein. Sitten tulikin lopussa Marcus ja Martinus, ja enää en ollutkaan niin varma.
Samaa mieltä. Hämäävä eka kysymys. Siihen vielä jännitys päälle niin helposti menee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään viihdealasta mitään ole opiskellut, mutta on jäänyt mieleen, koska luen lehtiä, kuuntelen radiota, katselen TV:tä. Ei siltä vaan voi välttyä. Hienoa jos osaat leipasta pullan ulkomuistista tai tunnistat mikä tirppa missäkin mekkaloi, mut maailmassa on paljon muutakin. Tietokilpailukysymykset nyt sattuu olemaan usein yleistietoa vaativia kysymyksiä, mut sä voit osallistua johonkin västäräkkiväittelyyn jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt - 79. Matin ja Tepon kuulemiselta ei ole voinut välttyä. Guns N' Roses on nuoruuteni bändejä, Marcus ja Martinus (meniköhän oikein?) ovat tulleet tutuksi lasteni kautta, samoin JVG.
Sitten lainaan sinua, koska pätee myös minuun: "Osaan nimetä varmuudella 90 % Suomessa elävistä linnuista, tunnistan valtavan määrän kasveja, osaan leipoa ilman reseptejä lähes mitä tahansa".
Matista ja Teposta on sen verran paljon etusivun juttuja, että ne suurin osa tietää. Gunnarit tiedän kyllä, mutta en ole erityisemmin kiinnostunut laulajien nimistä. Nuo viimeiset eivät kiinnosta aikuisia lapsianikaan. Täällä tai ip-lehdissä on silloin tällöin ollut 80-luvun viihdevaikuttajien kuolemasta tietoa ja nuoriso kyselee "kuka, en ole ikinä kuullutkaan". Muistaakseni mm. Aarno Ranista ei moni tiennyt. Tuolloin olin nuori ja enemmän kiinnostunut näistä, nykyään vain kuuntelen musiikkia, en ole kiinnostunut näyttelijöiden tai muusikoiden elämästä, varsinkin kun näitä viihdeihmisiä on enemmän kuin sieniä sateella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään olisi tiennyt ilman vaihtoehtoja, mutta kun ne olivat a) guns 'n roses b) matti 'n teppo c) ville n' galle d) marcus ja martinus, oli kyllä ihan selvää, mikä on oikea vastaus.
Mulla ei ole hajuakaan, paitsi että Matti ja Teppo se ei ole kun ne ovat Ruohosia. Miksi tuollainen pitäisi tietää? En ole kuullutkaan noista kahdesta viimeisestä ikinä missään, mutta en kuuntele Novaa tai vastaavia, joten en varmaan siksi voikaan tietää.
Hohhoijaa. En minäkään olisi tiennyt, ellei nuo vaihtoehdot olisi olleet noin ilmiselviä. Riittää kun tietää Guns 'n Roses se ei ainakaan ole ja muut olivat siitä selviä väännöksiä, joten ainoa oikea vaihtoehto olisi viimeinen.
Matti ja Teppo väännös? mit vit....
Siinä vastausvaihtoehdossa luki Matti 'n Teppo. EI Matti ja Teppo. Taidat olla samanlainen idari kuin kysymykseen ohjelmassa vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. En minäkään olisi tiennyt, ellei nuo vaihtoehdot olisi olleet noin ilmiselviä. Riittää kun tietää Guns 'n Roses se ei ainakaan ole ja muut olivat siitä selviä väännöksiä, joten ainoa oikea vaihtoehto olisi viimeinen.
Matti ja Teppo väännös? mit vit....
Siinä vastausvaihtoehdossa luki Matti 'n Teppo. EI Matti ja Teppo. Taidat olla samanlainen idari kuin kysymykseen ohjelmassa vastannut.
Mikä on idari?
Vierailija kirjoitti:
Jännitys. Itse alitin ylioppilaskirjoituksissanikin riman, kun jännitin niin kovaa. Aina olen osannut enemmän muualla kuin kokeissa. Jännitys tv:ssä olemisesta saa unohtamaan asiat. Poikani oli kerran koululaisten kilpailussa, ryhmissä ja se radioitiin. Porukka unohteli ihan itsestään selviä asiota, sekä poikani joukkue että muut ja jännityksestä se kuulemma johtui. Tulivat hopealle.
Poikasi mokasi muiden skaban. Sillä tavalla.
Minäkään en ole koskaan kuullut kyseisestä duosta.