Kaikkien aikojen pohjanoteeraus Haluatko miljonääriksi- ohjelmassa
Kilpailija ei tiennyt ensimmäistä kysymystä. Kyllä suomalaiset tyhmenee vuosi vuodelta.
Kommentit (260)
Samaa mieltä! En ole koskaan kokenut näin suurta myötähäpeää.
Mikä oli kysymys? En ehtiny kuulemaan.
Minä huusin kotona innoissani oikeaksi vastaukseksi Guns n rosesin😂
Jännitys. Itse alitin ylioppilaskirjoituksissanikin riman, kun jännitin niin kovaa. Aina olen osannut enemmän muualla kuin kokeissa. Jännitys tv:ssä olemisesta saa unohtamaan asiat. Poikani oli kerran koululaisten kilpailussa, ryhmissä ja se radioitiin. Porukka unohteli ihan itsestään selviä asiota, sekä poikani joukkue että muut ja jännityksestä se kuulemma johtui. Tulivat hopealle.
Minusta se oli vielä huonompi kisaaja, joka luuli paavin olevan nimeltään isä Mitro.
Oliko ne taas jotain julkkiksia tai tubettajia?
VierailijaKilpailija ei tiennyt ensimmäistä kysymystä. Kyllä suomalaiset tyhmenee vuosi vuodelta.[/quote kirjoitti:
Eikä käyttänyt oljenkortta?
Mikä oli kysymys? Vaihtoehtoja ei tarvitse kertoa.
Minä yllätyin, että näistä ainoastaan yksi osasi laittaa väkiluvun määrän mukaan järjestykseen maat Suomi, Saksa, Monaco ja Kiina. Viime viikolla nähtiin tempparien osallistujia ja kuvittelin, että alemmas ei voi vajota ja tubettajilla nyt on edes perusasiat hallussa, mutta ei..
Vastasi yhtyeen, vaikka kysyttiin duoa. Ei tarvitse olla ruudinkeksijä ollakseen tubettaja.
Viimeinen minkä näin ennen kanavanvaihtoa, oli kysymys Linnan juhlissa tarjottavasta kakusta.
Tubettaja oli vastaamassa Alli Paasikiven kakku, mikä on tietysti väärin, ja käänsin kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä laulajaduon sukunimi on Gunnarsen?
Vierailija kirjoitti:
Minkä lauluduon sukunimi on Gunnarsson.
En minäkään olisi tiennyt ilman vaihtoehtoja, mutta kun ne olivat a) guns 'n roses b) matti 'n teppo c) ville n' galle d) marcus ja martinus, oli kyllä ihan selvää, mikä on oikea vastaus.
Miltähän se tuntuu näyttää älyllinen vajavaisuutensa suosikkiohjelmassa koko kansan edessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään olisi tiennyt ilman vaihtoehtoja, mutta kun ne olivat a) guns 'n roses b) matti 'n teppo c) ville n' galle d) marcus ja martinus, oli kyllä ihan selvää, mikä on oikea vastaus.
Mulla ei ole hajuakaan, paitsi että Matti ja Teppo se ei ole kun ne ovat Ruohosia. Miksi tuollainen pitäisi tietää? En ole kuullutkaan noista kahdesta viimeisestä ikinä missään, mutta en kuuntele Novaa tai vastaavia, joten en varmaan siksi voikaan tietää.
Toivoo vain, että pääsee kv. Youtube-tähdeksi, kun vastasi heti väärin. Älkää uskoko kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole hajuakaan, paitsi että Matti ja Teppo se ei ole kun ne ovat Ruohosia. Miksi tuollainen pitäisi tietää? En ole kuullutkaan noista kahdesta viimeisestä ikinä missään, mutta en kuuntele Novaa tai vastaavia, joten en varmaan siksi voikaan tietää.
Hohhoijaa. En minäkään olisi tiennyt, ellei nuo vaihtoehdot olisi olleet noin ilmiselviä. Riittää kun tietää Guns 'n Roses se ei ainakaan ole ja muut olivat siitä selviä väännöksiä, joten ainoa oikea vaihtoehto olisi viimeinen.
Todella noloa.
Kyllä Gunnarit täytyy tietää. Rock On!
Ja tällaiset opiskelee yliopistossa?
Jan nämä ovat läpäisseet alkukarsinnan :D