Mistä löytäisin tällaisen naisen?
-Suunnilleen samanikäinen (29) tai nuorempi
-haluaa lapsia 3 tai enemmän
-ei älytöntä hinkua matkailla
-ei vegaani
-ei feministi
-hoitaa kotia
-ei-suotavia harrastuksia: yökerhot, matkustelu, viinin juonti
-suotavia harrastuksia: ruuanlaitto, leipominen, eräharrastukset, hevosharrastukset
Eläimet ei haittaa, minun talooni voi tuoda vaikka hevosen. Kirjaimellisesti.
Kommentit (77)
Muuten ihan ok, varmasti löytyy tuollaisia naisia, mutta miksi naisesi pitäisi olla sovinisti? Oletko ihan oikeasti itsekin sovinisti eli sitä mieltä että nainen on ihmisenä huonompi ja vähempiarvoinen kuin mies? Ei tuollaisen kanssa pitäisi kenenkään naisen olla. Ja vielä lapsia tehdä joita kohdellaan sitten eriarvoisesti sukupuolen mukaan? Hyi helkkari!
Vierailija kirjoitti:
Et mistään!!! Tai jos säkällä löydät niin se tulee käyttäytymään sua kohtaan alentavasti ja pettää eikä muutenkaan arvosta ihmisten oikeuksia. Kato kun sulla on tuolla kriteereissä tuo ettei saa olla feministi. No, ei-feministit polkevat ihmisoikeuksia. Sitä saa mitä tilaa!
Passaa jo mitä olet vetänyt.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan ok, varmasti löytyy tuollaisia naisia, mutta miksi naisesi pitäisi olla sovinisti? Oletko ihan oikeasti itsekin sovinisti eli sitä mieltä että nainen on ihmisenä huonompi ja vähempiarvoinen kuin mies? Ei tuollaisen kanssa pitäisi kenenkään naisen olla. Ja vielä lapsia tehdä joita kohdellaan sitten eriarvoisesti sukupuolen mukaan? Hyi helkkari!
Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis kotiorjan. Rahalla saa Thaimaasta
Niin vähäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Et mistään!!! Tai jos säkällä löydät niin se tulee käyttäytymään sua kohtaan alentavasti ja pettää eikä muutenkaan arvosta ihmisten oikeuksia. Kato kun sulla on tuolla kriteereissä tuo ettei saa olla feministi. No, ei-feministit polkevat ihmisoikeuksia. Sitä saa mitä tilaa!
Pettää kun kolmas lapsi on saatu ja lähtee viihteelle sinkkukavereiden kanssa. Selitys luokkaa yhyy niin vaan kävi, täydellinen arki vaan ahdisti, ei johdu susta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ei aja tasa-arvoa, arvon Hermiina.
Tasa-arvo on tasa-arvoa. Menepäs nyt värjäämään kainalokarvojasi ja kertomaan Twitteriin uusista nännilävistyksistäsi ja siitä kuinka joku manspleinasi sinulle tänään kaupassa.
Kyllä, sitä feminismi juuri on. Jos et ole feministi olet sovinisti. Feministi ajaa tasa-arvoa ja sovinisti ei.
En värjää kainalokarvojani vaan silloin tällöin ajelen ne, en ikinä lävistelisi mitään muuta kuin korvanlehdet enkä ole eläissäni käyttänyt sana manspleinasi, vihaan kaikkia englanninkielensanoja joita väännetään mukasuomeksi kun on olemassa selkeästi suomenkieliset sanat joita käyttää. Minä en tunne ketään tuollaista jota kuvailet, mutta en kyllä tunne yhtään sovinistiakaan jokainen tuntemani ihminen on tasa-arvon kannattaja eli feministi, toki jotkut miehet voi salaa mielessään olla vähän sovinisteja, varsinkin vähän vanhemmat. Minä 70-luvulla syntyneenä en arvosta mitään hippimeininkiä, se on vanhanaikaista.
Olen juuri kuvailemasi kaltainen. Hevosharrastus vain puuttuu ja ikää on vuoden verran enemmän. Olen kylläkin varattu, ollut 13 vuotta saman miehen kanssa. Mutta ehkä se tieto lohduttaa, että tuollaisia toivomiasi naisia on oikeasti olemassa.
Toivottavasti et löydä mistään, kaltaistesi sovinistien on suotavaa kuolla sukupuuttoon.
Mummosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettää kun kolmas lapsi on saatu ja lähtee viihteelle sinkkukavereiden kanssa. Selitys luokkaa yhyy niin vaan kävi, täydellinen arki vaan ahdisti, ei johdu susta jne.
Noku ei jätä tai petä. Epävarma suosii uskollisuusrahalla käyviä thaikkuja jotka eivät tälläkään kertaa lähde aivan joka kotiin, ja toisaalta miksi pitäisikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vähäksi aikaa.
Niinku meiltä löytyy pihit ukot.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy Suomesta ainakaan. Kaatuu joka toiseen kohtaan, vähintäänkin
No täällä yksi, johon sopii kaikki kohdat lukuunottamatta ruoanlaittoa ja hevosharrastusta. Mutta en etsi miestä aihe vapaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viro, Venäjä, Puola, Bulgaria, Ukraina... mahdollisuudet ovat laajat :)))
Niin sellaisille ketkä ei ala rutisemaan tilipäivänä rahasta. Noi tuonnit ei vaan istu tänne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itäeuroopassa on ainakin maaseuduilla. Sun pitää kyllä itekki osata tehdä töitä mm kengittää hevonen ja jaksaa niittää heinää.
Osaan muuten kengittää hevosen ja niittää heinää, mieluiten niittokoneella toki. Mutta tarvittaessa jopa viikatteella. -ap
Sun kannattaisi olla valmis muuttamaan sinne. Nainen menee Suomessa pilalle.
Ukrainassa ja Venäjällä mies tuo samalla tavalla leivän pöytää. Missä muutos?
Mitä pahaa viinin juonnissa on? Eihän sinun sitä tarvitse juoda jos et tykkää.
Viinin juonti muutenkaan harvemmin on mikään "harrastus".
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri kuvailemasi kaltainen. Hevosharrastus vain puuttuu ja ikää on vuoden verran enemmän. Olen kylläkin varattu, ollut 13 vuotta saman miehen kanssa. Mutta ehkä se tieto lohduttaa, että tuollaisia toivomiasi naisia on oikeasti olemassa.
Lisään, että olen kotirouvana ja hoidan lapset, kodin, ruoanlaiton, leipomiset, miehen työeväät jne, mutta pystyn tähän kaikkeen mukisematta koska en käy palkkatöissä. Oletko sinä valmis elättämään tulevan vaimosi sekä lapset yksin? Jos oletus on, että vaimo käy töissä niin sitten voi olla mahdottoman vaikeaa löytää naista noilla kriteereillä. Varsinkin jos kaipaat sellaista selkeää, konservatiivista työnjakoa. Meillä homma toimii, koska mies maksaa kiltisti kaikki perheen menot ja minulla on aikaa hoitaa kaikki muu kun ei ole työ rajoittamassa. Tiedän, että tämä kuulostaa siltä kuin oltaisiin 50-luvulta, mutta tällainen elämäntyyli sopii meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sellaisille ketkä ei ala rutisemaan tilipäivänä rahasta. Noi tuonnit ei vaan istu tänne
Suomalaiselle miehelle vaimon pitäisi olla kokki, siivooja, lastenlikka ja alamainen, joka kuitenkin tekee tasa-arvoisesti täyttä päivää töissä ja maksaa puolet kaikesta. Sekä modernista että perinteisestä työnjaosta halutaan poimia ne rusinat pullasta.
Mitä annettavaa sinulla on naiselle (olen vanhempi ja onnellisesti naimisissa, eli ei koske minua, mutta voin vakuuttaa, että tällaisilla naisilla on aina valinnanvaraa)? Seurasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiselle miehelle vaimon pitäisi olla kokki, siivooja, lastenlikka ja alamainen, joka kuitenkin tekee tasa-arvoisesti täyttä päivää töissä ja maksaa puolet kaikesta. Sekä modernista että perinteisestä työnjaosta halutaan poimia ne rusinat pullasta.
Senhän takia kummastelen miehen kipeitä naisia. Suurella todennäköisyydellä onnistut hankkimaan kotiisi kakkostyömaan
Täältä löytyisi. Ongelmana on se, etten tykkäisi sinusta koska olen edelleen rakastunut entiseeni.
Miten ajattelit tasapainottaa sen, että nainen hoitaa lapset, eläimet ja kodin? Kai ymmärrät, että saat todella raataa, jotta tuollainen nainen edes tuhahtaa suuntaasi?