Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruukin käyttäjät hei!

Vierailija
09.05.2020 |

Nyt en tarkoita vappuperuukkeja tms. Vaan ihan jokapäiväisessä elämässä käytössä olevia kuitu-tai aitohiusperuukin käyttäjiä. Sillä ei ole väliä, onko sairaus vienyt hiukset vai tykkääkö vaan muuten vain vaihtaa lookkia. Kertokaa minulle kokemuksia, mistä olette peruukin hankkineet, mitä materiaalia, onko luonnollinen, pysyykö päässä, pystyikö muotoilemaan yms. Halutessaaan voi kertoa, miksi on hankkinut : )

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tietää?

Vierailija
2/5 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä ihan yhtä tavallinen asuste kuin käsilaukkukin. Mutta Suomessa sitäkin osataan tuijottaa häpeilemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa haisemaan nopeasti jos ei sitä pese. Kiristää päätä jos pitää kauemmin kuin tunnin sitä päässä. Synteettinen peruukki kutisee, ja on lyhytaikainen. Eikä se hirveän luonnollinen ole. Aitoperuukista ei kokemusta.

Vierailija
4/5 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat tietää?

Niin, oilis voinut tuohon alkuun lisätä, että olen itse hankkimassa/ miettimässä asiaa ja siksi olen tiedonjanoinen.

Vierailija
5/5 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa ostella kuukauden parin välein uutta peruukkia niin synteettinen peruukki ihan ok väliaikaiskäyttöön. Halvimmat alta satasen. Aidosta hiuksesta tehty peruukki alkaa 200 eurosta ylöspäin, ja voi maksaa helposti yli tonninkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi