Miksi juorukellot ja kerrostalokyylät ovat lähes aina naisia?
Mikä saa naiset kiinnostumaan niin paljon muiden asioista? Ja kertomaan niitä eteenpäin?
Kommentit (16)
Ehkä ei ole muuta tekemistä? Ehkä ei osata muusta huolta kantaa..
Mulla taas naapurikyttääjät ja kiusaajat on ollut miehiä. Olen se poikkeus?
Kyllä miehetkin levittää juoruja ja puhuu potaskaa ihmisten selkien takana.
Miksi kyttäyksen kohteena on yleensä lusmut elämäntapaluuserit jotka häiriköivät ja aiheuttavat pahennusta? 😁 Yleensä ovat vielä miehiä.
ihmisillä ei ole mitään tekemistä niin keskittyvät muiden asioihin, niin miehet kuin naisetkin
Koska miehet ei juorua, he keskustelevat. Miehet ei puutu asioihin, he hyväntahtoisesti neuvovat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas naapurikyttääjät ja kiusaajat on ollut miehiä. Olen se poikkeus?
Et ole poikkeus. Selvä enemmistö juoruajista ja kyttääjistä on miehiä.
Miksi turhan monet ihmiset ostavat roskalehtiä (=iltapäivälehdet), joissa juorutaan ihmisistä ja tilaavat Seiskaa?
Monilla ei oma elämä ole riittävän kiinnostavaa.
Sydämeltään sivistynyt pyrkii rakentamaan ei hajottamaan.
Hän ymmärtää, että kaiken hyvän jonka teet palaa hyvänä takaisin itselle.
Kaiken pahan jonka teet palaa pahana takaisin itselle.
Naiset on myös poikkeuksetta tuolin jyystäjiä. Aivan joka kerta kun yläkerrassa asuu joku joka ei osaa tuoliakaan siirtää ilman hirveää mekkalaa niin se paljastuu naiseksi.
Ja myös joka kerta jos tuosta huomauttaa niin se alkaa tarkoituksella tekemään sitä vielä kovempaa.
Täällä pahin kyylä on keski-iän ylittänyt mies mutta muut onkin sitten naisia eri ikähaarukalla. Olisiko tämä joku muinaisjäänne niistä ajoista kun miehet lähtivät hankkimaan elantoa ja naiset jäivät koteihinsa ja siinä on sitten vaidettu toisten naisten kanssa kuulumisia ja vaihdettu tietoja jne.
Mutta kyllä miehetkin juoruaa. Se on vaan vähän erilaista kuin naisilla. Eli miehet toteavat asian, saattavat naurahtaa ja se on siinä. Naiset jotenkin uivat pintaa syvemmälle. Olisiko naiset myös jotenkin kateellisempia toisille ihmisille kuin miehet?
Tää nyt on kyllä sellainen genre että turha vääntää siitä mitään sukupuolikysymystä. Niin miehissä kuin naisissa löytyy niitä jotka keskittyvät muiden elämään, omassa ei tapahdu mitään. Yleensä vanhempaa ikäluokkaa, ehkä siinä nyt on vaan enempi yksinäisiä naisia.
No eikä ole. Meillä on kyylänä vanhempi mies. Sellanen pieni ja kuiva hiihtäjäkäppänä.
Kyttää ja juoruilee pihalla. Tulee ystävällisesti juttusille kun haluaa udella asioita.
Aiheen vierestä, niin en ymmärrä miksi kerrostalokyylät asuvat kerrostaloissa tai ylipäänsä muiden ihmisten läheisyydessä kun häirintyvät järjettömän pienistä asioista.
Kyllä edellisessä talossa missä asuttiin ne olivat nimeomaan eläkeikäisiä pappoja. Niillä ei ollut muuta tekemistä, mummelit sentään siivosivat ja leipoivat ja kävivät marttakerhoissa. Nykyisessä talossa ei ole kyylääjiä ja aika vähän vanhaa porukkaa muutenkin. Keskustassa asumisen hyviä puolia, ei olla kiinnostuneita toisten asioista.
Pakko olla jotain biologista.