Tyttöystävä kilahti, kun kosin pilaillakseni. Oli kaverin sormus rekvisiittana ja lopulta hänen sanottuaan silmät tihrussa "tahdon!", sanoin, että ei nyt oikeesti kumminkaan
Menin selvästikin liian pitkälle tällä kertaa...
Kommentit (25)
Tämähän provo on täällä jo ollutkin. Toisaalta tunnen kyllä nuoruudestani yhtä idiootin nuoren miehen. Oikeasti kosi piloillaan. No, arvaatte varmaan, että suhde meni siinä.
Myöhemmin haki työpaikkaa tietämättään tytön isän firmasta, tytön sedän firmasta, tytön kaverin firmasta ja tytön kaverin kaverin firmasta. Kaikissa näissä työpaikoissa edellytettiin luotettavuutta. Ei saanut työpaikkaa noista. Lopulta sisuuntuneena oli hakenut yllättäen paikkaa firmasta, jossa ei ollut mitään eikä ketään, joka olisi tiennyt tuosta tapauksesta. Haastattelijan mielestä haastattelu oli mennyt hyvin, ja olisi ollut valmis palkkaamaan kyseisen nuoren miehen, vaikka tällä ei ollut kokemusta. Mies vaan lopuksi itse tuhosi mahdollisuutensa, kun sanoa paukautti: " No en kai minä paikkaa saa täältäkään, kun sen ja sen firman pomon tytärtä kosin piloillani."
Eli onnea vaan ap:lle, jos ei ole provo mielessä tehty.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ehdotus jatkoon: "beibi, haluaisin lapsen kanssasi. ... No ei vaan, mä vihaan lapsia"
Kannattaa paljastaa loppuhuipennus vasta kuuden vuoden päästä niin saa paremman reaktion
NO menit selvästikin liian pitkälle. Itse asiassa toivon hartaasti, että seurustelunne päättyi nyt tähän. Joku raja on perseilylläkin.
Hyvänä jatkona kävisi: "haluun anaaliseksiä. Siis siten että sä työnnät sauvaa mun takapuoleen, sillä mä oon homo".