Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuorintavoiteen korvaaminen.

Vierailija
09.05.2020 |

Vinkkejä kuorintavoiteen tekemiseen kotikonstein? Kasvot kuivat, hilseilevät. Karanteenissä ja en älynnyt tilata kuorintavoidetta kotiinkuljetuksena.Kiitos!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinpurut.

Vierailija
2/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen hunaja, sokeri, oliiviöljy sekoituksen. Joskus käyttänyt tavallistakin öljyä. Tepsii ainakin omaan kuivaa ihoon.

Kropalle teen öljy ja kahvinporo kuorinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen hunaja, sokeri, oliiviöljy sekoituksen. Joskus käyttänyt tavallistakin öljyä. Tepsii ainakin omaan kuivaa ihoon.

Kropalle teen öljy ja kahvinporo kuorinnan.

Käy myös pelkkä hunaja tai pelkkä sokeri.

Vierailija
4/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin purut (käytetyt) ja oliiviöljy. Ihan täydellinen!

Vierailija
5/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. T. Ap.

Vierailija
6/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusvoidetta ja sokeria tai suolaa.

Vierailija
7/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soodaa.

Vierailija
8/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei eeeeeeiiiiiiii! Ihoa ei saa nirhata terävillä rakeilla, ei tee sille mitään hyvää, alan asiantuntijat pitää kahvia ihan pahimpana mahdollisena. Kemiallinen kuorinta ja sillä selvä. Olen itsekin tuota kahvilla sun muulla tehnyt mutta loppui seinään kun ymmärsin mitä siinä oikeasti tehdään.

Vierailija
9/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sen aapri-kuorintavoiteen? Siinä taisi olla murskattuja aprikoosinsiemeniä. Varmaan teki aika "hyvää" iholle.

Vierailija
10/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakeinen hunaja on tosi hyvä ja hellävarainen.

Vierailija
11/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakeinen hunaja on tosi hyvä ja hellävarainen.

Niin on.

Vierailija
12/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kemiallinen kuorinta ehdottomasti parempi. Ei kannata pelästyä sanaa "kemiallinen", se ei tarkoita, että naama palaa punaiseksi... Nuo mekaaniset kuorinnat aiheuttavat mikrorepeämiä ja arpia, katkovat pintaverisuonia ja saavat ihon punoittamaan. Eikä niiden tehokaan ole kovin hyvä, kun poistavat vain pinnalla olevaa kuollutta solukkoa.

Vierailija
13/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ei eeeeeeiiiiiiii! Ihoa ei saa nirhata terävillä rakeilla, ei tee sille mitään hyvää, alan asiantuntijat pitää kahvia ihan pahimpana mahdollisena. Kemiallinen kuorinta ja sillä selvä. Olen itsekin tuota kahvilla sun muulla tehnyt mutta loppui seinään kun ymmärsin mitä siinä oikeasti tehdään.[/

Olen viisikymppinen ja tehnyt tuon kuorinnan vuosia. Iho hyvässä kunnossa, joten jatkan tällä.

Vierailija
14/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko sen aapri-kuorintavoiteen? Siinä taisi olla murskattuja aprikoosinsiemeniä. Varmaan teki aika "hyvää" iholle.[/

Se oli ihan paras. Harmi kun lopetettiin.

Vierailija
15/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vinkeistä. Ihanaa,että joskus saa asiallisia vastauksia. T. Ap. Hyvää iltaa kaikille teille ja kiitos. 🙂

Vierailija
16/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen myös kasvojen T-alueen karhealla pesusienellä. Meikkiä en käytä mutta usein saanut kuulla että on hyvä iho.

Vierailija
17/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ei eeeeeeiiiiiiii! Ihoa ei saa nirhata terävillä rakeilla, ei tee sille mitään hyvää, alan asiantuntijat pitää kahvia ihan pahimpana mahdollisena. Kemiallinen kuorinta ja sillä selvä. Olen itsekin tuota kahvilla sun muulla tehnyt mutta loppui seinään kun ymmärsin mitä siinä oikeasti tehdään.[/

Olen viisikymppinen ja tehnyt tuon kuorinnan vuosia. Iho hyvässä kunnossa, joten jatkan tällä.

Jatka ihmeessä mutta ei se tarkoita että ap:n kannattaa tehdä mikrorepeämiä kuivaan kasvojen ihoon. Se kun hankaloittaa entisestään kasvojen ihon tasapainoa ja kosteuttamista koska iho yrittää korjailla nirhaumia ja ne rikkovat ihon pinnan jolloin kosteus ei pysy iholla ja niin edelleen. Tuosta on hyvin sanottu että kun noita toimivia turvallisia kuorintoja nykyään on niin vanhat teräväkuorinnat on sama kun kuljeskelisi kylillä ylpeänä Nokian laatikkopuhelin käsivarrella roikkuen.

Jos kuivaa ihoa on jollain raavittava niin mieluummin edes sokerilla jota vesi sulattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän