Mistä löytäisin tällaisen naisen?
-Suunnilleen samanikäinen (29) tai nuorempi
-haluaa lapsia 3 tai enemmän
-ei älytöntä hinkua matkailla
-ei vegaani
-ei feministi
-hoitaa kotia
-ei-suotavia harrastuksia: yökerhot, matkustelu, viinin juonti
-suotavia harrastuksia: ruuanlaitto, leipominen, eräharrastukset, hevosharrastukset
Eläimet ei haittaa, minun talooni voi tuoda vaikka hevosen. Kirjaimellisesti.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kyllä tuollaisia naisia on. Mun rakas ystäväni esimerkiksi. Hän on kasvanut maalla uskovaisessa kodissa (herrankansalaiset), joten ehkä sitten niistä piireistä? Ystäväni mies on ihan ns. tavis, ei mikään hihhuli joten ei sekään varmasti ongelmaksi muodostu.
Tunnen itsekin uskovaisia joista muutamat avioitui ulkomaalaisen kanssa huomattuaan etteivät tule saamaan täältä hartaasti uskovaa miestä. Lahkoissa/kirkkokunnissa nuoret miehet viedään nopeasti olivatpa juuri eronneita taikka sinkkuja. Toivoisin ettet levittäisi väärää mielikuvaa uskovasta naisesta. Tuttavani on kaikkea muuta kuin hellavaimoja.
Tädillä soi varoituskellot:
-Mies haluaa että nainen muuttaa miehen omistamaan kotiin, jonnekin pois naisen kodista ja ympyröistä.
-Mies käyttää älytön- sanaa, kun puhuu jonkun muun mielenkiinnon kohteista. Olkoonkin tuntemattomien. Toisenlaisten ihmisten, toisenlaisten maiden ja kohteinen näkeminen, museoiden tutkiminen, on miehen mielestä älytöntä. Älytöntä on siis tietää muusta maailmasta. Eristämisen arvoja nämäkin. Muualla käyminen on älytöntä.
-Vaimon tehtävä hoitaa kotia. Vaimo ei siis käy töissä, lisäksi lapsia tulee usein. Tämäkin sitoo vaimon kotiin. Yhdistä tuo muualla käymisen älyttömyys, ja vaimon sitominen kotiin kodinhoidolla ja lapsilla. (Vaikka vaimo olisi alunperin tahtonut tätä, niin vaimo todennäköisesti väsyy useisiin lapsiin ja siihen kotiin.) Kun vaimo hoitaa kotia ja lapsi kotona, on vaimon tulot olemattomat. Mies voi päsmäröidä tulojen käytöllä, koska hänhän ne tienaa.
- Lisää edelliseen se, että vaimo ei saa olla feministi. Eli ei samaa arvoa naiselle kuin miehelle.
- Mies haluaa päättä myös, että miten vaimo syö, ja vaimon arvot. Vegaanista ruokaa ei syödä. Viis siitä, että 50-luvulla, kun naisia oli lapsia hoitamassa kotona, niin ruokahan oli pääasiassa vegaanista tai vegetaarista.
- Ei-suotavat harrastukset ovat jälleen sellaisia, että vaimo vaan ei näkisi muita ihmisiä: ei yökerhoja, ei viiniä kavereiden kanssa (Harva nainen sitä yksin juo harrastuksekseen), ei taaskaan sitä matkailua, koska siellähän tapaisi uusia ihmisiä ja vaikutteita.
-Suotavat harrastukset tapahtuvat miehen silmien alla: ruoanlaitto, leivonta, hevosen hoito, eräharrastukset. Tuskin mies kuitenkaan päästäisi naista yksin metsästysseuraan ilman miestä, päästäisi jahdille ilman miestä, päästäisi naista 1-14 päivän kalastusreissuille kalastusseurakavereittensa kanssa ilman miestä. Vai päästäisitkö?
- Kaikesta tästä edellä mainitsemasta huolimatta, mies näyttelee armeliasta, kun hänen kotiinsa voisi vaimo tuoda vaikka hevosen. Tämä hevosen pito, on niin suuri asia, että kyllä sillä pitäisi naisen kuin naisen langeta ap:n pauloihin.
Loppuun kirjoitan, nautin suuresti kodin laittamisesta, ruoanlaitosta, leipomisesta, ompelusta ja säilönnästä. Meillä on miehen kanssa yhteisiä lapsia 4. Syömme kaikki sekaruokaa kasvistvistillä. En pidä ravintoloista, en yökerhoista, en juo viiniä kuin kylässä ja juhlissa kohteliaisuudesta. Tapaan ystäviäni kotona tai ystävieni kotona. Harrastamme mieheni kanssa sienestystä, marjastusta, vaellusta, päiväretkeilyä. Kalassakin käymme. Itse kerään vielä hortaa.
Perheemme myös matkustaa, koska meistä on miehen kanssa tärkeää, että niin lapset kuin aikuisetkin näkevät maailmaa. Monesti asumme ihmisten kotona ulkomailla. Käymme museoissa ja luontokohteissa. Tiedäthän, että Kanarian saarilla on upeita vaelluskohteita.
Hevonenkin minulla on ollut. Ihan itse maksoin kulut tallille. Minähän käyn töissä. Mieskin on ollut vanhempainvapaalla ja hoitovapaalla puhumattakaan isyyslomista. Itseasiassa mies on ollut pidempään vapailla, koska minä tienaan perheessä selvästi enemmän. Ulkomailla asuessamme mies oli koti-isänä. Silloin tienasin tuplasti sen, mitä täällä Suomessa. Oli varaa elättää miestä, lapsia ja perhettä.
Vierailija kirjoitti:
-Mies haluaa että nainen muuttaa miehen omistamaan kotiin, jonnekin pois naisen kodista ja ympyröistä.
-Mies käyttää älytön- sanaa, kun puhuu jonkun muun mielenkiinnon kohteista. Olkoonkin tuntemattomien. Toisenlaisten ihmisten, toisenlaisten maiden ja kohteinen näkeminen, museoiden tutkiminen, on miehen mielestä älytöntä. Älytöntä on siis tietää muusta maailmasta. Eristämisen arvoja nämäkin. Muualla käyminen on älytöntä.
-Vaimon tehtävä hoitaa kotia. Vaimo ei siis käy töissä, lisäksi lapsia tulee usein. Tämäkin sitoo vaimon kotiin. Yhdistä tuo muualla käymisen älyttömyys, ja vaimon sitominen kotiin kodinhoidolla ja lapsilla. (Vaikka vaimo olisi alunperin tahtonut tätä, niin vaimo todennäköisesti väsyy useisiin lapsiin ja siihen kotiin.) Kun vaimo hoitaa kotia ja lapsi kotona, on vaimon tulot olemattomat. Mies voi päsmäröidä tulojen käytöllä, koska hänhän ne tienaa.
- Lisää edelliseen se, että vaimo ei saa olla feministi. Eli ei samaa arvoa naiselle kuin miehelle.
- Mies haluaa päättä myös, että miten vaimo syö, ja vaimon arvot. Vegaanista ruokaa ei syödä. Viis siitä, että 50-luvulla, kun naisia oli lapsia hoitamassa kotona, niin ruokahan oli pääasiassa vegaanista tai vegetaarista.
- Ei-suotavat harrastukset ovat jälleen sellaisia, että vaimo vaan ei näkisi muita ihmisiä: ei yökerhoja, ei viiniä kavereiden kanssa (Harva nainen sitä yksin juo harrastuksekseen), ei taaskaan sitä matkailua, koska siellähän tapaisi uusia ihmisiä ja vaikutteita.
-Suotavat harrastukset tapahtuvat miehen silmien alla: ruoanlaitto, leivonta, hevosen hoito, eräharrastukset. Tuskin mies kuitenkaan päästäisi naista yksin metsästysseuraan ilman miestä, päästäisi jahdille ilman miestä, päästäisi naista 1-14 päivän kalastusreissuille kalastusseurakavereittensa kanssa ilman miestä. Vai päästäisitkö?
- Kaikesta tästä edellä mainitsemasta huolimatta, mies näyttelee armeliasta, kun hänen kotiinsa voisi vaimo tuoda vaikka hevosen. Tämä hevosen pito, on niin suuri asia, että kyllä sillä pitäisi naisen kuin naisen langeta ap:n pauloihin.
Loppuun kirjoitan, nautin suuresti kodin laittamisesta, ruoanlaitosta, leipomisesta, ompelusta ja säilönnästä. Meillä on miehen kanssa yhteisiä lapsia 4. Syömme kaikki sekaruokaa kasvistvistillä. En pidä ravintoloista, en yökerhoista, en juo viiniä kuin kylässä ja juhlissa kohteliaisuudesta. Tapaan ystäviäni kotona tai ystävieni kotona. Harrastamme mieheni kanssa sienestystä, marjastusta, vaellusta, päiväretkeilyä. Kalassakin käymme. Itse kerään vielä hortaa.
Perheemme myös matkustaa, koska meistä on miehen kanssa tärkeää, että niin lapset kuin aikuisetkin näkevät maailmaa. Monesti asumme ihmisten kotona ulkomailla. Käymme museoissa ja luontokohteissa. Tiedäthän, että Kanarian saarilla on upeita vaelluskohteita.
Hevonenkin minulla on ollut. Ihan itse maksoin kulut tallille. Minähän käyn töissä. Mieskin on ollut vanhempainvapaalla ja hoitovapaalla puhumattakaan isyyslomista. Itseasiassa mies on ollut pidempään vapailla, koska minä tienaan perheessä selvästi enemmän. Ulkomailla asuessamme mies oli koti-isänä. Silloin tienasin tuplasti sen, mitä täällä Suomessa. Oli varaa elättää miestä, lapsia ja perhettä.
Totta. Varoituskellojen pitäisi soida aika reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itäeuroopassa on ainakin maaseuduilla. Sun pitää kyllä itekki osata tehdä töitä mm kengittää hevonen ja jaksaa niittää heinää.
Osaan muuten kengittää hevosen ja niittää heinää, mieluiten niittokoneella toki. Mutta tarvittaessa jopa viikatteella. -ap
Kuka teillä tällä hetkellä siivoaa, laittaa ruokaa ja pesee pyykit?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et löydä mistään, kaltaistesi sovinistien on suotavaa kuolla sukupuuttoon.
Mummosi
Päinvastoin niitä tulee lisää maahan koko ajan.
unicorneja ei oo olemassa
mee mgtow
Vierailija kirjoitti:
Miten voikin eri tavalla lukea!
- Tunnen itse paljonkin ihmisiä, joilla todella on älytön hinku matkailla. Koko ajan pitää lentää jonnekin, kaikki rahat menee siihen matkustamiseen. Viikonlopuksi Eurooppaan, joka vuosi tehtävä vähintään yksi pitkä kaukokohteen reissu, mieluummin useampi. Jos tämä aloittaja haluaa ihmisen, joka nauttii paikallaanolosta, niin mitä vikaa siinä on? Kyllä itsekin käyttäisin sanaa älytön kun pitää olla koko ajan lentämässä ja menemässä. Ei sillä ole mitään tekemistä eristämisen kanssa...
- Aloituksessa luki "hoitaa kotia", ei "hoitaa kodin". Siinä on aika iso ero. Kyllä minäkin haluan puolisoni osallistuvan kodinhoitoon eikä vain elelevän kuin sika pellossa. Mitä vikaa siinä on?
- Nykyfeminismi on ihan huuhaata. Jotenkin feministien on tosi vaikea käsittää, että osa ihmisistä, jopa naisista ihan todella ajattelee feminismistä eri tavalla kuin he! Ja silti kyllä minäkin kannatan sukupuolten, seksuaalivähemmistöjen jne. oikeuksia. Joillekin on vain vaikeaa näköjään hyväksyä se, että toisilla saattaa olla eriäviä näkemyksiä kuin heillä. Se oma ajattelutapa on ainoa oikea. Jo se tekee feminismistä aika luotaantyöntävää...
- ehkä ap koki, että toisistaan radikaalisti poikkeavat ruokavaliot olisivat arjessa rasite? Tai ehkä hänellä on huonoja kokemuksia kiihkomielisistä vegaaneista, jotka eivät voi hyväksyä eläintuotteiden syömistä asuinkumppaniltaan? Munkin mies on sanonut, että olisi ollut ehkä vaikeaa pariutua vegaanin kanssa, koska niille vegaaneille joiden kanssa hän ehti käydä treffeillä veganismi oli todella iso juttu, ja sitä myös odotettiin tulevalta puolisolta ainakin kotioloissa. Ja esim. puolisoni rakastaa laittaa mulle ruokaa, joten ihan kivaa voida syödä samoja ruokia. Ehkä jotain tällaista ap:nkin tapauksessa?
- eihän noissa harrastuksissa ollut mitään muiden ihmisten näkemisestä vaan lähinnä alkoholinkäytöstä. Ihan ihme tarkoitushakuista tulkintaa.
- nuo kaksi viimeistä ovat jo ihan psykoottistasoista hourailua. Koko ajan valvovan silmän alla? Tai sitten tämä ap vain todella nauttii esim. eräilystä ja haluaisi jakaa sen puolisonsa kanssa ilman mitään kontrollitarpeita.
Ainakin oma mieheni olisi voinut listata suunnilleen nuo asiat kumppanitoiveekseen, eikä todellakaan ole mikään kontrolloiva hullu. Päinvastoin, haluaa että mulla on oma elämä tässä lasten ja perheen ohessa. Voimme keskustella vapaasti kaikesta, esim. feministien kanssa usein tuntuu olevan tabuja joista ei voi puhua... Yhteisiä harrastuksiamme on mm. luonto ja ruoanlaitto. Mieheni on kyllä todella onnellinen että löysi mut, ehti deittailla aika paljon ja sanoi että todella harvinaista löytää kaltaiseni nainen ikäisissämme kaupunkilaisissa, yliopistokoulutetuissa naisissa. Ollaan jopa moneen kertaan mietitty, että miehillä vihervassarius ja feministiys on varmaan jotain pariutumisstrategioita, niin yleisiä ne ovat kaupunkilaisnaisten keskuudessa ja nostavat ihan kivasti miehen mahdollisuuksia päästä jatkoon :'D
Elä hyvä mies ota hevosakkaa ristiksesi 😳
Kaikki rahansa käyttää koneihin, haisee koko huusholli hevoselle ja mies vaan siksi, että ostaa talon tms hevoselle.
Minä olen tuollainen, mieheltä vaadin avioliittoa ja elätystä luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tulee olemaan ikävä hetki miehen elämässä kun tajuaa olevansa naisen elämässä vasta kolmannella sijalla lapsen ja hevosen jälkeen.
Miksi rakastava nainen tekisi näin?
Hellyyttävän naiivi kysymys.
Kai nyt naisetkin kykenevät rakkauteen?
BUAHAHAHHAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ai suomalainen "nainen", kykenevä rakkauteen ?????????????!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Siis, normaalit naiset siihen kyllä kykenevät, mutta nämä Avainlippu-akat eivät :D
Kyläpyöräily, Håråilu ja yleinen Lårttoilu näiltä kyllä onnistuu kuin kalalta vedessä uiminen.
Valivali, siinä on taas yksi joka kuvittelee että häntä tulisi vaan rakastaa vaikka hän kohtelisi ja haukkuisi muita vaikka miksi. Onko kukaan sanonut sinua itsekkääksi??
Mistä minä löytäisin tälläinen miehen
- vähintään 12cm pitkä Kull*
-saa minut tulemaan.vähintään 3x yössä
- siivoaa, laittaa ruokaa ja leipoo
-pitää turpansa kiinni ja on muutenkin huomaamaton ja näkymätön
Minä muuten, mutta olen varattu, vanhempi ja feministi. Kaikki muu löytyy. Mutta niin löytyy myös ihana aviomies, 4 lasta ja 2hevosta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä löytäisin tälläinen miehen
- vähintään 12cm pitkä Kull*
-saa minut tulemaan.vähintään 3x yössä
- siivoaa, laittaa ruokaa ja leipoo
-pitää turpansa kiinni ja on muutenkin huomaamaton ja näkymätön
Täällä. Voidaan alkaa parisuhteeseen kunhan sovitaan että mä siivoan, laitan ruokaa ja leivon omassa kodissani ja sä teet niin omassasi. Tai olet tekemättä siellä. Ihan sama mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itäeuroopassa on ainakin maaseuduilla. Sun pitää kyllä itekki osata tehdä töitä mm kengittää hevonen ja jaksaa niittää heinää.
Osaan muuten kengittää hevosen ja niittää heinää, mieluiten niittokoneella toki. Mutta tarvittaessa jopa viikatteella. -ap
Kuka teillä tällä hetkellä siivoaa, laittaa ruokaa ja pesee pyykit?
Hevonen varmaan
Ap kuvaili tavallisen romaninaisen.
Täältä löytyy jos jaksat minut hakea :D. Jätä nämä katkerat trollit omaan arvoonsa. En ymmärrä miksi täytyy joidenkin tulla tänne ketjuun kertomaan kuinka "minä en sinua halua" vaikka sitä ei edes kysytty.
Älä huoli, kyllä tuollaisia naisia on. Mun rakas ystäväni esimerkiksi. Hän on kasvanut maalla uskovaisessa kodissa (herrankansalaiset), joten ehkä sitten niistä piireistä? Ystäväni mies on ihan ns. tavis, ei mikään hihhuli joten ei sekään varmasti ongelmaksi muodostu.