VUOKRANTAJA: Antaisitko maksaa luonnossa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
En. Asuntosijoittaja.
Ja taudin sulta sais kuitenkin.
Joltain randomilta? En todellakaan. Saan ihan ilmaiseksikin sitä. Vuokraan asuntoa koska haluan tienata rahaa, en sitä.
Vuokranantaja, m32
Kyllä, mutta en pelkästään. Jonkun kuukauden voi sieltä täältä kuitata nahkavisalla.
Tavallaan. Ei sitä raaasti sovita mutta lepyn väliin jäävistä vuokrista kun tulee kiehnäämään ja naidaan.
En, ellen sitten saisi maksaa luonnossa pankinjohtajalle, joka taas joutuisi maksamaan luonnossa edelleen jollekin. Ketjureaktio.
En ole asuntosijoittaja, joten miksei.
Itse kun olen viisikymppinen mies ja jos se vuokranainen ois joku kaksvitonen, niin mikä ettei.
Silloin jos myöhästyy niin sillä tavalla olen antanut pariviikkoa lisää maksuaikaa. Vuokra on kuitenkin maksettava.
Mulle ihan hyvä järjestely, koska vuokranmaksu meinaa toisinaan venähtää 👍
T. Opiskelijoille asuntoja vuokraava setämies.
Olen eettinen vuokranantaja enkä usko hädänalaisten hyväksikäyttöön, joten en. Kyllä sinä saisit ihan rahalla maksaa sen vuokrasi.
Kyllä mutta minä sanelen hintatason. Jos on elämys, jopa lerta, joskus pari kertaa riittää kuun vuokran kuittaamiseen. Normitaitajan palvelusta satanen per kerta , makaavalta lahnalta viiskymppiä makaukselta. Nyt 11 asuntoa vuokralla, kaksi maksaa luonnossa. Sinä on nimittäin semmoinen juttu että kun on yhtiö, pitää mun omasta lompsasta maksaa yhtiöĺle ja kulujen jälkeen verottajakin vaatii osansa. Siksi en ihan joka reikään syöksy vaikka olisi kuinka kostea ja herkullinen. Kerran olen kieltäytynyt, kun rahaton opiskelijapoika ehdotti asiaa. Tärkein asia on että en pyydä maksua luonnossa, vuokralaisen pitää itse ehdottaa sitä.
Kyllä, mutta mukaan täytyy saada myös GF-experience sekä estotonta anaalia antaumuksella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mutta minä sanelen hintatason. Jos on elämys, jopa lerta, joskus pari kertaa riittää kuun vuokran kuittaamiseen. Normitaitajan palvelusta satanen per kerta , makaavalta lahnalta viiskymppiä makaukselta. Nyt 11 asuntoa vuokralla, kaksi maksaa luonnossa. Sinä on nimittäin semmoinen juttu että kun on yhtiö, pitää mun omasta lompsasta maksaa yhtiöĺle ja kulujen jälkeen verottajakin vaatii osansa. Siksi en ihan joka reikään syöksy vaikka olisi kuinka kostea ja herkullinen. Kerran olen kieltäytynyt, kun rahaton opiskelijapoika ehdotti asiaa. Tärkein asia on että en pyydä maksua luonnossa, vuokralaisen pitää itse ehdottaa sitä.
Miksi syrjit poikaa?
En
T. Perheenäiti